SAFC vs NUFC

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas Jaan Vaata postitust
    Sämm on selline räme egomaniakk, kes saavutab edu rõhudes korneritele ja audisissevisetele.
    jah, m6nitame boltoni vanureid, aga kus nad enne allartaissi olid?
    pendeldasid divari vahet

elu on hattrick
    ehk jumalik kogemus maksab
    GEORGE: No, no, no! Nothing happens /-/ RUSSELL: Well, why am I watching it?
    GEORGE: Because it's on TV RUSSELL: Not yet..
    (Seinfeld, The Pitch)

Kommentaar

olen Jaan suga nõus. säm on mees, kellel ei ole seljakotis mitte marssalikepp, aga on terve keppide kollektsioon. ja seda saadab nälg olla millegi, kui mitte maailma, siis vähemalt võimalikult suure jupikese jumal. siiani on tal õnnestunud sitast enam-vähem sepik teha, sai on veel tegemata.
      ja see panorama skandaal, kas see ei ilmunud välja mitte enne koondise peatreeneri valikut? ma võin muidugi aegade skaalal eksida...
      ja mis puudtuab Martinsit. ma usun, et Säm ei talu valetamist ja šlikerdamist. Oba on esimese hooaja jooksul õige mitu korda saanud maha mõlemiga.
      tõsi 17 väravaga ka.
      14. september 2006, Tallinn

Kommentaar

Algselt postitas uvv Vaata postitust
        ja mis puudtuab Martinsit. ma usun, et Säm ei talu valetamist ja šlikerdamist.
        See ei ole kindlasti Sami probleem. Martinsi puhul on peamiseks probleemiks:

Date of birth: 28 October, 1984

P.S. Huvitav palju neid nalju jõuab füüsiliselt teha...
        "The great fallacy is that the game is first and last about winning. It’s nothing of the kind. The game is about glory. It’s about doing things in style, with a flourish, about going out and beating the other lot, not waiting for them to die of boredom". - Danny Blanchflower, legend

Kommentaar

30 hakkab kohe varsti koitma. tipptasemel veel 2-3 aastat jäänud

Kommentaar

Nüüd on see siis ametlik.

Mulle meeldis pressika teksti lugedes paar asja:
            1. Professionaalsus igas mõttes. Alates sellest, et platsil on mängijad, kes tahavad mängida (vt ka Nicky Butti sõnavõttu täna), kuni selleni, et vaadatakse üle üldfüüsiline ettevalmistus ja toitumine.
            2. Infrastruktuur. Siiamaani on nö taustajõudude tegevus olematu. Viimase 10 aasta jooksul on vigastused igapäevased ning noortesatsidest on läbi tulnud... Taylor, Shola, Hughes...
            3. Gary Speed tuleb ka tagasi mingiks coachiks? Mudel-professionaal!
            “The state of our pitch wouldn’t have affected Liverpool — with their game the ball is in the air most of the time.”
            The Special One

Kommentaar

Nüüd on see siis ametlik.

Mulle meeldis pressika teksti lugedes paar asja:
              1. Professionaalsus igas mõttes. Alates sellest, et platsil on mängijad, kes tahavad mängida (vt ka Nicky Butti sõnavõttu täna), kuni selleni, et vaadatakse üle üldfüüsiline ettevalmistus ja toitumine.
              2. Infrastruktuur. Siiamaani on nö taustajõudude tegevus olematu. Viimase 10 aasta jooksul on vigastused igapäevased ning noortesatsidest on läbi tulnud... Taylor, Shola, Hughes...
              3. Gary Speed tuleb ka tagasi mingiks coachiks? Mudel-professionaal!
              hakatuseks ju seda polegi nii vähe, samas ei julgeks midagi hüpererilist väga loota ... elamenäeme

Kommentaar

SIIN on siis video tänasest pressikonverentsist.

Kommentaar

Kutid. Mul on halb uudis ka. Ma ei saa Soome tulla.
                  “The state of our pitch wouldn’t have affected Liverpool — with their game the ball is in the air most of the time.”
                  The Special One

Kommentaar

Mul tekkis küsimus ,et kes üldse sinna Soome lähevad NUFC poolelt?
                    Ma rahunen kohe...ja näed ma olengi nüüd rahulik.

Kommentaar

4 aastat, 10 kuud, 4 päeva. Titus Bramble oli siin.
                      The Special One

Kommentaar

4 aastat, 10 kuud, 4 päeva. Titus Bramble oli siin.

Selle infi oleks võinud ka PM-is saata ent ka minul on sellest ainult hea meel ...
                        Tibi out fanclub liige

Kommentaar

suurpuhastus!

Bramble, Moore,Bernard,Onyewu,Srnicek- minevik St. James Parkil.
                          Big Sam ei hakka kusek6va varianti ehitama- et akki Back-up variant-jumal tanatud kaitseliin taiesti uus uuel hooajal.
                          Kui siia weakest link nimekirja veel paar kaitsekunni lisada ,siis annab lootust, muidugi primadonnad eesliinist tuleks ka asumisele saata
                          coqito ergo sum.

Kommentaar

SAM ALLARDYCE last night admitted he will not be begging Michael Owen to become a part of his Newcastle revolution.

Big Sam signed a three-year, £10million deal to become Toon boss — but has yet to talk to Owen about his commitment to the cause.

Allardyce met most of the Newcastle squad yesterday morning, including bad boys Obafemi Martins and Charles N’Zogbia.

But he failed to link up with England hitman Owen who was on a short break in Ireland.

Allardyce, 52, said: “One of the first things I’ll be doing is sitting down with Michael and having a little chat with him.

“I will be asking him does he want to stay with us or go?

“Obviously I would like him to stay because he has that rare commodity of being able to score goals. What I think Michael needs is more time to get on track for us and, hopefully, he will decide to take that time.

“But it’s not all about Michael Owen. He is a big player and I will be speaking with him, as I will be with everyone else.

“The problem seems to have cleared up and if he is back playing that can only benefit Newcastle.”

Owen, 27, has made only 14 appearances in two seasons. He has a £9m release clause in his contract which has been activated following Toon’s failure to qualify for Europe.

Manchester United have been alerted.

N’Zogbia refused to sit on the bench at Watford on Sunday and left the ground before the start.

And Martins claimed he was injured on Saturday despite showing no signs of any problem during the week.

Allardyce, who replaces Glenn Roeder as manager, added: “Until I get the chance to speak to Michael I don’t know what he is thinking.

“You wouldn’t want to lose your leading goalscorers, though.

“I am sure if they start working with me they will start enjoying what they do.”

Chairman Freddy Shepherd said: “Michael’s under contract until something else happens and I hope he stays. The ball’s in his court.”

Allardyce has been handed a war-chest of around £20m. He added: “There’s no reason Newcastle shouldn’t be able to challenge some of those top four.”

Kommentaar

Algselt postitas Kent Vaata postitust
                              Mul tekkis küsimus ,et kes üldse sinna Soome lähevad NUFC poolelt?
                              Ilmselt on harakahärradel Tituse uuest ametist tuju nii ülev, et ei pannud Kenti küsivas stiilis esitatud märkust tähele. Küsiks üle: 9. juuni ja Soome -- olete ikka kõik rivis ning valmis tööks ja kodumaa kaitseks?
                              Jalgpallihaigla liige
                              Member of SAFC Supporters Community Estonia/Finland

Kommentaar

Veidi kahtlased lood on selle Soome tripiga, hetkel tunduvad pigem 'ei'-jutud olevat. Eks varsti selgub, midagi lukku veel ei pane.
                                The other line moves faster.

Kommentaar

Working...
                                X