AC Milan

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas orbitaaljaam Vaata postitust
    Ikkagi-Bona-mis-iganes sööta mõistab keskväljal? Või on mingi Nocerino vol 2? Maksis muidugi 10 korda rohkem.
    Kuna mõned hooajad on üleval olnud teema, et Bonaventura Juve fännina ühel hetkel Juventuses ka lõpetab, siis varasemalt olen noormehel vähe hoolikamalt silma peal hoidnud. Ütleme nii, et täpseim võrdlus oleks peaaegu-Candreva2.0 ehk sööta-joosta-lüüa-tsenderdada ta enam-vähem oskab.

Kommentaar

Algselt postitas eika Vaata postitust
      Kuna mõned hooajad on üleval olnud teema, et Bonaventura Juve fännina ühel hetkel Juventuses ka lõpetab, siis varasemalt olen noormehel vähe hoolikamalt silma peal hoidnud. Ütleme nii, et täpseim võrdlus oleks peaaegu-Candreva2.0 ehk sööta-joosta-lüüa-tsenderdada ta enam-vähem oskab.
      Tänud

De Jong pidi lähipäevadel lepingut pikendama

Kommentaar

Super.

@Milanello

Inzaghi: "Cristante? I will keep on talking with him regularly. I hope that he will become a starter for Benfica."@bryan_cristante
        Nahh*i te ta maha müüsite????

De Jong paneb hullu

Sky reports that Silvio Berlusconi might visit the squad at Milanello tomorrow.
        Ehk siis täna. Hmm, vaatab oma "talendid" üle?

Inzaghi: "We have to be realistic. We started well, but we have to focus on one match at a time."
        True true.

Inzaghi: "The latest arrivals, Torres, Van Ginkel and Bonaventura, are excellent signings." @Torres @giacomobonaa
        Ei ütleks, et excellent, aga täitsa ok jah.

Aiai Allegri

THEO HERNANDEZ

Kommentaar

Algselt postitas Ericc Vaata postitust

Ehk siis täna. Hmm, vaatab oma "talendid" üle?

True true.

Kommentaar

@Milanello

El Shaarawy has an ankle inflammation (as revealed by today's tests) and is unlikely to be called up for the match against Parma on Sunday.
            S#it S#it S#it
            THEO HERNANDEZ

Kommentaar

Egiptuse Kuningas on vist liivast tehtud.. Koguaeg kukub tükike küljest.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                Kuidas alagrupiga rahule jäite?
                alagrupiturniirid on luuseritele. Trofeo Berlusconi finaalis ootab meid manku. 5. november.
                jokers to the right
                clowns to the left of me

Kommentaar

Täna siis mäng, nägin millegi pärast unes, et saime 2:1 pähe.

Ennustatav alg11 @Milanello

(4-3-3): Lopez; Abate, Alex, Bonera, De Sciglio; Poli, De Jong, Muntari; Honda, Menez, Bonaventura.
                  Hmm, nagu ei oska kosta midagi erilist.

Random fact

If Lopez and Torres get to play tonight then it will be the first time since 2001-2002 that Milan field two Spaniards (Mari and Moreno).

Loodan, et mu unenägu tõele ei vasta ja ikka võidame.

ForzaMilan
                  THEO HERNANDEZ

Kommentaar

Algselt postitas JuriM Vaata postitust
                    Egiptuse Kuningas on vist liivast tehtud.. Koguaeg kukub tükike küljest.
                    Esimesel hooajal polnud vigastusi.
                    Siis tuli see kuradi operatsioon, millest välja ei tulnud kuidagi.
                    Seekord on vist mingi selline vigastus, mis pole seotud ei selle opiga ega ka õnneks mingi lihasejamaga.
                    Keegi targem võiks seda tüpsustada.
                    Torres kahjuks ka täna ei mängi, väänas jalga eile.

Kommentaar

The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Ära ole pehmo.

Teemakohast nii palju, et Bonaventura on kaane maha saanud.

Kommentaar

jokers to the right
                          clowns to the left of me

Kommentaar

Bilan on mu uus lemmik klubi! 4-6-0 taktika ruulib

Who the hell needs Balotelli?

Kommentaar

Tassotti enne mängu
                              Tassotti: "Why we chose Bonera over Zapata? We think that Bonera is more suited to play this kind of match."
                              Ehk, kui vastane on piisavalt sitt, siis tuleb talle kunstlikult luua võimalusi väravaid lüüa.

-e- ja seda enne seda kui ta punase sai. Debiil

Kommentaar

Kõvem bussiparkimine käib. 5 kaitsjat, 2-3 kaitsvat poolikut. Vahva värk.
                                The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Working...
                                X