• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

see on ainus vein, milele on pealejooki vaja

Kommentaar

Pilt uue staadioni riietusruumist ka siis vist:

Kommentaar

Pirlo kostüüm mis seal üleval, on pärit uue hooaja promo Sky Italia spordikanali reklaamist.

Klippi ja seda kuidas klippi valmistati võib näha siit: http://sport.sky.it/sport/altri_spor..._miracoli.html

Kommentaar

Kui tahate häid vorme näha, siis minge Sampdoria foorumisse siin Socceris.

Kommentaar

Agnelli käest küsiti siis selle calciopoli kohta ja uute asitõendite osas kah, kel huvi siis nii palju ehk ikka parla inglese, et aru saate:

President Agnelli was asked about the contested 2006 title, which was stripped from Juventus and handed to Inter. New evidence puts the fate of that trophy in doubt, although it has now passed the statute of limitations.

“We have requested that Inter’s title be revoked purely because we want everyone to be treated equally.

“So much has been said in the last few days, but out fear is that they will decide not to decide: that would be the worst thing of all. Something unclear has certainly emerged.

“I want respect from the institutions, I want respect for Juventus, for these players and everyone at the club.

“This is a club that made Italian football history. We have always showed respect for the sporting authorities and are the only side to have suffered real damage in this whole affair. Now we ask for equal treatment.

“I hope there is a decision on July 18. We have the resources to move even beyond the sporting justice system, but at this moment we don’t want to do that and will wait to see how the FIGC proceeds.”

Kommentaar

Keegi selle roosa tähe selga on ka tõmmanud? Ei suuda esimest mängu selles ära oodata ...
              jokers to the right
              clowns to the left of me

Kommentaar

Särgi promovideo:

Ja presentatsioon, kui kedagi huvitab:

Parte 3, kuna Agnelli pani kena monoloogi maha parte 1 ja 2 sees, sealt ka see eelpostitatud artikkel pärineb.

Kommentaar

Algselt postitas Jasper Vaata postitust
                  Keegi selle roosa tähe selga on ka tõmmanud? Ei suuda esimest mängu selles ära oodata ...

Kommentaar

Veel pilte mis otse tehtud.
                    Lisatud failid

Kommentaar

Parima (või parema?) kvaliteediga pilt corrieredellospordilehelt.

Kommentaar

AHAHahaha. Pirlo kohe tanki.
                        jokers to the right
                        clowns to the left of me

Kommentaar

Et asi liiga meestekeskseks ei kisuks, siis Matri teine pool näitas ka uue hooaja rõivaid:

Away jersey:

(vasakpoolne)

Home jersey:

Kommentaar

Algselt postitas Jasper Vaata postitust
                            AHAHahaha. Pirlo kohe tanki.
                            Vähe sellest, Panso pisipildilt on näha, et kokaiiniäri käib ka Torinos.

Kommentaar

Kommentaar

Võime järeldada, et Marchisio Romasse, Vucinic Juvesse jutud on nüüd läbi?

Kommentaar

Working...
                                X