No announcement yet.

Arsenal

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

enne käärväravat jõudsin teleka ees juba nõuda kõvahäälselt bendtneri sissetoomist togolase asemel. tark mina.

Kommentaar

Algselt postitas SleepWalking Vaata postitust
      enne käärväravat jõudsin teleka ees juba nõuda kõvahäälselt bendtneri sissetoomist togolase asemel. tark mina.
      Ma nii karm polnud, aga Eboue asemel oleks ta võinud mängu tulla küll.

Mis puutub särkidesse, siis üks koopia tõelisest klassikast, mis kavas soetada:

Supplies!

Kommentaar

Algselt postitas SleepWalking Vaata postitust
        Kusjuures ma mõtlesin ise ka enne väravat sama. Ta oli enne seda platsil täielik null. Bendtner ehk oleks edu toonud, aga õnneks ei toimund seda vahetust enne väravat. Kuid olen ka sellega nõus, et Bendtner oleks võinud Eboue asemel tulla.

Kommentaar

Arsenal defender William Gallas has been ruled out for the remainder of the season by the medial knee ligament damage he suffered in the Champions League draw at Villarreal.

The Gunners will also be without goalkeeper Manuel Almunia for three weeks after he suffered an ankle injury in Tuesday's 1-1 quarter-final first-leg draw.

Full-back Gael Clichy will miss two weeks with a back injury, while Robin van Persie and Eduardo will undergo fitness tests ahead of Saturday's Barclays Premier League match at Wigan.

Kommentaar

Õumaigaad! Djourou ja Fabianski said päris hästi hakkama Villareali vastu. Gibbs siis Clichy asemele?
            Väga kahju ,et nii jälle läks.

Kommentaar

Algselt postitas Mask Vaata postitust
              Gibbs siis Clichy asemele?
              Väga kahju ,et nii jälle läks.
              Meil on prantsuse penskar ka pingil, kardan, et Wenger eelistab teda.

Kommentaar

Algselt postitas erxx Vaata postitust
                Meil on prantsuse penskar ka pingil
                Milline neist?
                The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                  Milline neist?
                  See kes terve on. Ehk siis Silvestre

Kommentaar

Kes see teine prantslasest penskar siis on, kes ääres võiks mängida?

Kommentaar

isiklikult arvan, et läheb Gibbs, rohkem mängupraktikat saanud (:

Kommentaar

Algselt postitas Mask Vaata postitust
                        Kes see teine prantslasest penskar siis on, kes ääres võiks mängida?
                        Wenger isiklikult on kunagi kaitsjat mänginud.
                        The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Kommentaar

O_O

Adebayor, Nasri pingil???

Kommentaar

Arvestades seda, et kolmapäeval Villareali vastu otsustav mäng, siis ei üllata. Praegu tuleb põhimehi natukene säästa.

Kommentaar

Ju antakse puhkust või Wenger tahab võitlust kolmanda koha peale põnevaks teha.

Kommentaar

Working...
                                X