X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Vastus teemale \'Tottenham\'

Algselt postitas vello99

Stephen on ikka nr. 3
    Noh ma lähtusin teie kodulehe andmetest.
    the woman who hurt him must surely have trouble sleeping
    because belle of st mark is a beauty extraordinaire

Kommentaar

Mnjah, paistab, et nad Squad infos ei ole veel selle hooaja numbreid kasutama hakanud. Uus list tuli täna välja ja asub siin.
      "The great fallacy is that the game is first and last about winning. It’s nothing of the kind. The game is about glory. It’s about doing things in style, with a flourish, about going out and beating the other lot, not waiting for them to die of boredom". - Danny Blanchflower, legend

Kommentaar

Ah jaa pre-season sai läbi. Laupäeval võideti siis White Hart Lane\'il Portot 2:0 Defoe väravatest. Hooajaeelse sõprusmängu kohta ei olnud 36 000 pealtvaatajat ka kehv tulemus.

Hooaja eelsete mängude seis jäi siis:

A Sat 09 Jul Stevenage Borough F. 0 - 3 Won
        A Sat 16 Jul Boca Juniors F. 2 - 2 Draw
        A Mon 18 Jul Sundowns F. 1 - 3 Won
        A Thu 21 Jul Real Sociedad F. 1 - 1 Draw
        A Sun 24 Jul Lyon F. 1 - 3 Won
        A Sat 30 Jul Reading F. 0 - 2 Won
        H Sat 06 Aug FC Porto F. 2 - 0 Won

Hooajaeelsete mängue väravaid võib leida siit.

Reservid pidasid ka siis oma esimese matsi: 4-1 loputati Watfordi, oma väravaarve avas ka Leedsist pääsenud Aaroni-poiss.
        "The great fallacy is that the game is first and last about winning. It’s nothing of the kind. The game is about glory. It’s about doing things in style, with a flourish, about going out and beating the other lot, not waiting for them to die of boredom". - Danny Blanchflower, legend

Kommentaar

Fredi Kanoute siirdus Sevillasse. Kanoute sõlmis seal nelja aastase lepingu.

Kommentaar

Sevilla have been searching for a new striker to replace Julio Baptista and they feel Kanoute will be an ideal replacement for the Brazilian.
            Wenger on ikka lahe mees küll! sama hea aga neli korda odavam mees oli vaid mõne miili kaugusel, tema aga polnud sellest teadlik. Milline kaotus!
            Supplies!

Kommentaar

Mis on sarnast Kanoute\'l ja puzzlel -

They both fall to pieces when in box.
              Feel the strength of a hundred thousand heartbeats,
              Cry welcome to the song.
              And as it lifts you, time to move on.
              We go!

Kommentaar

On võimalik ka nii lahkuda. Freddie koduleheküljelt:

Why I\'ve left Spurs - fra icons.com

I\'m very happy to have signed a four-year deal with Seville. I\'ve always liked the Spanish league and I think the style of the game over there will suit me. I\'ve admired Spanish football throughout my career and I always fancied trying it one day. Seville are a very, very good team so I\'m happy to have joined them and I\'m looking forward to the new experience.

I\'m sad to be leaving Spurs, but after I found out directly from the board that they wanted to sell me, I felt it was only right for me to leave. The time was right to move on and start a new challenge somewhere else. I know that the manager said he was happy to keep me, which was nice of him, but if they really wanted me to stay, they wouldn\'t have been prepared to sell me - which they were.

I\'ll take some very good memories with me of my time in English football with West Ham and Spurs. I liked it a lot and I leave behind a lot of friends. I enjoyed pretty much every minute of my time in England.

Even though I\'m no longer a Spurs player I wish them well for the future. I\'m sure they\'ll have an excellent season. They have some very good players, but it\'s how they manage those players that I think will determine what they can achieve. Knowing how to deal with such a big squad is going to be their main issue this season, but if they can do that then I think they will have a great season in the Premiership.

I don\'t have any bitterness towards Spurs and I wish them all the best.

Kommentaar

Spursi mängijatest oli siis rida lahingus oma riikide esinduste eest:

Paul Robinson ja Jermain Defoe olid Inglismaa algkoosseisus ja vahetati poolajal välja. Carrick istus pingul. Tänu Robinsoni peamise \"konkurendi\" kangelastegudele, on suurimaks takistuseks Robinsoni koondise esinumbri koha jätkumisele tabav välgulöök. Defoe millegi erilisega silma ei paistnud, v.a. üks ohtlik pealelöök, mille Sorensen tõrjus.

U-21 koondise keskkaitsjapaari 1-0 võidumängus taanlaste vastu moodustas Davenport ja Dawson.

Andy Reid lõi Iiri koondise ainukese värva itaallaste vastu 1-2 kaotusmängus. Iiri U-21 mängis Stephen Kelli kogu mängu Põhja-Iiri vastu, tulemuseks 2-2 viik.

Teemu Tainio Soome purustas Makedoonia 3-0.

Erik Edman tegi oma klassikalise tembu ja põhjustas rootslastele mängus tsehhi vastu penalti. Rootsi võitis hoolimata Eriku jõupingutustest 2-1

Mido Egiptus sai kotid taha Portugalilt 0-2, POrtugali ühe värava lõi ex-Spur Helder Postiga.

Kommentaar

Viimane kord kui Spurs liiga esiotsas oli, sai see teema avatud ja mõne postituse pärast hädaldatud vigastuste pärast... Nüüdki King, Routledge (2 kuud), Davis (millal iganes), Brown, Huddlestone ja Pamarot on olulisematest väljas. Loodetavasti saab King järgmiseks laupäevaks Tsuktsi Õliparunitega mänguks valmis.

Tavaliselt ma selliseid ülemineku kuulujutte ei kommenteeri ja ei lase ennast nendest segade, aga kuna Jol ning Feyenoordi Dirk Kuyt on siin avalikkuse ees vastastikuseid armastusavaldusi esitanud (ja arvestades Kanoute\'i lahkumist), siis sai täna seda Rotterdami derby\'i väheke terasema pilguga vaadatud. Ja peab ütlema, et ei ole tegemist eriti halva mängijaga, samas eelmisel hooalal 34 mängus löödud 29 väravat sellele just ei vihja... Nii, et köhi pappi Levy...

Kommentaar

Tottenhamil on nüüd kohe kõvasti rohkem stiili juures. Minuarust on see lahe. Tulemusedki ilusad.
                      Lendav hollandlane ja rohkemgi veel :

Kommentaar

Keegi mängu nägi, mängis Davids hästi???

Kommentaar

Davids mängib alati hästi...

Kommentaar

Algselt postitas vello99
                            Davids mängib alati hästi...
                            ITV pealt analüüsiti tema ja Carricku(?) tegevust. Jõuti järelduseni, et liiga ühesugused mängijad, käituvad väga sarnaselt ja kumbki ei oska rünnakule appi liikuda, mistõttu jääb ründajate taha tükk tühja maad.

Aga ju ajaga koostöö paraneb.
                            When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story!

Kommentaar

Seda nad muidugi teatud osas on. mängul viibinud kommenteerisid, et nii mõnigi kord paistis välja, et teineteise vastu usaldust ei olnud, et mida keegi teeb. Samas eks see oli ka nende esimene mäng koos, ja küll see paraneb.

Mis aga Davids on juurde toonud, on n.ö. \"motiveerivat mölisemist\". Selliseid mängijaid ei ole ikka Spursi ridades viimasel ajal ikka olnud, ja kui on olnud siis on nad nii sitta täis mängijad olnud, et \"leading by example\" ei ole just kõige paremini välja tulnud. Muuseas Andy Reid on sellest siin rohkem rääkinud...

Kommentaar

Mis aga Davids on juurde toonud, on n.ö. \"motiveerivat mölisemist\".
                                Mul tuli sellega seoses meelde Steffen Freund.Vot too oli äss.Ma ei tea palju ta Põhja-Londonis mölises aga Dortmundi aegadel oli ta ikka omaette klass.

Kommentaar

Working...
                                X