Milano Inter

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Kommentaar

Lippi on munn ju. Ei taha Interisse teda.
      Samamoodi ei sooviks ma endist Milani ja Juve ja Roma treenerit Capellot...
      Guus ei taha tulla. Chelsea ju tahtis ka eelmine suvi teda.

Maicon on 10x ükskõik mis teine paremkaitsja maailmas. Ainuke pluss tema lahkumisega on Santonile mänguaja tekkimine, aga ta oleks nagunii sel hooajal tihti vasakul äärel mänginud, kui ta vigastatud poleks olnud, aga siis pole seda faktorit, et kus Zanettit mängida. Ma ei usu, et Milito läheb samas.

Ega Meistrite liiga trofee uuesti võitmist nõuda uuelt treenerilt, või isegi Mourinholt kui ta jääma peaks, oleks liiast. Tahaks lihtsalt Serie A ja Coppa Italia uuesti kotti panna ning Meistrite liigas konkurentsivõimet säilitama ja vähemalt veerandfinaalini jõuda, sest edasi on juba õnne ka vaja.
      sigpic

Kommentaar

Algselt postitas Tanel Vaata postitust
        Lippi on munn ju.
        vait koer. Tra uskumatu et grammigi austust ei ole.

Kommentaar

Algselt postitas cannuman Vaata postitust
          vait koer. Tra uskumatu et grammigi austust ei ole.
          Ma räägin sellest, mida ta on Interi suunas öelnud.
          sigpic

Kommentaar

Algselt postitas eika Vaata postitust
            Milan - Italian Champion, European Champion, World Champion. There was no Italian from Inter on top both Europe and the World until Saturday "and like Mou said, the World Cup and Champions League finals are the two games that matter most in football."

Materazzi when did you know that the night on Saturday was possible?
            "After London when Mourinho left home a strong player (Balotelli) and all were in the favor of it. Inter, on that night, were no longer a strong group: that they it became one. Just like Italy at the 2006 World Cup."

Mourinho as Lippi?
            "They both have their own way, without compromise."

Madrid as Berlin?
            "In Germany, I think I gave more because I wanted to have the World Cup. However, with Inter, I've been here for nine years and I began to win when I was 33 years old."

During the ceremony, TV cameras caught the exchange between Materazzi and Platini. "He gave me the medal and I told him: 'I got over it huh?' He made a suprised face and asked me why. 'How so? I also won the World Cup..."

Materazzi, Mourinho is going to Real. What will Inter lose?
            "One conductor, one who represents you. If Moratti had a fever, he would be the president."

With whom will you replace? Why Capello? Why Mihajlovic? Why Guaridola?
            "Capello's hunger for winning. Mihajlovic wants to come with a great knowledge of this group. Guardiola may represent continuity."

But this Inter may initiate a cycle?
            "It depends on us if we keep the mentality of being the strongest of all. Which was given by Mourinho. What I wrote in a text message on May 8, when he went to see Bayern."

Materazzi shows the phone with a long list of text messages: messages of congratulations on Saturday. On May 8 this exchange was found: Sender, the Special One: "I'm in Berlin in the stadium." Sender, Materazzi: "How are Bayern, mister?" Sender, the Special One: "We'll win 2-0." Mourinho already knew it on May 8.

And Ibrahimovic...
            "Thanks to Moratti, Branca and Orliani for giving us Milito and thanks Raiola for taking away Ibrahimoivc and because of that Eto'o arrived. I want to thank Ibrahimovic for the 3 Scudetti. But when it counts: he was not there."

Raiola and Ibrahimovic were very harsh on you after Inter-Barcelona because you were tough on Balotelli.
            "Yes, but when his time at Turin, Ibra wanted to beat him, but I was there to defend Balotelli. Luckily, the bathroom was the key, and Mario was locked. And didn't Raiola tell you that Ibra punched Zebina?"

But with Balotelli, who exaggerated more Totti or Materazzi?
            "Francesco was wrong, admitted it and apologized. He is truthful just like me. He is the captain of the past, present and future of Roma."

Will you be more lenient on Balotelli?
            "Some scientist said: 'Imagine if someone like Materazzi starting to give advice.' I've always tried to be close with Mario."

What did he say, when will you speak again?
            "Nothing. But after the victory we came and embraced. He understands that I love him just like the team but the team always comes first."
            sigpic

Kommentaar

Algselt postitas Tanel Vaata postitust
              Ma räägin sellest, mida ta on Interi suunas öelnud.
              ja see oleks?

Kommentaar

http://www.goal.com/en/news/10/italy...re-not-italian - üks goll.com 'i näide lihtsalt, kindlasti on neid veel.. Ma ei suudaks seda uskuda mitte mingil juhul ka kui Lippi läheks sinna

Kommentaar

nii? Ja mida Lippi siis konkreetselt valesti ütles? Inter ongi ju mingi kari kokku ostetud välismaalasi. Sama masti, mis Arsenal

Kommentaar

Algselt postitas ericbana Vaata postitust
                    nii? Ja mida Lippi siis konkreetselt valesti ütles? Inter ongi ju mingi kari kokku ostetud välismaalasi. Sama masti, mis Arsenal
                    Milline suurtest klubidest seda tänapäeval ei ole?

Kommentaar

Ma ei ütleks, et nad midagi nii välismaalaste punt on. Paljudel argentiinlastel ju ikkagi itaalia juured ja puha.

Kommentaar

Algselt postitas Yattara Vaata postitust
                        Ma ei ütleks, et nad midagi nii välismaalaste punt on. Paljudel argentiinlastel ju ikkagi itaalia juured ja puha.
                        jah, ja tegelikult pärineme me kõik sellest kodanikust ning oleme õed ja vennad

Kommentaar

Saime oma 16 miljonit eurot kätte siis ja nüüd saab täielikult uue treeneri otsimisele keskenduda.
                          sigpic

Kommentaar

Olen uhke teadustama et hooajal 2010-2011 sündib

INTER CLUB BALTICO

Interisti kes on huvilised liiged saada on kutsunud mulle kirjutada siia:

interclubbaltico@yahoo.it

Meie klubi osaleks ´Centro Coordinamento Inter Club´, Inter Club võrk Itaalias ja kogu maailmas (http://interclub.inter.it/cgi-bin/home)

FORZA INTER!
                            PENTACAMPIONI E CAMPIONI D´EUROPA!!!

Kommentaar

10 Interi mängijat siis Lõuna-Aafrikas koondistes pallimas..Itaalia eest ühtegi

Euro2012-l Prandelli all peaks see loodetavasti muutuma..

Dejan Stankovic
                              13/06 at 16:00: Serbia v Ghana (Tshwane/Pretoria)
                              18/06 at 13:30: Germany v Serbia (Nelson Mandela Bay/Port Elizabeth)
                              23/06 at 20:30: Australia v Serbia (Nelspruit)

Samuel Eto'o
                              14/06 at 16:00: Japan v Cameroon (Mangaung/Bloemfontein)
                              19/06 at 20:30: Cameroon v Denmark (Tshwane/Pretoria)
                              24/06 at 20:30: Cameroon v Holland (Cape Town)

Wesley Sneijder
                              14/06 at 13:30: Holland v Denmark (Johannesburg - JSC)
                              19/06 at 13:30: Holland v Japan (Durban)
                              24/06 at 20:30: Cameroon v Holland (Cape Town)

Julio Cesar, Lucio, Maicon
                              15/06 at 20:30: Brazil v North Korea (Johannesburg - JEP)
                              20/06 at 20:30: Brazil v Ivory Coast (Johannesburg - JSC)
                              25/06 at 16:00: Portugal v Brazil (Durban)

Diego Milito, Walter Samuel
                              12/06 at 16:00: Argentina v Nigeria (Johannesburg - JEP)
                              17/06 at 13:30: Argentina v South Korea (Johannesburg - JSC)
                              22/06 at 20:30: Greece v Argentina (Polokwane)

Sulley Muntari
                              13/06 at 16:00: Serbia v Ghana (Tshwane/Pretoria)
                              19/06 at 16:00: Ghana v Australia (Rustenburg)
                              23/06 at 20:30: Ghana v Germany (Johannesburg - JSC)

Rene Krhin
                              13/06 at 13:30: Algeria v Slovenia (Polokwane)
                              18/06 at 16:00: Slovenia v USA (Johannesburg - JEP)
                              23/06 at 16:00: Slovenia v England (Nelson Mandela Bay/Port Elizabeth)

Kommentaar

Algselt postitas Jr Vaata postitust
                                10 Interi mängijat siis Lõuna-Aafrikas koondistes pallimas..Itaalia eest ühtegi

Euro2012-l Prandelli all peaks see loodetavasti muutuma..
                                Hahaha. Mida sa muudad, kui teil sittagi pakkuda pole. Prandelli toob teile itaallasi või?

Kommentaar

Working...
                                X