Collapse
This topic has been answered.
X
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Asjade viskamine vastasmängijate pihta on tõeliseks epideemiaks saanud. Peaaegu juba iga teise mänguga seoses teatatakse säärastest intsidentidest. Huligaanid saavad uudistest nagu alati ainult indu juurde.
    the woman who hurt him must surely have trouble sleeping
    because belle of st mark is a beauty extraordinaire

Kommentaar

Mööduv nähtus. Esiteks saadakse viskaja kätte ja teiseks väike hulk publikust aktsepteerib seda (isegi, kui muidu karjuvad, et piparkoogid ahju).
      see ei ole minu süü, et sa okaspuu oled

"joon palju ma tahan, aga ikka ta ei saa minust aru"

"Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass. It is terribly simple."

Kommentaar

Hästi rumal küsimus, kas see nv ongi mängupaus Inglismaal.

Kommentaar

Mhmh. Talvekas.
          see ei ole minu süü, et sa okaspuu oled

"joon palju ma tahan, aga ikka ta ei saa minust aru"

"Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass. It is terribly simple."

Kommentaar

Algselt postitas Rudy Vaata postitust
            Hästi rumal küsimus, kas see nv ongi mängupaus Inglismaal.
            Ainult Premieris on paus. Teised liigad jätkavad.

Kommentaar

Algselt postitas mcnamara Vaata postitust

Ainult Premieris on paus. Teised liigad jätkavad.
              TOP5 liigades on pausid. Prantsusmaal vist mingid karikamängud.
              Instagram

Twitter

Eesti Lokomotiv Moskva fännid

telekavaataja.blogabet.com

Kommentaar

Varasemast ei mäleta, et äkiliselt haigestuvaid pealtvaatajaid nii tihti ette tuleks. Praegu on Inglismaal kaks liigamängu selle pärast seisma pandud.

Kommentaar

See aasta neid päris palju olnud. Kas mitte sel nädalalgi juhtus seal midagi. Oli vist Swansea mäng, kuid pead ei anna.
                  Ilma vutita olla ei saa, vajan, kui õhku ma
                  Ei tohi koju küll jääda sa, kui mängib Tammeka

Kommentaar

THREE fans suffered medical emergencies within minutes of each other at Fulham, Oldham and Wycombe.  Play was stopped for a combined hour in the EFL matches with both sets of teams taken down …

uus normaalsus?

Kommentaar

Kommentaar

Mantsesteri darbi turgutuseks sobib mõningane kama! Vaja läheb tõsi ka sidrunivett.

Kommentaar

Algselt postitas mcnamara Vaata postitust
                          Mantsesteri darbi turgutuseks sobib mõningane kama! Vaja läheb tõsi ka sidrunivett.
                          Sidrunivett pigistad silma, et ei peaks seda õudust vaatama?
                          The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Premier League and EFL cancel broadcast contracts in Russia

Kommentaar

Algselt postitas Wingback Vaata postitust
                              Premier League and EFL cancel broadcast contracts in Russia
                              ManU mänge võiks ikka karistuseks edasi kanda.
                              The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Jarmolenko värav on üks neid ilusaid hetki.

Kommentaar

Working...
                                X