Tottenham

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Fak, yeee.

"I love Steffen Freund and Steffen Freund loves me. I love Steffeeeeeeen Freund and Steffen Freund loves me.
    I love Steffen Freund and Steffen Freund loves me. I love Steffeeeeeeen Freund and Steffen Freund loves me.
    I love Steffen Freund and Steffen Freund loves me. I love Steffeeeeeeen Freund and Steffen Freund loves me.
    I love Steffen Freund and Steffen Freund loves me. I love Steffeeeeeeen Freund and Steffen Freund loves me."

jne

We are delighted to announce the appointment of former player Steffen Freund as our new Assistant Head Coach.

Steffen became a popular figure amongst our supporters after joining the Club in 1998 from Borussia Dortmund, spending five years at White Hart Lane and was part of our League Cup winning side of 1999.

He made a total of 120 appearances in our colours and has since been inducted into the Club’s Hall of Fame.

A European Championship winner with Germany in 1996, Steffen has since gone on to coach the Germany national side at Under-16 , Under-17 and Under-20 level as well as acting as Assistant Coach to Berti Vogts for the Nigeria national side.

Steffen’s appointment completes Head Coach Andre Villas-Boas’ coaching team, alongside First Team Fitness Coach Jose Mario Rocha, Head of Opposition Scouting Daniel Sousa, First Team Coach Luis Martins and Goalkeeping coach Tony Parks.
    "The great fallacy is that the game is first and last about winning. It’s nothing of the kind. The game is about glory. It’s about doing things in style, with a flourish, about going out and beating the other lot, not waiting for them to die of boredom". - Danny Blanchflower, legend

Kommentaar

Midagi veel tänasest: AVB esimene pressikas http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/18798328
      lühidalt siis

Luka - minema
      Chelseas on m**id
      Adet üritatakse meelitada, Carrollit mitte, Loris' ost jääb ka ära !!
      Ärri töö oli hea, tuleb jätkata
      Eesmärgiks tiitlid

I've got a real good feeling about this .
      Harry on endiselt väga sümpaatne treener ja üks minu lemmikutest ja tema töö Spursige väärib respekti, aga äkki AVB on selle põlvkonna mees, kes tunneb mõistet "rotatsioon" ka

Kommentaar

Selle venna pressikaid on endiselt valus kuulata. Konstantne külmetus/ärajoodud hääl. Aga ei, kõike edu talle, Euroopa liiga tiitli peab Spursi tooma
        Legend has it that when N'Golo Kante lost his virginity, he immediately won it back again.

Kommentaar

Ma ka aru ei saa mis värk ta häälega on ..
          Algselt postitas zip
          Tundub, et Kivi77 on Soccerneti ka ülejäänud pereliikmetele tutvustanud.

Kommentaar

Van Jerthongen on ka kotis.
            Legend has it that when N'Golo Kante lost his virginity, he immediately won it back again.

Kommentaar

Jan ikkagi.

Kommentaar

We are delighted to announce that Jan Vertonghen has completed his transfer from Ajax after successfully passing his medical.

Nüüd siis veel mutinhu, halk, looris ja messi.
                "The great fallacy is that the game is first and last about winning. It’s nothing of the kind. The game is about glory. It’s about doing things in style, with a flourish, about going out and beating the other lot, not waiting for them to die of boredom". - Danny Blanchflower, legend

Kommentaar

Algselt postitas jürks Vaata postitust
                  Jan ikkagi.
                  See oli tahtlik.

Aga AVB ajab asjalikku punti kokku. Kohe mitte üldse ei jõua enam uut hooaega ära oodata

Kommentaar

Sitting in Tottenham Hotspur’s stunning new £45 million training ground, Andre Villas-Boas spoke on Wednesday of how he has challenged the club’s players to win the Premier League next season, how he has learnt from his bruising experience at Chelsea – and of the broken promises of Roman Abramovich.

Huvitavat lugemist.

Kommentaar

Algselt postitas wordprez Vaata postitust
                      See oli tahtlik.

Aga AVB ajab asjalikku punti kokku. Kohe mitte üldse ei jõua enam uut hooaega ära oodata
                      Nõus.
                      Tundub vägisi, et King->Jan (tahaks loota küll, et legend veel ühe hooaja jätkaks, aga ma millegipärast kaldun arvama, et nii ei lähe)
                      Nelsen/Bassong -> Caulker
                      Lennonile ja Rafale abiks Gylfi

Nüüd tuleb Moddersi eest papp välja lüpsta, GDS, Jenas, Bentley ja Gomes rahaks teha ja siis Lukale asendus otsida.

Siis jääks vaid ründeprobleem - praegu on ainuke ründaja hingekirjas Defoe !! isegi kui Adekas tuleb (nagu ma arvan, et ta tuleb) oleks endiselt ühte meest veel vaja.

Seda, et Lloris' eest mingi meeletu summa välja käiakse, ma hästi ei usu. Ründeliin on praegu prioriteetsem.

Kommentaar

Kommentaar

Haige pilt kuidagi. Mis sponsor see teil muide on UA, CC?
                          Ilma vutita olla ei saa, vajan, kui õhku ma
                          Ei tohi koju küll jääda sa, kui mängib Tammeka

Kommentaar

suht totter pilt

Kommentaar

Leeds United?

Kommentaar

esimese hooga vaatasin, et mingi sotsiaalkampaania "hoidu sarivägistaja eest".
                                armastan ma headust üle kõige vihkan lolle

Kommentaar

Working...
                                X