No announcement yet.

Serie A 2011/2012

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

De Pussy viimane hooaeg pommiaugus ka. Õnnitlused, et ennem 30. mõistus pähe ikka tuli. Ema on siiamaani perse valus ja hernes kõrvade vahel kodus teleka ees.
    Daje!!!
    1.totti koondisesse.
    2.Money talks bullshit(totti) walks.
    3."Miks mind feminiinseks peetakse"-F.Totti
    "Kui Tottil oleks mu*nn oleks ta mees"-George W. Bush

Kommentaar

Huvitav, kes nelikust Lecce, Novara, Inter, Cesena püsima jääb? Või hakkavad ka Bologna ja Parma nendega heitlema? Ise teeksin panuse Cesena, Novara ja Interi peale, mis puudutab Serie B-d.
      The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
        Huvitav, kes nelikust Lecce, Novara, Inter, Cesena püsima jääb? Või hakkavad ka Bologna ja Parma nendega heitlema? Ise teeksin panuse Cesena, Novara ja Interi peale, mis puudutab Serie B-d.
        Roooma ka ju?

Kommentaar

Algselt postitas karl54 Vaata postitust
          Roooma ka ju?
          Misasja? Täiesti ülejoonud? Sa peaksid ikka oma ManU teemasse tagasi kolima, seal sinusuguseid palju.
          So self aware so full of shit

Kommentaar

Algselt postitas Francesco Vaata postitust
            Misasja? Täiesti ülejoonud? Sa peaksid ikka oma ManU teemasse tagasi kolima, seal sinusuguseid palju.
            No Inter peaks ju Romast parem olema, ja nagunii kumbki siin liigas midagi korda saata ei suuda - parem võiks ju allapoole minna ja seal midagi võita.

Kommentaar

No Inter peaks ju Romast parem olema
              Aga pole
              The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                Aga pole
                No hooaja lõpuks vast juba on.

Kommentaar

Jah karl....Rooma on nii super äss kicker klubi, et kui juba karvane dildomees hoo ülesse saab siis vastaste väravavõrgud kärisevad.
                  OT-Kas VäikeFekaal on AdriMaci sohilaps?
                  Daje!!!
                  1.totti koondisesse.
                  2.Money talks bullshit(totti) walks.
                  3."Miks mind feminiinseks peetakse"-F.Totti
                  "Kui Tottil oleks mu*nn oleks ta mees"-George W. Bush

Kommentaar

No Inter peaks ju Romast parem olema, ja nagunii kumbki siin liigas midagi korda saata ei suuda - parem võiks ju allapoole minna ja seal midagi võita.
                    Tulen mina puhkuselt tagasi ja millist paska ma lugema ma pean :O Ma loodan et sind saab kunagi näha ka hiiu pubis pallimängu vaatamas, ära ole nagu Uuuu kes on ennast Klose Mit Uns posteri peale ajuvärdjaks onaneerinud ja kuskile tulla ei julge!
                    GRANDE OSVALDO!!!
                    FORZA ROMA!!
                    FORZA ITALIA!!!
                    FORZA TRAPPATONI!!
                    FORZA ITALIA FORZA ROMA - "A Scudetto in Rome is worth a thousand elsewhere."
                    sigpic

Kommentaar

Algselt postitas count Vaata postitust
                      FORZA TRAPPATONI!!
                      koera-toni uus hüüdnimi?
                      jokers to the right
                      clowns to the left of me

Kommentaar

Malesani: “We dominated the game, but if you don’t put the ball in the back of the net, you won’t make that count. The strangest thing is this was our best performance of the season when it comes to the full 90 minutes. We’ve got to give more push to the attack and defend only with three men. However, someone’s playing dirty tricks and probably someone wants to get back to work. I love football and don’t want to see it manhandled.”

Kui peatreener hakkab kaotuses kellegi kardinataguse räpaseid trikke süüdistama, siis tavaliselt sel mehel pikka tööpõli enam pole. Eks näis, kas ja palju Malesani veel pingil istuda saab. Kuigi iseenesest Genoa tabeliseis on täiesti okei.

Kommentaar

Mutu või ZLATAN

Trivia:
                          'The second year I often lived with Adrian Mutu at hotels and camps, and then I really didn’t need to have a boring time. Adrian Mutu is Romanian, but he came to Italy and Inter 2000 already and he knew the language and all that and was a big help for me. But the guy had also partied. The stories he had! I laid there in the hotel room and just laughed at all of them. It was sick. When he was bought by Chelsea he partied all the time. But of course it didn’t work out for him in the long run. He got caught with cocaine in his blood and got fired by Chelsea and suspended and mixed up in a process with big indemnity. But when we lived together he had received treatment and was calm and clean again, and we could laugh at the whole incident. But you get it, I didn’t have much to come with on that front. What was falling asleep in the bath tub once?' - "Io, Ibra"
                          jokers to the right
                          clowns to the left of me

Kommentaar

Serie A presidentide õpetused.

kuidas lohutada vastassoost rööviohvrit:
                            • Less than a week after Marek Hamsik's wife Martina had her car stolen at gunpoint, the girlfriend of his Napoli team-mate Ezequiel Lavezzi – Yanina Screpante – was mugged by a man wielding a pistol at the weekend. Understandably upset after being relieved of a golden Rolex that Lavezzi had given her as a gift, she took to Twitter and turned her anger on the entire city. "They say Argentina is not safe, but Naples is a shit city, they stole my watch threatening me with a gun," she tweeted, before following up with a threat: "I don't care, if this happens to me again I'll take Pocho away from here."

This prompted an angry reaction from many in Naples, who accused her of unfairly stereotyping the city. Chief among her critics was the Napoli owner Aurelio De Laurentiis. "In a climate of recession I think you should not go around with a Rolex on your arm," he declared, in gloriously unsympathetic style. "Things like this could happen in any city in the world. Dear Yanina, I am sorry, it is reasonable that you should take fright, but maybe you are not yet Neapolitan enough. At times you can think you are untouchable just because you are Lavezzi's other half." By the end of the day Screpante had come out with an apology, saying she had been afraid but "could never talk ill of a city this beautiful". Even though she did.
                            http://www.guardian.co.uk/football/b...-paolo-bandini

jokers to the right
                            clowns to the left of me

Kommentaar

Algselt postitas eika Vaata postitust
                              Donadoni (Cagliari). null mängu ja nahhuj.
                              Pioli (Palermo). null liigamängu ja nahhuj.
                              Gasperini (Inter). 3 liigamängu ja nahhuj.
                              Bisoli (Bologna). 5 liigamängu ja nahhuj.
                              Giampaolo (Cesena). 9 liigamängu ja nahhuj.
                              Mihaljovic (Fiorentina). 11 liigamängu ja nahhuj.
                              Ficcadenti (Cagliari). 11 liigamängu ja nahhuj.

Tempo on uskumatult hea.

Cellino on ka vaieldamatult äge.
                              Allegri -2010
                              Melis kevad 2010
                              Bisoli suvi 2010-sügis 2010
                              Donadoni sügis 2010-suvi 2011
                              Ficcadenti suvi 2011-sügis 2011
                              ja nüüd uus treener.

Pooleteise aasta jooksul 6 peatreenerit? RESPEKT!
                              vs

Peale 13ndat vooru - "Esimene Premier League’i treener sai sule sappa"
                              LOL@PL pussys

Kommentaar

Di Francesco vaevalt et järgmist vooru enam näeb Lecce treenerina. Nädala eriauhind läheb ninahäälega Foxi kommentaatorile (kelle nimi mul praegu meelde ei tule) - Lecce väravas on tal Benny Benassi

Kommentaar

Working...
                                X