Algselt postitas United
Vaata postitust
320x50 ülemine bänner
Collapse
Teadaanne
Collapse
No announcement yet.
Premium liiga 2020
Collapse
X
-
-
Algselt postitas United Vaata postitustTõesti peavad olema vabatahtlikud need, kes brändi arendavad? Sotsiaalmeedia peaks olema klubi poolt korraldatud.
Vaatame reaalsusele näkku, sa võid kõik asjad teha, aga lõpuks on publik väga piiratud. Praegusel ajal ma leian, et klubid teevad (üldjoontes) ok tööd. Jah, mõned võiksid paremini, aga selline on reaalsus.
Ja mina olen selles paadis, et jalgpalli mängitakse pealtvaatajatele ja jalgpalli ümber toimuv on meelelahutus. Aga füüsilised ja finantsilised piirid tulevad ette.
Leave a comment:
-
Algselt postitas telekavaataja Vaata postitustMillega te täpsemalt vaidlete?
Ilmselgelt peaks rohkem infot olema, aga kuna niigi toimub kõik sisuliselt vabatahtlikke entusiasmil, siis on minu meelest piisavalt tööd tehtud.
Leave a comment:
-
Millega te täpsemalt vaidlete?
Ilmselgelt peaks rohkem infot olema, aga kuna niigi toimub kõik sisuliselt vabatahtlikke entusiasmil, siis on minu meelest piisavalt tööd tehtud.
Leave a comment:
-
Samas kodulehe uudist võib ju hiljem täiendada protokollide ja mängukokkuvõtetega seda ajas muutes. Sotsiaalmeedia käib ka siia juurde, aga tuleks mõelda ka nendele inimestele, kes hoiavad erinevatel põhjustel sotsiaalmeediast eemale või alati ei jaksa märgata. Instagrami kasutaja märkab tõenäolisemalt oma koduklubi postitusi kui FB kasutaja.
Leave a comment:
-
Kellele me seda jalgpalli mängime? Inimestele. Kuid mulle jääb mulje, et Eestis ei saa klubid sellest hästi aru.
Jah, inimesi, kes Eesti jalgpalli jälgivad, ei ole ülemäära palju, kuid see number ei kasva iseenesest. EJL teeb omalt poolt väga palju ette-taha ära, kuid milleks see kõik, kui klubid ise uute tulijate ja vanade olijatega ei suhtle?
Ma ei kujutaks Manchester Unitedit ilma sotsiaalmeediata ette. United on suurklubi, kuid ma ei näe, miks Eesti klubid peaksid niivõrd elementaarse asjaga nagu sotsiaalmeedia - ja seda aastal 2020! - jääma suurklubile kuidagi alla.
Leave a comment:
-
Algselt postitas Marek_T Vaata postitustKodulehte ei maksa alahinnata, see maksab kätte. Meie klubide väga oluliseks osaks (sh ka PL publikuks) on nende jalgpallikoolide lapsevanemad, kes kasutavad, vähemalt Viljandis, koduehte väga usinalt.
Selline treeningmängu matchday konseptsioon on väga hästi sobilik läbi insta storyde, mida päris paljud see nädalavahetus ka kasutasid.
Leave a comment:
-
Algselt postitas $$$ Vaata postitustJep, tehke! Tänapäeval jätab koduleht külmaks, seega võiks fookuse panna sotsiaalmeediale. Fesar, insta, twitter või miks mitte snap.
Leave a comment:
-
Algselt postitas $$$ Vaata postitustJep, tehke! Tänapäeval jätab koduleht külmaks, seega võiks fookuse panna sotsiaalmeediale. Fesar, insta, twitter või miks mitte snap.
Leave a comment:
-
Algselt postitas Shparkz Vaata postitustEhk oleks aeg uuesti selliseks looks? https://soccernet.ee/artikkel/rr-mil...s-parimat-tood
Leave a comment:
-
Algselt postitas xrip55 Vaata postitustKui klubi eesmärk on kursis hoida ainult 15 aastaseid tiinekaid, siis kindlasti see õige koht.
Leave a comment:
-
Ehk oleks aeg uuesti selliseks looks? https://soccernet.ee/artikkel/rr-mil...s-parimat-tood
Leave a comment:
-
Käisin eile enamiku Premium liiga, Esiliiga ja Esiliiga B klubide sotsiaalmeediad läbi ja on täiesti uskumatu, kuidas aastal 2020 ei suudeta sotsiaalmeedia pakutavaid võimalusi enda kasuks tööle panna. Tegelege oma brändiga, issand jumal.
Leave a comment:
-
Ma nõuan, et iga Premium liiga klubi läkitaks mulle iga mängu eel oma algkoosseisu postituviga!
Leave a comment:
-
Algselt postitas telekavaataja Vaata postitustInsta story on ideaalne formaat sedatüüpi asja edasiandmiseks fännidele. Igast asjadest ei ole vaja ka püsivaid postitusi teha.
Leave a comment:
Bottom 300x250
Collapse
Leave a comment: