Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

peded

Kommentaar

Elu läheb edasi. Raske hetk noortel, pall ei taha sisse minna vôi 5min otsitakse sulge aga kogemused tulevad. Chill.

Kommentaar

Unai Emery tõestab ehedalt, et asi ei olnud treeneris siin.

Kommentaar

Algselt postitas Wingback Vaata postitust
          Unai Emery tõestab ehedalt, et asi ei olnud treeneris siin.
          Kas ikka tõestab. Arse oli temaga jõudnud parajasse kriisi, Artetaga on pööratud uus leht, kuigi veel läheb aega arenguga. Villarreal on laligas tegelikult hetkel 7. kohal. Niiet pigem Unai tõestab, et ta kopsiku ja playoffi spetsialist, kui midagi.
          ★★★★★★

Kommentaar

See kõrgema pilotaazi ajugümnastika mida sellistel hetkedel tahetakse teha on ikka naljakas. Unai Emey on hea treener. Unai Emery ei olnud lihtsalt Arsenali jaoks sobilik antud hetkel. Kumbki osapool pole otseselt "süüdi" - mõnikord asjad lihtsalt ei toimi. Nii lihtne ongi.
            Victoria Concordia Crescit

Kommentaar

Vieira in!
              "The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and all science. He to whom this emotion is a stranger, who can no longer pause to wonder and stand rapt in awe, is as good as dead: his eyes are closed."

Kommentaar

Algselt postitas -21- Vaata postitust
                Vieira in!
                Ründaja In!

Kommentaar

Algselt postitas -21- Vaata postitust
                  Vieira in!
                  Nagu tahad Vieirad peatreeneriks vä?
                  The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust

Nagu tahad Vieirad peatreeneriks vä?
                    No ma olin mingi ainuke vend, kes pakkus, et teeb head tööd CP'ga. Teised lasid ammu lahti ta juba.

Kommentaar

Päris vinks-vonks oleks kui White Hart Lane peale otsustav jääks. O Learysesse 2 lauda ja linna peale jooma. Seda on loomulikult palju tahta.
                      "The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and all science. He to whom this emotion is a stranger, who can no longer pause to wonder and stand rapt in awe, is as good as dead: his eyes are closed."

Kommentaar

Slava Ukraini!

Kommentaar

Et te selle eest neljandaks tulete.

Kommentaar

Palju õnne varajase jõulu kingi eest! Tore mäng oli teglt ja tõesti ärge nüüd ära sittuge Spudsi vastu!

Kommentaar

Algselt postitas ElNino9 Vaata postitust
                              Et te selle eest neljandaks tulete.
                              Ole rahulik, ei tule.
                              Victoria Concordia Crescit

Kommentaar

Väga halvad uudised teile. Mägi Aivar alustab vastastel pingil.

Kommentaar

Working...
                                X