Kustuta kõik

Ancelotti läheb siis koos Maldiniga.
    sigpic

Kommentaar

Gazzetta teatab Taneli suu läbi:

Ancelotti: vado via dal Milan
      Il tecnico rossonero annuncia: "Vado via dal Milan e finisce avventura"

Juhin tähelepanu kahele viimasele sõnale - finish adventure

Ehk siis Carlito lännu. Äkki saab kingiks karbi kalleimaid Romeo y Julietasid.

Kommentaar

Ehk võtab Maldini Ancelotti töö üle kohe
        The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Vaist ütleb, et peafavoriidiks on Rijkaard. Van Basten ilmselt mitte, samuti ka Maldini.

Kommentaar

Algselt postitas cannuman Vaata postitust
            Kas vend on nii kaua mänginud, et Adi särkideni välja ei jõudnudki?
            jokers to the right
            clowns to the left of me

Kommentaar

BREAKING NEWS: Galliani Announces Leonardo As Next Milan Coach

Toetagem 6+5 ja alla 18. aastaste transferide keelustamist. Väärtustagem jalgpalli, mitte raha.

Parim laul

Kommentaar

Algselt postitas flameas Vaata postitust
                BREAKING NEWS: Galliani Announces Leonardo As Next Milan Coach
                Hetkel, kui meeskonda on ees ootamas suured ümberkorraldused, pannakse pukki "lapstreener." Geniaalne värk, kui see tõsi peaks olema.

Kommentaar

Normaalne ju, teeme Barcat järgmisel hooajal.

Kommentaar

jokers to the right
                    clowns to the left of me

Kommentaar

Algselt postitas saarlane Vaata postitust
                      Normaalne ju, teeme Barcat järgmisel hooajal.
                      Selle erinevusega, et kui Guardiola sai kogemuse hankimiseks aastakese B tiimi juhtida, siis see "rookie" hakkab treenimiseks vajalikku kategooriat alles suvel taotlema.
                      Loodan, et tal piisavalt kaua lubatakse harjutada
                      May the Violet flag flutter in the wind on all fields of challenge and valour, a vivid hope is our solace, we have eleven athletes and one heart. Go, Fiorentina, we want you to be the queen of all teams, go, Fiorentina, fight with bravery and prowess everywhere! In any hour of dismay and victory, remember you're the history of football!

Kommentaar

Kui Kaka lahkub, siis läheb tema harjutamine üle tõsiseks trenniks.. kelle ümber siis tiim ehitada?

Toetagem 6+5 ja alla 18. aastaste transferide keelustamist. Väärtustagem jalgpalli, mitte raha.

Parim laul

Kommentaar

täna oli küll kena mäng, kindel võit ja Nesta ning Gattuso said ka mängida

Kommentaar

Algselt postitas flameas Vaata postitust
                            Kui Kaka lahkub, siis läheb tema harjutamine üle tõsiseks trenniks.. kelle ümber siis tiim ehitada?
                            Seedorf
                            Õige number on tal juba olemas, nüüd veel natuke treeneripoolset usku ja ongi kõik kontrolli all
                            May the Violet flag flutter in the wind on all fields of challenge and valour, a vivid hope is our solace, we have eleven athletes and one heart. Go, Fiorentina, we want you to be the queen of all teams, go, Fiorentina, fight with bravery and prowess everywhere! In any hour of dismay and victory, remember you're the history of football!

Kommentaar

Uefa reeglites on kirjas, et musta mehe ümber meeskonda ei ehita.

Kommentaar

Ma nägin täna öösel unes, et David Trezeguet liitub Milaniga ning hakkab möllama.

Kommentaar

Working...
                                X