• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

joodikute punt
    jokers to the right
    clowns to the left of me

Kommentaar

Bendtner eemaldati Taani koondisest 6-ks kuuks.

Kommentaar

Artur "Il Guerriero" Vidal: Whoscored.com põhjal senise Meistrite Liiga hooaja parim mängija.
        The only player left in the competition with a WhoScored rating above an 8 may surprise many but the all action performances of Juventus' Arturo Vidal have been superb. The Chilean is arguably one of Europe's most complete midfielders, epitomising the phrase box-to-box with his fantastic work rate at both ends. He has 3 goals and an assist having started all of the Italian champions' 7 games in Europe with averages of 2.9 shots and 1.7 key passes when it comes to the offensive side of his game.

Vidal is, however, perhaps better known for his defensive work and indeed a tally of 33 tackles thus far is the most in the Champions League. With 2.3 interceptions per game to boot his work in the midfield alongside Marchisio gives Pirlo the time to dictate the play and though three teammates have averaged more passes per game than Vidal's 49.1 his role in the side is vital.
        http://www.whoscored.com/Blog/s5bcye...ampions-League

Kommentaar

The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

(vist) 18 EUROMÄNGU JÄRJEST KAOTUSETA!

Mäng oli juba varasemalt tehtud ja tänast mängu vaatas peale ülevalolnud Matri väravat vaid väga hardcore vutijälgija või mahhoist, sest jälgida polnud sisuliselt midagi. Juventus ei tahtnud end liialt väsitada ega lõhkuda ja Celtic oli kokkuvõttes siski ilmselge kräpp.

täna oli nii.
            Gigi. Kõva ja Meistrite Liigas nüüd pea 500 minutit puuri puhtana hoidnud.
            Leo ja Luca. Ajasid asja ära.
            Wallzagli. No on boss kaitsja, pole midagi öelda. Väravale suurepärane eeltöö ja muidu ka pädes.
            Padoin. Kohutav. Valesöödud valesöötude otsa ja muidu flgemaatiline. Kuidas on see mees rotatsioonis enne Islat ja misvärk üldse Islaga toimub?
            Vidal. Ettevaatlikult kollast vältivat Vidali oli üsna humoorikas vaadata, aga ründesuunal oli mees pidevalt aktsioonis ja lõppeks ka vältis kollas. Jumal tänatud. Ahjaa, väravasöödu sai ka kirja. Tuleb kiita.
            Pirlo. Alguses tundus, et mängib platsil niisama lolli ja proovib katsetada, et kui kaua on võimalik palli enda valduses hoida, aga teisel poolajal liigutas end veidi rohkem ja tegi Pirlot.
            Pogba. Misvärk sellega on, et Pogba Marchisio/Vidalilkult kunagi vastaste kasti ei jookse. Hooti ju võiks. Muidu oli tuima treeningmängu üks okeimaid mängijaid- eriti esimesel poolajal.
            Peluso. Meh.
            Quagliarella ja Matri. Oskavad küll ja tegid töö filigraanselt. Esimesele neljas värav CLis, mis tundub üsna müstika ja teine neist peaks olema küll esimene valik ründesse Mirko kõrvale.

Vahetusmehed. Meh.

Järgmisena koduliigas Catania.

Kommentaar

nii nunnu
              Algselt postitas Iceman
              Hofnari maitse totside suhtes on ikka ülekõige.

Kommentaar

The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Kõige bossim kaitsja maailmas. "Aitäh palli eest ja eeltöö väravale"

Kõige bossim väravavaht maailmas. Lehmanni 850 minuti rekord on küll veel üsna kaugel.

Ja Celticule

Kommentaar

Celticut võidavad niikuinii kõik.

Kommentaar

Algselt postitas eika Vaata postitust
                      Ja Celticule ,,,
                      ... seljavõit.
                      jokers to the right
                      clowns to the left of me

Kommentaar

Kommentaar

Miks? Nüüd järgmine idiootsus millega tegeleda peale Gangnam jura.

Kommentaar

vähemalt ei jäänd 3 kuud hiljaks nagu Gattuso&co
                            Algselt postitas Iceman
                            Hofnari maitse totside suhtes on ikka ülekõige.

Kommentaar

Anelka jälle vigastatud
                              Eelmisel hooajal sai Krasici kasutuima mängija tiitli, sel hooajal läheb küll rebimiseks Anelka ja Bentneri ja Isla vahel..

Kommentaar

Kommentaar

Working...
                                X