No announcement yet.

Arsenal

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

ebasportlikud käitumised, demonstratiivsed külakuhjad... ja lõgemed!

Kommentaar

Nooruse uljus ja liigset hoidmist, samas tahet ja soovi leidus. Jääb loota, et liiga noorim meeskond jätkab arenemist ja omandab kogemusi juurde. Suvel ootaks veel lisa jôude täiendama seda noort vôistkonda ja siis salamisi ootaks juba tulemit.

muidugist see aasta ootamatult tekkinud vôimalus vôidelda top4 eest mis on üleootuste positiivne. Hooaja algul tundus ikka väga lukus see esi nelik.

eks täna môned otsused olid ka peatreeneril küsitavad aga jääb lootus, et see meeskond kasvab ja ôpib üheskoos. Kaptenilt aga ootaks enamat.

peace.

Kommentaar

Naljasats
        "The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and all science. He to whom this emotion is a stranger, who can no longer pause to wonder and stand rapt in awe, is as good as dead: his eyes are closed."

Kommentaar

See oli korralik snatch and steal

Kommentaar

Algselt postitas JuriM Vaata postitust
            See oli korralik and steal
            või seadis mitu nappi suluseisuväravat löönud everton hoopis õigluse jalule

GEORGE: No, no, no! Nothing happens /-/ RUSSELL: Well, why am I watching it?
            GEORGE: Because it's on TV RUSSELL: Not yet..
            (Seinfeld, The Pitch)

Kommentaar

noh, polegi fänne enam?

Aubameyang stripped of Arsenal captaincy as Arteta punishes disciplinary breach

Kommentaar

Millega ta hakkama sai?

Kommentaar

Algselt postitas ElNino9 Vaata postitust
                  Millega ta hakkama sai?
                  Anti luba kodumaal korra ära käia. Kokkulepitud ajaks tagasi ei tulnud.
                  Instagram

Twitter

Eesti Lokomotiv Moskva fännid

telekavaataja.blogabet.com

Kommentaar

Algselt postitas telekavaataja Vaata postitust

Anti luba Barcelonas tätoveerija juures korra ära käia. Kokkulepitud ajaks tagasi ei tulnud.
                    Parandasin.

Inimesed, olge valvsad! Ma armastan teid ikka veel! Minu armastus – see on jube ja õudne, seepärast te peategi olema valvsad.

Kommentaar

Algselt postitas Rein Vaata postitust

Parandasin.
                      Fake news! Seal ta käis eelmine aasta...

Kommentaar

aupameJanK on suurem kui klubi liccalt
                        The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

@OptaJoe
                          10 of @Arsenal's 23 Premier League goals this season have been scored by players aged 21 or younger (Smith-Rowe x6, Martinelli x2, Saka x2), the most U21 goals for any team in the competition this campaign.

Kommentaar

Eilne mängupilt oli küll väga lustakas ja paljulubav. Varem oleks pidanud mängu ära kindlustama. Laca oli ka sõiduvees ja nii polegi Aubat vaja.

Kommentaar

Auba ilma paelata, ma ei tea, suva täitsa, minuarust Arsenalil pole väärikat/kasulikku kaptenipaela kandjat olnud väga ammusest ajast.

Kommentaar

Tervitaks Sunderlandi vasakkaitsjat, suht jube õhtu oli. Debüüt ja värav ka 18 aastaselt Patinolt, kelle võiks meelde jätta küll, kuna tegemist hetkel akadeemia kuumima nimega.
                                "The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and all science. He to whom this emotion is a stranger, who can no longer pause to wonder and stand rapt in awe, is as good as dead: his eyes are closed."

Kommentaar

Working...
                                X