No announcement yet.

Isiklikud rekordid

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

jõin ükspäev sõbraga kahe peale pool liitrit viina ära ja jäin magama...
    tell your mother, we are hooligans!

Kommentaar

Algselt postitas hofnar Vaata postitust
      ouuu yeee, 65 sekki
      55 sekki. Three Card Draw peal veel
      The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
        55 sekki. Three Card Draw peal veel
        damn, respekt nigga
        Algselt postitas Iceman
        Hofnari maitse totside suhtes on ikka ülekõige.

Kommentaar

Sain siis täna viimaseks viieks minutiks väljakule, tulemus:kaks viga ja kollane kaart. On kellegil õnnestunud veel kiiremini kollane teenida?

Kommentaar

Fruit Ninja Arcade skoor 906! Jumala rahul endaga.

Kommentaar

Fruit Slice Classic 1439
              Fruit Slice Time 567
              Fruit Slice Pipeline 1022

aga mänginud pole seda mängu vähemalt pool aastat.
              The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

24h ilma sotsiaalvõrgustikuta ja üldse tehniliste vidinateta.
                "Ajakirjaniku eelis on see, et tema saab oma arvamuse avaldamise eest raha, tavainimene aga peksa."

Kommentaar

Rekord nädala algusest -
                  teaduslikele allikatele põhinev 16 lk pikkune referaat kirjutatud ühe päevaga (sisulist osa pisut üle 10 lk + sisukorrad, tiitlid-viited ja nii). Kui mälu ei peta, siis alustatud sai 10:20 ja lõpetatud 23:54 (tähtaeg oli 23:55).

Pole just ilmselt kõige fenomenaalsem rekord maailmas (mõneti lausa häbiasigi) aga samas valmis ta sai ja päris jama ka polnud.

Kommentaar

vaatasin kaks Bruno Marsi ja Justin Bieberi esitust järjest ära.
                    jokers to the right
                    clowns to the left of me

Kommentaar

Algselt postitas Jasper Vaata postitust
                      vaatasin kaks Bruno Marsi ja Justin Bieberi esitust järjest ära.
                      Mingi alaealie sebinud endale vä?

Kommentaar

Algselt postitas orbitaaljaam Vaata postitust
                        Mingi alaealie sebinud endale vä?
                        nope. moeentuasiast nagu ma olen.

aga mute-dopingut ei kasutanud ja ühe justini ballaadi ajal ei tulnud kedagi runway'le. nii et võite propsi visata ennastohverdava rekordi eest või tehke järgi
                        jokers to the right
                        clowns to the left of me

Kommentaar

Algselt postitas Jasper Vaata postitust
                          nope. moeentuasiast nagu ma olen.

aga mute-dopingut ei kasutanud ja ühe justini ballaadi ajal ei tulnud kedagi runway'le. nii et võite propsi visata ennastohverdava rekordi eest või tehke järgi
                          Pildil ainult tüdrukud ju, milleks spoiler. Või noh tüdrukud ja LA egomaniakk.

Kommentaar

Laikida ära kõik "head jõulu" postitused feisbookis. Käsi tuikab.
                            "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
                            These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

Algselt postitas atleticomadrid Vaata postitust
                              Laikida ära kõik "head jõulu" postitused feisbookis. Käsi tuikab.
                              Palju neid siis oli?
                              Mis on ühist Tallinna jõulukuusel ja Cristiano Ronaldol? Mõlemad kipuvad ümber kukkuma, aga süüdi on alati teised!
                              Ott Järvela

Kommentaar

Algselt postitas budulojus Vaata postitust
                                Palju neid siis oli?
                                Jõulud pole veel läbi. Statistika - yet to come !
                                "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
                                These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

Working...
                                X