Manchester United FC

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Kommentaar

Kas keegi on siit vaadanud noore kuti James Wilsoni mänge, tundub olevat absoluutne pärl. Loodetavasti saab võimaluse end tõestada ka esinduses.

Mäng Wolvesi vastu, kus paugutas sisse hätuka.
      Pay attention to the manager!

Kommentaar

No juba pikemat aega olen nii mina kui ka mitmed teised pidanud poissi kosovlase järel Unitedi viimaste aastate suurimaks lootuseks. Esmalt kerkis minu imetlus tema vastu lakke septembris Leverkuseni noorte vastu. Väidetavalt võttis juba suvel seeniorite trennist osa

Muidu ju mängustiili poolest täpselt nagu noor Wayne.

Kommentaar

Viimane Wilson, kes reservidest üles tuli, oli suht okei vend. Kui nüüd see praegune muidugi tahab läbi lüüa, siis enne tuleb Rooney ja/või Persie sealt eest rahaks teha, muidu saame jälle kopikate eest kuti kuskile Norrasse või Itaaliasse maha müüa.
          armastan ma headust üle kõige vihkan lolle

Kommentaar

saab näha, Eagles pidanuks ka uus Beckham olema,
            praegu pallib kuskil divaris
            GEORGE: No, no, no! Nothing happens /-/ RUSSELL: Well, why am I watching it?
            GEORGE: Because it's on TV RUSSELL: Not yet..
            (Seinfeld, The Pitch)

Kommentaar

Wilsoni tundub täitsa asjalik kutt olevat, aga peab vincentiga nõustuma
              tahab läbi lüüa, siis enne tuleb Rooney ja/või Persie sealt eest rahaks teha
              THEO HERNANDEZ

Kommentaar

Sai ka lõpuks suu lahti. Tore.

In a revealing interview with official matchday programme United Review, the Dutchman says he felt compelled to address current press speculation claiming he wants out of Old Trafford and doesn’t get on with key staff and team-mates.

“I don’t mind if my performances get dissected and people criticise what I’ve done on the pitch,” van Persie said. “They can talk about my game 24/7 for all I care… and a lot of those opinions and criticisms may actually be right. So I don’t mind that.

“What I need to address are the situations when people are taking it upon themselves to think for me, make assumptions, or interpret things as if they are me. Last time I checked my head was still attached to my body, so I’m the only one who knows exactly what I’m feeling and that is not what I or the fans have been reading.

“The truth is I’m very happy here at this club. I signed for four years and I’d be delighted to stay even longer, beyond the next two years I have left on my contract. This is how I feel, although it’s not what has been suggested in the media.”

Robin also underlined he has a good relationship with his team-mates and club coaching staff, including manager David Moyes.
                SAF- “I am not kidding. This isn’t just a job to me. It’s a mission. I am deadly serious about it – some people would reckon too serious…we will get there. Believe me. And when it happens life will change for Liverpool and everybody else – dramatically.”

Kommentaar

Van Persie: I want to stay

Kommentaar

Algselt postitas Scarhead Vaata postitust
                    Sai ka lõpuks suu lahti. Tore.
                    Kopeerime siis teise lehe teksti ka siia.

“I’m very happy with my team-mates and I’m very happy with my manager and his staff. The sessions we have on the training ground are fantastic and I’m learning a lot from them every day. I’ve been a professional footballer for 12 years now and there’s no doubt I’m learning new things and progressing with David Moyes.

“Like I said, talk about my performances or talk about a tackle that was too late. I don’t mind. But it goes too far when people start suggesting, amongst other things, that I have a bad understanding with the manager. That’s not true at all.

“Over the last few years I’ve started to look more closely at the way coaches work to learn from them – not just here at the club but with the international team as well. I’ve worked with some brilliant coaches and I’ve taken a real interest in all the methods they use and the choices they make.

“I can tell you that Moyes’ sessions and the things he says in his team meetings are spot-on. I really enjoy working under him and I’m absolutely convinced things will pick up and we’ll turn it around.

“There is mutual respect between us and the work environment is actually good. He really wants things to work here at Manchester United and I want the same, just like the other players. We’re all working hard to make this work.”
                    "Sometimes you look in a field and you see a cow and you think it’s a better cow than the one you’ve got in your own field. It’s a fact. But it never really works out that way." SAF

Kommentaar

Mida minu arvates van Persie ja Rooney viimastest ütlustest kõrva taha panna, on et Moyes pole kaotanud mängijate toetust. Seega on tal veel kõik võimalused lahti. Kui nüüd saaks head tulemused järgmisest kolmest mängust, kes teab..
                      Pay attention to the manager!

Kommentaar

Algselt postitas FÄNNER Vaata postitust
                        Mida minu arvates van Persie ja Rooney viimastest ütlustest kõrva taha panna, on et Moyes pole kaotanud mängijate toetust. Seega on tal veel kõik võimalused lahti. Kui nüüd saaks head tulemused järgmisest kolmest mängust, kes teab..
                        Tegelik elu võib siiski teine olla. Vaevalt neist keegi intervjuud andes ütleks, et Moyes on lammas vms.
                        Corner taken quickly...

Kommentaar

RVP sai lihtsalt aru, et Moyes ei lähe kuskile see hooaeg, seega pole mõtet jonnida kuna ega ta mujalt paremat lepingut ei saa ning vanust on juba piisavalt. Samas kui mõni välismaa klubi nüüd peaks suvel pakkuma sinna 20 miljoni ringi või vähe alla siis ma arvan ,et võtaks Woody mõtlema küll. Eriti kui sellised tujutud mängud jätkuvad. Tundub,et hetkel mängib see väike poiss tema sees ,kes alatasa jonnib ja millegagi eriti hakkama ei saa.
                          "Sometimes you look in a field and you see a cow and you think it’s a better cow than the one you’ve got in your own field. It’s a fact. But it never really works out that way." SAF

Kommentaar

Algselt postitas FÄNNER Vaata postitust
                            Mängime enne need kolm mängu ikka ära ja siis vaatama, kes kus ja kui palju lõi.

Kommentaar

Päris huvitav oli nüüd ka psühholoog ja Moyesi pikaaegse abilise arvamust lugeda

Lõpuks ka Nani trennis tagasi ning Rafael, Evans, Chicha on homseks mänguvalmis. Aasta karmima nädala eel toredad uudised

Kommentaar

Ennustan ManU 5:0 võitu, Mata 3 Rooney 2

Kommentaar

Working...
                                X