No announcement yet.

Tottenham

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Ja Spurs läheb Villale vastu sama koosseisuga, mis eelmises mängus oli.

Friedel; Walker, Gallas, Kaboul, Rose; Lennon, Modric, Sandro, Bale; Van der Vaart; Adebayor

Ilmselt siis Scotty tuuakse lõpus 15-25 minutiks sisse... aga Kingi teemale ei saa hästi pihta - kas ta ikka pole päris terve või ei taha Harry teda niisama heast-peast mängida ?

Kommentaar

Roppused ja sõimusõnad.

Kommentaar

brilliant vahetused, harry...

Kommentaar

Tra, jätategi Birminghami prügiklubi liigasse imema?
          Inter - ausaim klubi Itaalias.

Kommentaar

FU Rose, mine kusagile kolmandasse liigasse laenule ! polnud märgatagi, et keegi puudu oleks.
            FU Harry oma geniaalsete vahetustega mis aitasid mängu võita...oh wait
            FU Lennon, hangi kusagilt lisaks kiirusele ja tehniale mõistus ka
            FU Bale ja tee kurat mingile albiinoklounist endisele meeskonnakaaslasele oma äärel ära, nagu kord ja kohtus
            FU terve tiim, kuidas on võimalik (ligemale) 20-st nurgalöögist 0 olukorda tekitada ?

Kommentaar

Kui nüüd Arse*** saab WBAst viigi ja Spurs võidab Fulhami, siis on Harry loomulikult geenius. Sest see on ainus stsenaarium, mille puhul 1p peale minek lõpus oli mõistlik. Aga kui sul on selline võimalus, kuidas sa ikka ei lähe täispanga peale, sest sisulist vahet kas 65p või 66p ei ole, arvestades Newcastle'i väravate vahet ja kus Chelski asub... Ja selle otsuse teeks ükskõik milline normaalne hooaeg, kuna 3. koht on garanteeritud CL ilma igasuguse eelmänguta, eriti veel see hooaeg kus lisaks veel see sauerkrautide ja venelaste kohtumine.

P.S. Ja Rose oli muidugi tubli. Juba Boltoni vastu suutis ta sarnase jalatallad ees hüppe teha, aga siis küll mitte piisavalt kõrgelt.
              "The great fallacy is that the game is first and last about winning. It’s nothing of the kind. The game is about glory. It’s about doing things in style, with a flourish, about going out and beating the other lot, not waiting for them to die of boredom". - Danny Blanchflower, legend

Kommentaar

assou-ekotto tegi päris otsekohese väljaütlemise prantsuse väljaandes, aga tema puhul on see mõistetav isegi. :P http://www.francefootball.fr/#!/news...de-sortie.html

Assou-Ekotto: "I will quit Tottenham if they don't qualify for the Champions League. The Europa League is a useless competition."
                Assou-Ekotto "Chairman last January told me if a club bigger than Tottenham came in for me, he wouldn't necessarily be against my departure"
                Assou-Ekotto "I have a gentleman's agreement with the chairman. He is a man of his word."
                Assou-Ekotto "If there's a change at Spurs, more money is made available, I wouldn't be against staying. Otherwise I'll move forwards"

Kommentaar

Assou-Ekkoto oli niigi mu lemmikuid premieri aafriklasi, see esimene küte tema poolt euroopa liiga kohta oli mõnusalt cool ja straight on point, retsept.

Kommentaar

Aga samas nii ära ka ei maksa tõusta. Et võiks nagu võidelda ka oma koha eest CL-is, mitte esimesel (vähetõenäolisel) ebaõnnestumisel kohe suuremate rahade jahile minna kuhugi.
                    Legend has it that when N'Golo Kante lost his virginity, he immediately won it back again.

Kommentaar

Ekotto on ju tuntud rahahoor, nii et ei midagi üllatavat

Kommentaar

Algselt postitas Ctulu Vaata postitust
                        Ekotto on ju tuntud rahahoor, nii et ei midagi üllatavat
                        Täpselt nii, mingis eelnevas intervjuus on ta öelnud ka, et mängib jalkat ainult raha pärast.
                        Cool fella indeed, aga kas keegi tahaks talle mingeid hunnikuid pappi loopida ? Sellel hooajal enne oma vigastus oli ta ilmselt üks stabiilsemaid ja parimaid vasakkaitsjaid liigas ja tema söötudel oli mänguplaanis väga tähtis roll mängida, aga kas sellise avalduse peale nüüd kõik CLi kvalifitseeruvad klubid tormi jookseksid... ma kahtlen.

Omamoodi veider ütlus, et kui CLi ei kvalifitseeruta, siis tõmbab tuld- eelkõige see on ju mängijate enda teha olnud terve hooaja vältel... umbes nii, et "kui ma mängin sitasti siis lähen minema" . Samas teiseltpoolt vaadatuna on jälle mõistetav, et on soov mängida tugevaimas sarjas...

Kommentaar

Ekotto
                          "I want to take this opportunity to clarify some comments that have appeared in the media today. I am fully committed to Tottenham Hotspur and proud to represent the club in any match, whatever the competition.

"I am very much enjoying my time here. It is a wonderful club with great support and I am looking forward to recovering from my injury in time for next season.''
                          ESPN

Vertonghen

"Tottenham are definitely my preference," he said. "Tottenham is a fantastic football club. Ajax was the perfect club for me, but Spurs will be very close in nearing that already. They buy young, eager and offensive-minded players."
                          ESPN

Oleme optimistlikud. Vertonghen läheb Chelseasse, Ekotto müüakse maha, asemele tulevad 35 aastased kännud

Kommentaar

Keegi on selle intervjuu ka ära tõlkinud. Benoit on Benoit, mis seal siis ikka. Mulle eriti meedib alltoodud osa:

The recent scandal at the News of the World and the Murdoch trial showed how much the British tabloids have influence. Does it shock you that the press interfere with the lives of celebrities this much?

Murdoch, the guy who was in MacGyver? (Laughs) No, seriously, the tabloids are important for those who like to read that kind of crap. Look how many guys go to hookers and just because you're pro football player you don't have the right to do that and your face should be in the headlines? As long as it is not with a child, he can do what he wants with his time.
                            "The great fallacy is that the game is first and last about winning. It’s nothing of the kind. The game is about glory. It’s about doing things in style, with a flourish, about going out and beating the other lot, not waiting for them to die of boredom". - Danny Blanchflower, legend

Kommentaar

Algselt postitas zelee Vaata postitust
                              Ekotto
                              "I want to take this opportunity to clarify some comments that have appeared in the media today. I am fully committed to Tottenham Hotspur and proud to represent the club in any match, whatever the competition.

"I am very much enjoying my time here. It is a wonderful club with great support and I am looking forward to recovering from my injury in time for next season.''
                              ESPN
                              Teisisõnu käis Spursi PR osakond üle ja tagus niikaua jalaga pe**e kui mees oma algsed ja otsekohesed sõnad tagasi võttis .
                              Algselt postitas zelee Vaata postitust

Vertonghen

"Tottenham are definitely my preference," he said. "Tottenham is a fantastic football club. Ajax was the perfect club for me, but Spurs will be very close in nearing that already. They buy young, eager and offensive-minded players."

ESPN
                              Veronghen paistab olema vist teine Hazardi sugune attention whore, kes ennast kõikmõeldavate klubidega paari paneb... Ühest allikast saavad ühe klubi poolehoidjad lootust, teisest teised... jne.

Ehk olen Sinu kokkuvõttega täitsa nõus
                              Harry toob suvel Adekat asendama Del Piero ja asi mutt (mis siis, et ta pole tipuründa, kindlasti on ta triffic lad !)

Kommentaar

Pohhui, et Sun, liiga naljakas lihtsalt mitte postitamiseks.

Victoria Concordia Crescit

Kommentaar

Working...
                                X