FantaCalcio Serie A

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas karl54 Vaata postitust
    MIngit korralikku fantasyt pole? Nagu need klassikalised Meistrite liiga ja Premieri omad. See fantasy on niikaua huvitav kuni meeskond kokku ostetud on, ehk siis 1-2. vooru.
    See on tunduvalt põnevam, kui klassikalised fantasyd.

Kommentaar

Praegu oli probleem selles, et mehi jäi väheks või õigemini oli meeskondi liiga palju. Kui u 14 tiimi peale teha ja midagi vahele ka panna, siis saaks konkurentsi ka.
      sigpic

Kommentaar

kas ma jäin kolmandaks? kas on oodata kahe esimese eemaldamist kokkuleppemängude tõttu?
        jokers to the right
        clowns to the left of me

Kommentaar

Algselt postitas Mõnuagent 007 Vaata postitust
          See on tunduvalt põnevam, kui klassikalised fantasyd.
          No kuidas kellegile, põhimõtteliselt on siin 1-2. vooruga kõik läbi, alguses on jah põnev, aga kui meeskond kokku ostetud siis nagu midagi eriti teha pole.

Kommentaar

Algselt postitas Jasper Vaata postitust
            kas ma jäin kolmandaks? kas on oodata kahe esimese eemaldamist kokkuleppemängude tõttu?
            Fantapolit sel hooajal ei tule.

Karlile ütleks, et kui on rohkem mängijaid ja kõigil on selline olukord, siis hakkab rolli mängima juba see, keda kasutada jne.
            sigpic

Kommentaar

Algselt postitas karl54 Vaata postitust
              MIngit korralikku fantasyt pole?
              See fantasy on niikaua huvitav kuni meeskond kokku ostetud on, ehk siis 1-2. vooru.
              Oleks see asi vaid nii lihtne.
              Mina oma tiimiga võitlesin enamus hooaega kohale esikolmikus, aga hooaja lõpus unustasin viimased nädalad meeskonda sättida ja selle tulemusena kukkusin lausa kaheksandaks ja see jääb ka lõplikuks.
              May the Violet flag flutter in the wind on all fields of challenge and valour, a vivid hope is our solace, we have eleven athletes and one heart. Go, Fiorentina, we want you to be the queen of all teams, go, Fiorentina, fight with bravery and prowess everywhere! In any hour of dismay and victory, remember you're the history of football!

Kommentaar

Mitmes mina olin? Minu huvi kadus, kuna ärkasin liiga hilja ja kõik paremad mehed võeti minu eest ära.
                The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Kusjuures mul vist oli/on praegu ka kõige parem keskmine, aga tabelis kuskil 7-8.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                    Mitmes mina olin? Minu huvi kadus, kuna ärkasin liiga hilja ja kõik paremad mehed võeti minu eest ära.
                    Viimase kolme seas vist.

Kommentaar

Teeme ka see aasta? Kui teha siis võiks varem alustada, sest eelmine aasta jäi veidi hilja peale.

Kommentaar

Algselt postitas tauri3000 Vaata postitust
                        Teeme ka see aasta? Kui teha siis võiks varem alustada, sest eelmine aasta jäi veidi hilja peale.
                        Duubeldan.
                        The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

kui kohti jääb vabaks, siis oleks ka huviline sel aastal

Kommentaar

Omast arust kirjutasin, et üritan midagi teha, kui aega on. Homme õhtul ehk.
                            sigpic

Kommentaar

Kirjutasid tõesti, kuid vähe teise teemasse...

Kommentaar

Sel momendil oli Tursk veel tugevas joobes.

Kommentaar

Working...
                                X