X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Keda kotib Berbatov

Üleminekud on vist nüüd lõpetatud väikese boonusega
    Fiorentina sign Luca Toni
    May the Violet flag flutter in the wind on all fields of challenge and valour, a vivid hope is our solace, we have eleven athletes and one heart. Go, Fiorentina, we want you to be the queen of all teams, go, Fiorentina, fight with bravery and prowess everywhere! In any hour of dismay and victory, remember you're the history of football!

Kommentaar

Ajad pole enam need, kuid siiski , tasub meenutada:

Igi-ja Higinoor

"kõrr, kõrr, kõrr" kõristame kõik koos taas FIORENTINAS!
      sigpic

Kommentaar

Kes see Nastasić veel on? Palli ka mängida oskab?

Kommentaar

Algselt postitas Nohik Vaata postitust
          Ei oska paraku

Kommentaar

Algselt postitas Nohik Vaata postitust
            Arvestades summat, mis ühe 19 aastat vana kaitsemängija eest maksti, lootust ju nagu oleks

Muidugi võib temaga minna temaga täpselt samamoodi, nagu selliga, kelle lisaks heale hulgale miljonitele vastu andsite, aga eks seda näitab juba aeg.
            May the Violet flag flutter in the wind on all fields of challenge and valour, a vivid hope is our solace, we have eleven athletes and one heart. Go, Fiorentina, we want you to be the queen of all teams, go, Fiorentina, fight with bravery and prowess everywhere! In any hour of dismay and victory, remember you're the history of football!

Kommentaar

Mida paganat... Toni ? See oli nüüd üllatus... Kuigi legendaarne mees Fiore jaoks, miks mitte anda võimalus karjäär siin lõpetada
              "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
              These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

No Aquaman, No party!!! Võib öelda selle kohta....
                FORZA FIORENTINA!

Kommentaar

Algselt postitas Respect Vaata postitust
                  No Aquaman, No party!!! Võib öelda selle kohta....
                  See aqua ja mud seal väljakul poleks ka talle sobilik olnud.

Söödumeeste võimalused olid suhteliselt piiratud, seega vähetõenäoline, et tema lisamine midagi muutnud oleks.

Kommentaar

On ainult üks Luca Toni

Võttis tal aega umbes minut, et isiklik skoor sel hooajal avada

Kommentaar

Jovetic on ikka imemees. No järgmine suvi on klubi pangaarve päris korralik, kui see mees rahaks tehakse. Peaasi, et ambitsiooni on ja teda väärikalt asendatakse.

Seniks edu, Montellale on päris korralik sats antud.

Kommentaar

Gol Di Luca Toooonnnniiiii !!!!!!

"I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
                        These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

Serie A diskokunn Andrea Della Valle:

0:04 ja 1:28

0:10

0:40 ka veidike

sigpic

Kommentaar

Kas vooru ilusaim värav löödud juba Roncaglia poolt? Päris tühja koha pealt korralik pomm.
                            Muidu mäng võrdne. Parmal oli üks post ja samuti Fiorentinal. Usun,et teisel poolajal läheb veel andmiseks.
                            Võib olla näeb ka Luca Tinti mängimas?
                            Please don't call me arrogant, but I'm European champion and I think I'm a special one!!!
                            I veri tifosi non seguono l'Inter, sono l'Inter!!!

Kommentaar

Päris kena powershot. Ei pidanud isegi ristnurka sihtima, sest Mirantele erilist reageerimisaega ei antud
                              Ja vastu posti lõi seesama Roncaglia. Pole paha kaitsemehe poolt , aga nüüd kiirelt Toni sisse, sest Seferovic natuke liiga nähtamatu.

Kommentaar

Aiaiai. Väga valusad kaotatud punktid.
                                Inter - ausaim klubi Itaalias.

Kommentaar

Working...
                                X