No announcement yet.

AC Milan

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Tundub et Tofoa toob hoopis mulle limoanadi. Jee! Allegri on keenjus!
    FORZA ITALIA FORZA ROMA - "A Scudetto in Rome is worth a thousand elsewhere."
    sigpic

Kommentaar

Huvitav kas Allegri läks meelega seda mängu kaotama, et saaks Romaga liituda järgmisest hooajast ?
      sigpic

Kommentaar

Algselt postitas count Vaata postitust
        Tundub et Tofoa toob hoopis mulle limoanadi. Jee! Allegri on keenjus!
        Jinxide jinx count. Mine poodi ja osta mulle kast limpsi. Rohkem sel teemal ei räägi.

PS! Ma pole haledamat penaltit Serie A-s sel hooajal näinud.
        The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Le Mehhiko lükkas sisse.

Ma arvan , et Siena trollis praegu kuni 90ni ja siis korralik Oh Noo Fiorele.

Kommentaar

Päris uskumatu, kui ebastabiilsed kohtunikud Serie A-d vilistavad. Vägisi tundub, et see mäng otsustati küll rahapakkide põhjal ära.

Kommentaar

Algselt postitas ericbana Vaata postitust
              Päris uskumatu, kui ebastabiilsed kohtunikud Serie A-d vilistavad. Vägisi tundub, et see mäng otsustati küll rahapakkide põhjal ära.

Kommentaar

ultimate troll?

Kommentaar

@Milanello 7 h
                  Milan are the only side whose defenders haven't scored in Serie A this season. #SerieA

Fiorentina + Aronicamadrid

Grazie, count!
                  jokers to the right
                  clowns to the left of me

Kommentaar

Algselt postitas ericbana Vaata postitust
                    Nii palju ka Sienat vilega pinnal ei hoitud, et suisa tigedaks minna.
                    jokers to the right
                    clowns to the left of me

Kommentaar

Balotelli jälle penaltist w ?

Sittuge tõesti pihku idikad!

5 5-le sain:

sigpic

Kommentaar

Kogu planeedi Interistad loodavad, et playoffis saate tagasi tänase eest. BERLU TRELLIDE TAHA JA FORZA FIORENTINA!

Kommentaar

...seda Penaltit ei oska küll ausalt ka kommenteerida. See on ikka rõve, mis toimub! Violat ei saanud ju CL-i lubada!!! Aitäh Italia kohtunikud!!!
                          Rõve!!!
                          Please don't call me arrogant, but I'm European champion and I think I'm a special one!!!
                          I veri tifosi non seguono l'Inter, sono l'Inter!!!

Kommentaar

õige, interi põnnidel tasub närvi minna.

Kommentaar

Algselt postitas Jasper Vaata postitust
                              Nii palju ka Sienat vilega pinnal ei hoitud, et suisa tigedaks minna.
                              sigpic

Kommentaar

.................................................. .................................................. .................................................. .................................................. ................................

Kommentaar

Working...
                                X