No announcement yet.

Torino Juventus

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Ma siiski loodan et ta teeb 6ige valiku ( fioreeee, fiooooreeeeeeeeeee )
    So self aware so full of shit

Kommentaar

Chiellini on Cagliari vastu kaartidega väljas..algkoosseisukoht peaks minema De Cegliele või Grossole. Kuna Quagliarella on vigane siis võib isegi Boriello pingilt tulemist oodata..keegi teab millal karika järgmine ring Roma vastu mängitakse..seal saaks siis tõestada oma viimaseid sõnu

Kommentaar

Mannu üritab iga hinna eest endale ja teistele selgeks teha et Amauri läheb Romasse
        Maarek, it aint gonna happen` !
        "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
        These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

Algselt postitas Juventino27 Vaata postitust
          ..keegi teab millal karika järgmine ring Roma vastu mängitakse..seal saaks siis tõestada oma viimaseid sõnu
          24., 25. või 26. jaanuar näitab plaan.

Algselt postitas Atleticomadrid
          Mannu üritab iga hinna eest endale ja teistele selgeks teha et Amauri läheb Romasse
          Maarek, it aint gonna happen` !
          Who cares!
          May the Violet flag flutter in the wind on all fields of challenge and valour, a vivid hope is our solace, we have eleven athletes and one heart. Go, Fiorentina, we want you to be the queen of all teams, go, Fiorentina, fight with bravery and prowess everywhere! In any hour of dismay and victory, remember you're the history of football!

Kommentaar

Juventus v Roma date confirmed
            Tuesday 24 January
            Eesti aja järgi siis 21:45

Kommentaar

18 mängu kaotuseta!
              LIIGA LIIDRID!
              The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                18 mängu kaotuseta!
                LIIGA LIIDRID!
                Ainult mõneks tunniks..
                JUST DO IT.

Kommentaar

täitsa lõpp miuke saast see bonucci on . Càcerest vaja ja ruttu

Kommentaar

Algselt postitas markus:) Vaata postitust
                    Ainult mõneks tunniks..
                    Inter ei saa veel meist mööduda
                    The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Inter ei saa veel meist mööduda
                      MÕNE TEISEGA ON LOOD VEITS PAREMAD ! Forza milan!!
                      JUST DO IT.

Kommentaar

Algselt postitas markus:) Vaata postitust
                        MÕNE TEISEGA ON LOOD VEITS PAREMAD ! Forza milan!!
                        kas sa siin paar kuud tagasi mitte juve logoga ei olnud?

Aga mängust.. Sitt, sitt ja siis veel sitt

Bonucci, Pirlo, Vidal, Matri - totaalne ****
                        Marchiso ja Pepe - Nähtamatud
                        Vuicinic, Lichtsteiner, Barzagli, De Ceglie, Buffon - said hakkama.

Kommentaar

Algselt postitas cru Vaata postitust
                          De Ceglie, sai hakkama.

Midagi uut ja huvitavat !
                          "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
                          These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

Algselt postitas cru Vaata postitust
                            kas sa siin paar kuud tagasi mitte juve logoga ei olnud?
                            sama küsimus hmm.

Kommentaar

Algselt postitas d-fox Vaata postitust
                              sama küsimus hmm.
                              Olin, ja siis?
                              JUST DO IT.

Kommentaar

18 mängu kaotuseta!
                                LIIGA LIIDRID!
                                Mängu (õnneks?) ei näinud. Noh, oli küll ämma+naise sünnipäeva, aga ikka tunnen end part-time supporterina. Juve koll oli ilus, mängu pilt olevat olnud hirmus ja lisaks olevat olnud mitu olukorda, kus jäeti pendlad andmata ja värki. Kujutan ette, et Tursk oli kettas.

Muidu väga hull justkui polegi, väljaarvatud
                                1) Juve ei suuda enam kolle lüüa
                                2) Ma pean õhtul Interi poolt olema
                                3) Liidrikoht võib nahhuj minna

järgmine kord võõrsil Atalanta vastu läheb paremini.

Kommentaar

Working...
                                X