AC Milan

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas orbitaaljaam Vaata postitust
    Eks see põrge enne Robit sittus kogu ürituse ära. Nagu tihti pallid väravasse lendavad kui enne väravavahti maha põrkavad. Või vähemalt nii räägitakse telekas.
    Näete nüüd ise, et kartulipõld on kahe teraga mõõk, mis võib endal munad maha lõigata
    trollipilt.
    "An errand boy, sent by grocery clerks, to collect a bill"

Kommentaar

Tra see Alves seal töllerdama pidi, rikkus kõik ilusa ära.

Kommentaar

Iseenesest ju väga ilus tulemus, vigastusi ja liigatabelit vaadates. Juve võiks ka täna korraliku mängu teha ja võiks nädala Itaalia jalgpallile korda läinuks lugeda.
        So self aware so full of shit

Kommentaar

Tra see Alves seal töllerdama pidi, rikkus kõik ilusa ära.
          See on üsna lihtne trikk, aga muidugi oleks päris efektne olnud kui kaitja jaole poleks saanud.

Kommentaar

Barbara Berlusconi: "My father is satisfied because some of the tactical indications he gave to Allegri were followed in the Barça match."

Kommentaar

Kuradima hea meel ikka, et suutsime selle 1:1 viigi ära võtta. Esimesed kümme minti tundusid küll nii, et see kord tuleb mingi 3:1 võit Milani...

Kommentaar

Palju õnne, Jasper-orbit ja teised. Saite omale uue fanboy meintz008. Kuldset vihma hakkab pritsima igas suunas.
                The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

OFFICIAL line-up vs. Parma (4-3-3): Gabriel; Abate, Zapata, Silvestre, Constant; Montolivo, De Jong, Poli; Birsa, Balotelli, Robinho.

Ei läinud pikalt, kuni 4-3-1-2 persse saadeti ja pöördutakse tagasi 4-3-3 peale.
                  Ehki seda oli näha ka juba peale Barcat. Galliani suve alguses- me lähme üle 4-3-1-2 peale, sest see on Das shit. Galliani peale Barcat:4-3-3 on Das shit selle meeskonna jaoks.

Kommentaar

OFFICIAL line-up vs. Parma (4-3-3): Gabriel; Abate, Zapata, Silvestre, Constant; Montolivo, De Jong, Poli; Birsa, Balotelli, Robinho.

Ei läinud pikalt, kuni 4-3-1-2 persse saadeti ja pöördutakse tagasi 4-3-3 peale.
                    Ehki seda oli näha ka juba peale Barcat. Galliani suve alguses- me lähme üle 4-3-1-2 peale, sest see on Das shit. Galliani peale Barcat:4-3-3 on Das shit selle meeskonna jaoks.
                    noh, Kaka ja Saponara eemaloleku tõttu on pole saadud seda loodetud formatsiooni õigete nuppudega proovida ka.
                    jokers to the right
                    clowns to the left of me

Kommentaar

uttiv llük. count, pane rahad Parma peale või räägi Cassano tulevasest hat-trickist.
                      jokers to the right
                      clowns to the left of me

Kommentaar

Algselt postitas Jasper Vaata postitust
                        uttiv llük. count, pane rahad Parma peale või räägi Cassano tulevasest hat-trickist.
                        Jäid hiljaks, rahad on Fiore ja milani peal Eks Orbik jinxis ära kui ManU teemas premfeisside ees pugemas käis
                        FORZA ITALIA FORZA ROMA - "A Scudetto in Rome is worth a thousand elsewhere."
                        sigpic

Kommentaar

Algselt postitas count Vaata postitust
                          rahad on milani peal
                          teinekord teata ette, mul ei ole mõtet agoonias vireleda.
                          jokers to the right
                          clowns to the left of me

Kommentaar

Polegi nagu enam midagi kosta.

-e- tegelt on. Matri lõi värava.
                            -e2- saabki Coppale keskenduda.
                            tra see Kaka vastu väravavahti löödud olukord. miljon korda tra.

Kommentaar

9 vooru mängitud.
                              kuupäev on 27.10
                              Milan on 16 punkti AS Romast maas.

Kes oleks seda 2-3 kuud tagasi aimanud?
                              The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Panin viigi peale raha
                                "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
                                These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

Working...
                                X