Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas vincent Vaata postitust
    http://picsrv.manutd.com/?fif=/manu/...36021_2143.jpg

ei saa hästi aru, kuidas sinna Andersoni purukssõidetud Audisse peale tema veel üldse keegi mahtus, rääkimata kahest inimesest.
    täiesti p....s ma vaatasin, et kes see uus siga on aga vaata kuradit, see on Andreson
    "But you can't write us off. You can never write Manchester United off."

Kommentaar

Hargot polegi

Kommentaar

Algselt postitas eesticristiano Vaata postitust
        Hargot polegi
        Jäin ka korra mõtlema et kus kurat mister kargud 24/7 end peitis.
        You need people who score goals, that's how you win games.

Kommentaar

tal otsitakse Colorados jätkuvalt kulda põlvede seest. siiani pole veel sittagi leitud.
          armastan ma headust üle kõige vihkan lolle

Kommentaar

woohoooo.
            Meie mängu sa vähemalt rahulikult vaadata.

Kommentaar

Kinnitatud numbrid.
              Veel Bebe'st.

Kommentaar

Vaene rio on vist kuuks väljas.

Kommentaar

Ma loodan, et Bebet võib see hooaeg põhimeeskonna eest ka mängimas näha Väga huvitav oleks.

Kommentaar

Algselt postitas Mister Vaata postitust
                    Ma loodan, et Bebet võib see hooaeg põhimeeskonna eest ka mängimas näha Väga huvitav oleks.
                    Särginumbrita on seda raske teha.
                    The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                      Särginumbrita on seda raske teha.
                      Prospective new arrival Bebe will be allocated a shirt upon completing his transfer to Old Trafford.
                      "Sometimes you look in a field and you see a cow and you think it’s a better cow than the one you’ve got in your own field. It’s a fact. But it never really works out that way." SAF

Kommentaar

põhis tahaks näha chicharitot

Kommentaar

Tosicilt eurospordi andmetel värav ja kollane kaart. Kui keegi miskit videomaterjali leiab, siis võib sheerida

Kommentaar

http://www.101greatgoals.com/videodisplay/6577668/ siin on väravat näha!

Kommentaar

Tosic who ?
                              Ehk siis võid selle rejecti jaoks teha eraldi teema.
                              "Sometimes you look in a field and you see a cow and you think it’s a better cow than the one you’ve got in your own field. It’s a fact. But it never really works out that way." SAF

Kommentaar

keegi võiks meenutada mis sellest tosicust sai õieti müüdi ta maha või läks laenule?tänud.

Kommentaar

Working...
                                X