Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas orbitaaljaam Vaata postitust
    AC Milan News ‏@Milanello
    Milan are expected to get more than €5m from ticket sales for the match vs. Barça on Wednesday. It will be a new record for Milan. Milan's previous record from ticket sales was in the match vs. Barça last year (almost €4.7m).

Hinnatõus.
    Pileteid müüakse lihtsalt rohkem, kui kohti. Kes ees, see mees
    May the Violet flag flutter in the wind on all fields of challenge and valour, a vivid hope is our solace, we have eleven athletes and one heart. Go, Fiorentina, we want you to be the queen of all teams, go, Fiorentina, fight with bravery and prowess everywhere! In any hour of dismay and victory, remember you're the history of football!

Kommentaar

Ei, suvel tõsteti paari eurovõrra piletihindu.

Kommentaar

20.02.2013 "Survive"

jokers to the right
        clowns to the left of me

Kommentaar

Head reisi.

Shaarawy kohta käib "ehk on valmis" hämamine.

Kommentaar

Edu Milan! Lükake need peded välja Cli-st
            Daje!!!
            1.totti koondisesse.
            2.Money talks bullshit(totti) walks.
            3."Miks mind feminiinseks peetakse"-F.Totti
            "Kui Tottil oleks mu*nn oleks ta mees"-George W. Bush

Kommentaar

Ma olen Uuu ja Milani poolt.
              So self aware so full of shit

Kommentaar

Barca kaotus ja CList v2lja langemine olekz k6va! Nyyd oleks vaja see v2ljakul ka teoks teha! Edu!!!
                Please don't call me arrogant, but I'm European champion and I think I'm a special one!!!
                I veri tifosi non seguono l'Inter, sono l'Inter!!!

Kommentaar

Primavera võitis Viareggio Cupil argentiina meeskonda All-Boys 2-1. Väravad Henty ja Ganz jr (penaltist). Järgmisena veerandfinaal.

Homme San Sirol. Flamini ja Nocerino osalemine on seatud kahtlusealla. Shaarawy mängib ilmselt nagu ka Pazzini. Niang eeldatavasti pingil ja vahetab u 25 minuti järel Boatengi välja. Abiati alsutab De Sciglio asemel. Constant peab näitama, et on selle poole aastaga täisuduks olemise seljataha jätnud ning, et temas on sisu. Noh ja muidugi keskkaitse... peaasi, et ühtegi standardolukorda ei teki.

-e-
                  Flamini ja Noce väljas.
                  MILAN - Here is a list of the 19 Rossoneri squad for Barcelona-Milan: Abbiati, Amelia, Gabriel, Abbot, De Sciglio, Mexes, Yepes, Zapata, Ambrosini, Boateng, Constant, Cristante (Ranked # 36), Montolivo, Muntari, Traore, Bojan, El Shaarawy, Niang, Pazzini.

-e2- ootamatult Serie a tabelis kolmas. Ees ootamas hull poolteistnädal-Barca-Inter-Lazio.

-e3- Cristante kaasamine on muidugi meeldiv, kuid kasutu lüke. Ta mängis just 90 minutit Primavera eest. A noh, las nuusutab seda, milleks teda valmistatakse.

Kommentaar

The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Tegelt on nüüd nii, et Itaalias on valimised tulemas. Ja Itaalia pärast ma loodan, et...
                      Hope, he won't be back ja siia peaks panema selle pildi The Economisti kaanelt "Epic fail" vms.
                      "An errand boy, sent by grocery clerks, to collect a bill"

Kommentaar

Algselt postitas rixxer Vaata postitust
                        Tegelt on nüüd nii, et Itaalias on valimised tulemas. Ja Itaalia pärast ma loodan, et...
                        Hope, he won't be back ja siia peaks panema selle pildi The Economisti kaanelt "Epic fail" vms.
                        Nõus.
                        See vä?

Kommentaar

Teemal jätkates.
                          Video: The 28 titles that Milan have won under Silvio Berlusconi.

Kommentaar

ööh. See endale jalga tulistmaine muutub juba tüütuks

Abate*

Teine võimalus on muidugi oma tekst enne postitamist läbi lugeda.

Kommentaar

haha. Economisti kasuks mòisteti ju mingi summa ka Silviolt. lingi aadress oli cash-will-be-fine.

aga, Grazie presidente!
                              jokers to the right
                              clowns to the left of me

Kommentaar

Milan: Abbiati; Abate, Mexès, Zapata, Constant; Montolivo, Ambrosini, Muntari; Boateng, Pazzini, El Shaarawy
                                SUBS: Amelia, De Sciglio, Yepes, Traoré, Christante, Niang, Krkić.
                                keskväli on vägaväga aeglane.

loodetavasti keegi vigastust ei korja. tähtsamad mängud interi ja lazioga ees.

Kommentaar

Working...
                                X