AC Milan

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas atleticomadrid Vaata postitust
    Eee.... Antonini ? Bonera ?? Zaccardo ??? Kas neid mehi minema juba ei saadeta ?
    Kes neid tahab?

Kommentaar

Keegi mängupilti oskab kommenteerida? Hooaja algusele omaselt ilmselt kehvapoolne?

Kommentaar

Juvega mängiti kui võrdne võrdsega. Mõlemil ca 4 põhimeest platsil, nii et viriseda ei saa.

teises mängus olid noored petagna kui ka cristante täitsa hääd. Cristante süüks jääb küll otseselt mänguskoor, aga sellegipoolest täitsa korralik enda vanuse kohta. Polilgi polnud viga.

Robinjost ja urbyst sooviks lahti saada, aga seda juba ei juhtu...

Kommentaar

Vaevalt, et keegi peale Sassuolo seda asja üldse tõsiselt võttis.
          De Jong valiti turniiri parimaks mängijaks ja Robinho vilistati välja.

Kommentaar

for the win
            jokers to the right
            clowns to the left of me

Kommentaar

Algselt postitas orbitaaljaam Vaata postitust
              Kes neid tahab?
              Milan as i can see.
              "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
              These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

Milan Next ‏@MilanNext Milan has been drawn as the top seed of the Italian Cup, therefore we will play any match in San Siro.
                Zaccardost, Bonerast ja Antoninist-raha nende eest nagunii ei saaks, palka ka ulmepalju ei küsi, paras coppamaterjal.

Kommentaar

AC Milan News ‏@Milanello GdS reports that some Milan fans shouted to Galliani; "Give us a gift", to which Galliani responded: "The gift will arrive..."
                  Minu TOP 3 pakkumist:
                  1) Robinho ikkagi müüakse maha
                  2) Kaka tuleb tasuta laenule ja Real maksab palga kinni
                  3) Septembris tuleb teada, et lükkasime tagasi 60 mil naela pakkumise Cityle SES eest. Siin on teile kingitus. Teist aastat järjest. Sama.

Kellelgi mõni asisem pakkumine? Ründesse vaevalt, kaitsesse pole midgai kuskilt võtta, Abbiati vaevalt pingile saadetakse....Keskväli? Kes?

Kommentaar

Honda
                    jokers to the right
                    clowns to the left of me

Kommentaar

Algselt postitas Jasper Vaata postitust
                      Honda
                      Yamaha nah.
                      Ostab uue tsikli ja teeb De Laurentiist?

Kommentaar

miks ei kirjutata sellest, kuidas järjekordne emane platsilt minema jooksis?

Kommentaar

Algselt postitas cannuman Vaata postitust
                          miks ei kirjutata sellest, kuidas järjekordne emane platsilt minema jooksis?
                          Ta oli sunnitud kiirelt pöörduma hingedoktori poole, sest kuulis ainsana mingeid kurje hääli.
                          Valus teema lihtsalt. Ei taheta vist eriti tunnistada, et tumedatel kuttidel mingid luulud on
                          May the Violet flag flutter in the wind on all fields of challenge and valour, a vivid hope is our solace, we have eleven athletes and one heart. Go, Fiorentina, we want you to be the queen of all teams, go, Fiorentina, fight with bravery and prowess everywhere! In any hour of dismay and victory, remember you're the history of football!

Kommentaar

jokers to the right
                            clowns to the left of me

Kommentaar

Ei saa sellest mõttetust klubist asja. SES müüdi Atleticosse.

The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

SES nagu Shit Eriberto Shipaary?
                                Daje!!!
                                1.totti koondisesse.
                                2.Money talks bullshit(totti) walks.
                                3."Miks mind feminiinseks peetakse"-F.Totti
                                "Kui Tottil oleks mu*nn oleks ta mees"-George W. Bush

Kommentaar

Working...
                                X