Torino Juventus

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas Tamzu Vaata postitust
    Teeb õieti...halb vaadata kuidas selline Legend mänge pingil alustab. See pole nagu Temale kohane. Mingu USA-sse või Hiinasse suurt raha teenima, karjääri lõpetama, mängides. Pärast seda klubi juurde tööle, kus Ta on Legend!
    Mingid vennad peksavad Tottit veel koondisesse....
    Totti alustab algkoosseisus.

Kommentaar

Hea särk 1:05

Kommentaar

Loodame, et Stephan Lichtsteineriga on kõik okei. Viidi kanderaamiga minema ja pandi kaelatugi.
        The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Poolaeg, kõik oli hästi minemas, siis väidetavalt sai Milan penalti õhust ja nüüd seis seal 1-1. Ainus pos, et Milan on teinud juba 2 sunnitud vahetust, sealjuures Abbiati ja Bonera on vigastada saanud.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
            Loodame, et Stephan Lichtsteineriga on kõik okei. Viidi kanderaamiga minema ja pandi kaelatugi.
            Mis juhtus? Pandi pead kokku vms?

Kommentaar

Algselt postitas Solfice Vaata postitust
              Mis juhtus? Pandi pead kokku vms?
              Jah, suure hoo pealt panid pead kokku, Stephan sai oimu kohta, Cagliari mees Pinilla kuskile külje peale. Mõlemad olid nokkis, aga Cagliari mees jätkas mängi, Stephan paraku püsti enam ei tõusnud.

Lichtsteiner was in the wars, as there was a horrific clash of heads with Mauricio Pinilla that left both struggling to stay conscious. The Swiss international looked to have suffered some whiplash in the incident and was stretchered off with a neckbrace, making way for Martin Caceres.
              The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

"Õnneks" ta ei pea eurole minema.

Kommentaar

No krt, kas meil ka õnne on kunagi tulemustega? Zlatan lõi kohe peale poolaega 2 värava.

Kommentaar

Noh vanajumal vastas mu palvetele vist, 2-2 San Sirol.

Kommentaar

Kommentaar

4-2 inter juhib haha

Kommentaar

Palju õnne! Igati aus värk.
                          FORZA FIORENTINA!

Kommentaar

Kes see alaarenguga piider-homo seal selle nr. 30 tahvliga ringi jooksis?? Mida see 30 Rubentussile sümboliseerib? Tähistate juba 2 aastat ette v? Sellistele debiilikutele ei kingiks isegi lasku pähe. 30 30 30 , tõmmake see oma kolmas tärn rinda ja tehke oma mark lõplikult täis..vnoh siin pole väga midagi teha.
                            Palju õnne tiitli"võidu" puhul, kahju et mõne hooaja pärast jälle selle tagastama peate, aga mingi rõõmukübeke ikka tänasesse päeva!

FORZA ROMA!!!
                            FORZAA AZZURRI!!
                            FORZA ITALIA FORZA ROMA - "A Scudetto in Rome is worth a thousand elsewhere."
                            sigpic

Kommentaar

ülihea on ollllaaaaaaaa!

Kommentaar

Kommentaar

Working...
                                X