No announcement yet.

Manchester United FC

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

teil on jumala õigus. türipaiderahvajooks, peab seda chevy märki kannatama. nojah.
    rvp puhul loodan, et müüakse nt 2 aasta pärast psgsse, stiilis 15milku eest.
    buy the ticket, take the ride.

Kommentaar

Algselt postitas fitti Vaata postitust
      Noh, keegi ei saand ju ka alguses aru, milleks Teddy S osteti. Olid küll teised ajad ja teised hinnad, aga siiski, kulus ära. Nagu selgus. Peaasi, et Welbecki ja (eriti) Chicha nüüd külma luti otsa ei satu. Aga ega sa murdock ju ometi varem ei arvanud, et berba jääb? (jah, samas see kiri seinal on juba paar aastat vana ka tegelikult, nii et mine tea)
      Teddy osteti ju prantsuse Bruce Lee asendajaks ehk, et mingi point seal oli. Ka sellel tehingul on kindlasti point, jalgpalliline see vaevalt on. Panevad ehk nüüd Manu fännid mõneks ajaks tõrvikud ja hangud maha.
      "The great fallacy is that the game is first and last about winning. It’s nothing of the kind. The game is about glory. It’s about doing things in style, with a flourish, about going out and beating the other lot, not waiting for them to die of boredom". - Danny Blanchflower, legend

Kommentaar

Algselt postitas rauulo Vaata postitust
        Doctors say it's a back problem which was caused by carrying Arsenal for the past four years.
        "The great fallacy is that the game is first and last about winning. It’s nothing of the kind. The game is about glory. It’s about doing things in style, with a flourish, about going out and beating the other lot, not waiting for them to die of boredom". - Danny Blanchflower, legend

Kommentaar

Miks on medical kell üheksa õhtul , beats me.
          "Sometimes you look in a field and you see a cow and you think it’s a better cow than the one you’ve got in your own field. It’s a fact. But it never really works out that way." SAF

Kommentaar

Selleks, et RVP saaks esmaspäeval Evertoni vastu mängida, peab ta juba homse keskpäevaks registreeritud olema. Sellepärast.

Kommentaar

Algselt postitas Raitsu Vaata postitust

Miks on medical kell üheksa õhtul , beats me.
              Sellepärast, et RVP reisis Manchesteri Brüsselist. Väidetavalt oli tulnud Eurostariga väina alt läbi ja Londonisse oli talle Unitedi poolt auto vastu saadetud ja sõidutati autoga Manchesteri. Selline maismaad mööda liikumine võtab ikka suurema osa päevast ju.

Kommentaar

"They (Wayne Rooney and Robin van Persie) are two fantastic players and it will be great to have both of them," said Ferguson.

"It gives us more strength and more combinations up front.

"In 1999 I had Dwight Yorke, Andy Cole, Teddy Sheringham and Ole Gunnar Solskjaer, the four best strikers in Europe.

"We are going towards that now with Javier Hernandez, Wayne Rooney, Robin, Danny Welbeck and Shinji Kagawa.

"It is a fantastic collection of players and hopefully I pick the right combinations.

"It is great to have a player of Robin van Persie's qualities to come into the squad. I am very pleased."

Jaa kahjuks mitte sõnakestki Berbatovist. Shame
                "Sometimes you look in a field and you see a cow and you think it’s a better cow than the one you’ve got in your own field. It’s a fact. But it never really works out that way." SAF

Kommentaar

Robin van Persie has completed his medical, agreed personal terms and signed for Manchester United on a four-year contract until June 2016.

The 29 year-old Dutch striker joins the club in time for the start of the 2012/13 Premier League season.

Sir Alex Ferguson said: “Robin is a world-class striker with a proven record in England and in European football. His talents need no introduction to our fans – he has scored a number of goals against us in some classic battles with his former club. His movement, finishing and all-round ability are outstanding.”

Robin van Persie said: “It’s an honour to sign for Manchester United. I am looking forward to following in the footsteps of so many great strikers, bringing my experience and playing my part to help the team compete for the biggest trophies in the game. I can’t wait to get started.”
                  Algselt postitas Tofoa
                  Man City fännamine keedab muidu normaalsete inimeste ajud päris pehmeks.

Kommentaar

esimene ametlik pilt vist...

Kommentaar

number 31 ???

Kommentaar

Tõesti oleks võinud siis Fabio vana 20 anda. Või siis mõnelt mõttetult vennalt (a la Berbaflop 9) talle anda

Kommentaar

.... Treeningsärkidel on lambised numbrid, vähemalt ManUs. Näiteks Scholes on number 53. Võib küll olla 31 ka, aga ametlikult selgub särginumber hiljem.

Kommentaar

nagu näha piltide pealt on siis Evans ja Fletcher mõlemad on trennis

Algselt postitas Tofoa
                            Man City fännamine keedab muidu normaalsete inimeste ajud päris pehmeks.

Kommentaar

Number 20 siis, oodatult. Pressikonverents kohe algamas ning siis ka esimene intervjuu RVPga:

Kommentaar

gay meeste van robben (sest soeng on parem)

Kommentaar

Working...
                                X