320x50 ülemine bänner

Collapse

Teadaanne

Collapse
No announcement yet.

Premium liiga 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik
new posts

  • -RoMaRiO-
    replied
    Algselt postitas United Vaata postitust
    Ma ei kujutaks Manchester Unitedit ilma sotsiaalmeediata ette. United on suurklubi, kuid ma ei näe, miks Eesti klubid peaksid niivõrd elementaarse asjaga nagu sotsiaalmeedia - ja seda aastal 2020! - jääma suurklubile kuidagi alla.
    Ma kujutan ette, et Manchester Unitedi kommunikatsiooniosakonnas töötab rohkem inimesi kui keskmises Eesti klubis kogu kontori peale on.

    Leave a comment:


  • telekavaataja
    replied
    Algselt postitas United Vaata postitust
    Tõesti peavad olema vabatahtlikud need, kes brändi arendavad? Sotsiaalmeedia peaks olema klubi poolt korraldatud.
    Muidugi ei pea, aga see on reaalsus. Need inimesed, kes klubide kogukondi veavad, teevad niigi 20h tööd päevas. Ei jaksa, saad aru.

    Vaatame reaalsusele näkku, sa võid kõik asjad teha, aga lõpuks on publik väga piiratud. Praegusel ajal ma leian, et klubid teevad (üldjoontes) ok tööd. Jah, mõned võiksid paremini, aga selline on reaalsus.

    Ja mina olen selles paadis, et jalgpalli mängitakse pealtvaatajatele ja jalgpalli ümber toimuv on meelelahutus. Aga füüsilised ja finantsilised piirid tulevad ette.

    Leave a comment:


  • United
    replied
    Algselt postitas telekavaataja Vaata postitust
    Millega te täpsemalt vaidlete?

    Ilmselgelt peaks rohkem infot olema, aga kuna niigi toimub kõik sisuliselt vabatahtlikke entusiasmil, siis on minu meelest piisavalt tööd tehtud.
    Tõesti peavad olema vabatahtlikud need, kes brändi arendavad? Sotsiaalmeedia peaks olema klubi poolt korraldatud.

    Leave a comment:


  • telekavaataja
    replied
    Millega te täpsemalt vaidlete?

    Ilmselgelt peaks rohkem infot olema, aga kuna niigi toimub kõik sisuliselt vabatahtlikke entusiasmil, siis on minu meelest piisavalt tööd tehtud.

    Leave a comment:


  • Vask
    replied
    Samas kodulehe uudist võib ju hiljem täiendada protokollide ja mängukokkuvõtetega seda ajas muutes. Sotsiaalmeedia käib ka siia juurde, aga tuleks mõelda ka nendele inimestele, kes hoiavad erinevatel põhjustel sotsiaalmeediast eemale või alati ei jaksa märgata. Instagrami kasutaja märkab tõenäolisemalt oma koduklubi postitusi kui FB kasutaja.

    Leave a comment:


  • United
    replied
    Kellele me seda jalgpalli mängime? Inimestele. Kuid mulle jääb mulje, et Eestis ei saa klubid sellest hästi aru.

    Jah, inimesi, kes Eesti jalgpalli jälgivad, ei ole ülemäära palju, kuid see number ei kasva iseenesest. EJL teeb omalt poolt väga palju ette-taha ära, kuid milleks see kõik, kui klubid ise uute tulijate ja vanade olijatega ei suhtle?

    Ma ei kujutaks Manchester Unitedit ilma sotsiaalmeediata ette. United on suurklubi, kuid ma ei näe, miks Eesti klubid peaksid niivõrd elementaarse asjaga nagu sotsiaalmeedia - ja seda aastal 2020! - jääma suurklubile kuidagi alla.

    Leave a comment:


  • telekavaataja
    replied
    Algselt postitas Marek_T Vaata postitust
    Kodulehte ei maksa alahinnata, see maksab kätte. Meie klubide väga oluliseks osaks (sh ka PL publikuks) on nende jalgpallikoolide lapsevanemad, kes kasutavad, vähemalt Viljandis, koduehte väga usinalt.
    Minu meelest kõiki sotsiaalmeedilisi väljundeid peab kasutama, lihtsalt otstarbetu oleks teha iga treeningmänguga seotud muudatusest artikkel kodulehele või postitus facebooki.

    Selline treeningmängu matchday konseptsioon on väga hästi sobilik läbi insta storyde, mida päris paljud see nädalavahetus ka kasutasid.

    Leave a comment:


  • Marek_T
    replied
    Algselt postitas $$$ Vaata postitust
    Jep, tehke! Tänapäeval jätab koduleht külmaks, seega võiks fookuse panna sotsiaalmeediale. Fesar, insta, twitter või miks mitte snap.
    Kodulehte ei maksa alahinnata, see maksab kätte. Meie klubide väga oluliseks osaks (sh ka PL publikuks) on nende jalgpallikoolide lapsevanemad, kes kasutavad, vähemalt Viljandis, koduehte väga usinalt.

    Leave a comment:


  • Kribenski
    replied
    Algselt postitas $$$ Vaata postitust
    Jep, tehke! Tänapäeval jätab koduleht külmaks, seega võiks fookuse panna sotsiaalmeediale. Fesar, insta, twitter või miks mitte snap.
    Vist mitte ühelgi tippklubil pole snapi

    Leave a comment:


  • $$$
    replied
    Algselt postitas Shparkz Vaata postitust
    Ehk oleks aeg uuesti selliseks looks? https://soccernet.ee/artikkel/rr-mil...s-parimat-tood
    Jep, tehke! Tänapäeval jätab koduleht külmaks, seega võiks fookuse panna sotsiaalmeediale. Fesar, insta, twitter või miks mitte snap.

    Leave a comment:


  • JuriM
    replied
    Algselt postitas xrip55 Vaata postitust
    Kui klubi eesmärk on kursis hoida ainult 15 aastaseid tiinekaid, siis kindlasti see õige koht.
    Insta pigem ikka 20+, Tik Tok oleks vanuseklass madalamal

    Leave a comment:


  • Shparkz
    replied
    Ehk oleks aeg uuesti selliseks looks? https://soccernet.ee/artikkel/rr-mil...s-parimat-tood

    Leave a comment:


  • United
    replied
    Käisin eile enamiku Premium liiga, Esiliiga ja Esiliiga B klubide sotsiaalmeediad läbi ja on täiesti uskumatu, kuidas aastal 2020 ei suudeta sotsiaalmeedia pakutavaid võimalusi enda kasuks tööle panna. Tegelege oma brändiga, issand jumal.

    Leave a comment:


  • Ott Järvela
    replied
    Ma nõuan, et iga Premium liiga klubi läkitaks mulle iga mängu eel oma algkoosseisu postituviga!

    Leave a comment:


  • xrip55
    replied
    Algselt postitas telekavaataja Vaata postitust
    Insta story on ideaalne formaat sedatüüpi asja edasiandmiseks fännidele. Igast asjadest ei ole vaja ka püsivaid postitusi teha.
    Pärnu Vaprus teeb sellised asjad ka FB storysse

    Leave a comment:

Working...
X