Algselt postitas LHH2001
Vaata postitust
320x50 ülemine bänner
Collapse
Teadaanne
Collapse
No announcement yet.
Publiku juurdekasv Eestikatel
Collapse
X
-
Algselt postitas PETSINHO Vaata postitustMa olen kuulnud, et Kalju korraldab hoopis EJL-ile turundusseminari
Aga kui nüüd natuke tõsisemalt rääkida, siis küsimus just klubide soovis ja tahtmises, et publik tribüünile tuua, mitte võimalustes. Kaljus oleme teinud kevadise ja nüüd praeguse kampaania põhimõtteliselt olematute vahenditega.
Klubid kellel on ressursid suuremad saaksid tegelt veel uhkemaid ja laiemaid ettevõtmisi teha, et inimesed staadionil oleksid.
Ma leian, et pealtvaatajate seis oleks palju-palju rõõmsam, kui iga klubi kasvõi 2x aastas tegeleks enda ja jalgpalli laialdasema reklaamimisega.
Kommentaar
-
Algselt postitas LHH2001 Vaata postitust?????????????????????????????????????????????????? Sa oled sooda peast või? Üks mäng, kuhu jagatakse tasuta pileteid koolilastele ei tee sellest klubist populaarseimat klubi Eestis. Ma arvan, et näiteks Mart Jõgevalt või Siim Tartust fännavad suurema tõenäosusega miskit teist klubi. Nõmme koolilaste toetus võistkonnale ei tee klubist populaarseimat.
Kommentaar
-
Algselt postitas sanchez Vaata postitustPiisaks sellest kui EJL palkaks Meistriliigale eraldi turundusjuhi kes turundaks kogu ML'i seal hulgas ka kõiki klubisi. Väike lisaeelarve EJL poolt ML turunduse jaoks ja asi võtab ilmet. Sinna juurde veel iga klubi pingutused ja ongi meil rahvast piisavalt.
kui EJL hakkaks tegema otseselt ühe või teise jaoks turundustööd, siis see oleks ilmselge ämber. kui siis ainult ühtne turundusjuht, kes nõuab klubidelt tegusid ja pakub omapoolset (EJL-i) know howd.
miks ämber? aga sellepärast, et kui EJL hakkaks nende eest turundust tegema, siis seda enam klubid ei viitsiks sellega tegeleda. ja kui üks hetk EJL ütleb, et nüüd teete ise edasi, on kukkumine ilmselt üsna järsk. klubid peavad ikka ise selleni jõuda. EJL võib olla peab leidma mingid erinevad viisid, kuidas nad suudaksid klubidele seda selgeks teha ja nad sinnani viia et algaksid suuremad teod. hetkel ilmselt paljud klubid ei oska näha, et kuidas see neile kasulik võiks olla ja tegu võib olla raha matmisega musta auku. samas turundust on teinud see aasta nii Flora, Levadia kui ka Tammeka. viimane veel üpris korralikult seda Tartus teinud ja ilmselt on neil üks paremaid klubide kodulehti. ei ole midagi nii nagu sa tahaksid näha, et on ainult Kalju kes midagi teeb. Kalju karjub kõige kõvemini ja seda ei saa neile muidugi pahaks panna.
ja sinu väide populaarseima klubi suhtes on küll pehmelt öeldes veider. mille alusel sa seda väidad? kui Tammeka jagaks laiali 15000 piletit, tuleks kohale kindlasti vähemalt 10% (samuti Pärnus, kui nad oleks Meistriliigas), mitte 7-8%. aga nad pole seda teinud, tõsi. aga hetkel pole Tamme staadionil ka lihtsalt kuhugi sellist rahvast panna. või, et äkki on populaarseim klubi hoopis Flora, kelle süsteemiga liitub Eestis enim noori (parandage kui eksin) või mis alusel sa seda väidad. kui ainult selle hooaja Meistriliiga publikunumbri puhul, siis sul õigus, aga palun viita ka hindamise alustele. muidu on nii nagu TV3ega see aasta, et reklaamis ütlevad, et selle sügise vaadatuim kanal on TV3, ent üldreitingud jäävad ikka Kanal 2st ja ETVst maha.
Kommentaar
-
Kuidagi mugav on süüdistada jalgpalliliitu väikeses publikuarvus või väheses turundamises. Jalgpalliliit ei saa ju luua klubide identiteeti, formuleerida väärtusi, millega konkreetne klubi peaks omale poolehoidjaid meelitama, millega nad peaksid klubiga suhestuma. Kui elanikearvu poolest Tallinnaga ühe võrdväärses Maltas tuleb liiga avakohtumist vaatama suurusjärk 6000 inimest, siis võiks ju ka Eestis midagi sellist võimalik olla. Hea küll, meil algab liiga kevad-talvel, seal on default soe, kultuuritaust on erinev, aga so what. Eriti näotu on Eestis nuriseda kalli piletihinna üle. Üks mu tuttav välismaalane hämmastas siinset madalat piletihinda nähes, kust klubid siis sissetulekud saavad. Ideaalis peaks toimima orgaaniline sümbioos - pealtvaataja saab elamuse (isegi kui on igav mäng, siis sõbrad on ju ikka kohal) ja tahab seda teinekordki saada ega pea paljuks selle eest piletit osta; klubi mõistab seda hoolitseb ka fänni eest. Eestis paraku takerduvad sellised protsessid paraku vingumisse ja halasse.
Kommentaar
-
Algselt postitas meesmuiste Vaata postitustdžentelmen, hinga nüüd rahulikult ja saa esmastest ärevushäiretest üle.
kui EJL hakkaks tegema otseselt ühe või teise jaoks turundustööd, siis see oleks ilmselge ämber. kui siis ainult ühtne turundusjuht, kes nõuab klubidelt tegusid ja pakub omapoolset (EJL-i) know howd.
Ok, sa näed asju sellisena, aga kas sa ei arva, et see loogika on umbes sama kui Õllesummerit kui festivali ei reklaamita, aga esinejad kes sinna esinema võetakse peaks ise endale ja õllesummerile promo tegema?
EJL võiks turundada Liigat, mis on NENDE TOODE, kõik klubid kes selles liigas osalevad on osa nende tootest. Nad ei peaks tegema klubidele individuaal reklaami vaid üldreklaami liigale kus osalevad konkreetsed klubid.
Promoda saaks mängu päevasi ja aegasi ning loomulikult tele ülekandeid.
Sorry, see on minu arvamus No offence.
miks ämber? aga sellepärast, et kui EJL hakkaks nende eest turundust tegema, siis seda enam klubid ei viitsiks sellega tegeleda. ja kui üks hetk EJL ütleb, et nüüd teete ise edasi, on kukkumine ilmselt üsna järsk. klubid peavad ikka ise selleni jõuda. EJL võib olla peab leidma mingid erinevad viisid, kuidas nad suudaksid klubidele seda selgeks teha ja nad sinnani viia et algaksid suuremad teod. hetkel ilmselt paljud klubid ei oska näha, et kuidas see neile kasulik võiks olla ja tegu võib olla raha matmisega musta auku. samas turundust on teinud see aasta nii Flora, Levadia kui ka Tammeka. viimane veel üpris korralikult seda Tartus teinud ja ilmselt on neil üks paremaid klubide kodulehti. ei ole midagi nii nagu sa tahaksid näha, et on ainult Kalju kes midagi teeb. Kalju karjub kõige kõvemini ja seda ei saa neile muidugi pahaks panna.
Asi pole üldse Kaljus, asi on järjepidevuses ja igapäevases pingutuses selle nimel vaeva näha. Kalju sõnum avalikult on alati olnud ju selline, et hea oleks kui teised klubid ka innustuvad Kaljust ja hakavad rohkem turunduses kaasa tegema... See võiks tekitada teatud sünergia ja tulemuse.
ja sinu väide populaarseima klubi suhtes on küll pehmelt öeldes veider. mille alusel sa seda väidad? kui Tammeka jagaks laiali 15000 piletit, tuleks kohale kindlasti vähemalt 10% (samuti Pärnus, kui nad oleks Meistriliigas), mitte 7-8%. aga nad pole seda teinud, tõsi. aga hetkel pole Tamme staadionil ka lihtsalt kuhugi sellist rahvast panna. või, et äkki on populaarseim klubi hoopis Flora, kelle süsteemiga liitub Eestis enim noori (parandage kui eksin) või mis alusel sa seda väidad. kui ainult selle hooaja Meistriliiga publikunumbri puhul, siis sul õigus, aga palun viita ka hindamise alustele.
Ainuke mis määrab mõõdetavalt populaarsuse on publikunumber, kõik muu POLE MÕÕDETAV ja on iga inimese arvamus. Kalju edastab teisi selles osas poole võrra! Numbrid ei valeta! 15000 pileti jagamisest veel nii palju, et ma pole kindel kas 15 000 ikka jõudis 100% inimesteni. Vaevalt.. Ma pakun, et umbes 70% sellest äkki jõudis ja siis 1100 inimest tuemuseks umbes ongi 10% mis on tavanähtus selliste kampaaniate puhul. Eesti Posti otsepostitused pole kunagi 100% teostatavad. Tegemist on ju inimestega kes kas viivad asja postkasti või ei vii. Selle teema ümber on palju arutatud kui tehakse näiteks poliitilist reklaami ja kuna teenus on tasuline, siis kiputakse seda teenust kritiseerima just teenuse tellijad kuna on palju näiteid kus elanikud oma postkastis lubatud reklaami või kutset pole leidnud.
muidu on nii nagu TV3ega see aasta, et reklaamis ütlevad, et selle sügise vaadatuim kanal on TV3, ent üldreitingud jäävad ikka Kanal 2st ja ETVst maha.
Kusjuures, jagada 15 000 kutset pole sugugi kallis ja kõik klubid saaks sellega hakama kui viitsiksid!
Kommentaar
-
Algselt postitas lennu Vaata postitustKuidagi mugav on süüdistada jalgpalliliitu väikeses publikuarvus või väheses turundamises. Jalgpalliliit ei saa ju luua klubide identiteeti, formuleerida väärtusi, millega konkreetne klubi peaks omale poolehoidjaid meelitama, millega nad peaksid klubiga suhestuma. Kui elanikearvu poolest Tallinnaga ühe võrdväärses Maltas tuleb liiga avakohtumist vaatama suurusjärk 6000 inimest, siis võiks ju ka Eestis midagi sellist võimalik olla. Hea küll, meil algab liiga kevad-talvel, seal on default soe, kultuuritaust on erinev, aga so what. Eriti näotu on Eestis nuriseda kalli piletihinna üle. Üks mu tuttav välismaalane hämmastas siinset madalat piletihinda nähes, kust klubid siis sissetulekud saavad. Ideaalis peaks toimima orgaaniline sümbioos - pealtvaataja saab elamuse (isegi kui on igav mäng, siis sõbrad on ju ikka kohal) ja tahab seda teinekordki saada ega pea paljuks selle eest piletit osta; klubi mõistab seda hoolitseb ka fänni eest. Eestis paraku takerduvad sellised protsessid paraku vingumisse ja halasse.
Kommentaar
-
Algselt postitas sanchez Vaata postitustNUMBRID EI VALETA!
See AK fenomen oli ja on siiani turunduslikult teine teema ja väga kõva teema.
Ja oled ikka kindel, et kui kuskil 2001 mõõdikute peale mindi, siis AK tipus ei olnud? Viimased aastad on AKs olnud mõõn ja hetkel on trend positiivne. Kui vaatad TOP10 asemel TOP20-t, siis tekib tabelist hoopis teine pilt.
Algselt postitas lennu Vaata postitustEestis paraku takerduvad sellised protsessid paraku vingumisse ja halasse.
sanchez, hinga vahel ikka ka, muidu võid oma sõnavalingute kätte ära lämbuda.
Kommentaar
-
Algselt postitas Nohik Vaata postitustPäris halenaljakas ikkagi kui vähe on Levadia ja Flora suutnud teha aastakümnega vorreldes Kaljuga, kes on paari aastaga saanud populaarseimaks klubiks Eestis.
Kommentaar
-
Algselt postitas StokBulgaarias üks CSKA Sofia pooldaja teadis kohe Flora Tallinnat, kui ütlesin, et olen Eestist.
Kommentaar
-
Algselt postitas meesmuiste Vaata postitustoled sa ikka kindel?
JAH PEAN OLEMA, MIKS EI PEAKS?
TAHAD ANNAN LINGI, PALUN: http://jalgpall-ee.z131.zone.ee/atte...b=ML&year=2009
SIIA POLE VEEL VIMASEID MÄNGE LISATUD.
See AK fenomen oli ja on siiani turunduslikult teine teema ja väga kõva teema.
ON KÕVA! PALJUD ÜTLEVAD VANAST HARJUMUSEST ASJU... MIS SA VAATAD? NO AK'd IKKA VAATAN JU... ILMA ET SÜVENEKS OLI SEE ASI TIPUS, AGA AINULT PABERIL! KUI SOOVID VÕID PARALEELE KA JALGPALLIS TÕMMATA, KUI EI SOOVI, SIIS ÄRA SEDA TEE
Ja oled ikka kindel, et kui kuskil 2001 mõõdikute peale mindi, siis AK tipus ei olnud? Viimased aastad on AKs olnud mõõn ja hetkel on trend positiivne. Kui vaatad TOP10 asemel TOP20-t, siis tekib tabelist hoopis teine pilt.
NO PIGEM USUN, ET NAD EI ONUD ENAM TIPUS KUI, ET OLID.
MUL ON ÕIGUS JU OMA ARVAMUSE PEALE
selle mõttega absoluutselt nõus ja põhimõtteliselt kogu postiga nõus.
sanchez, hinga vahel ikka ka, muidu võid oma sõnavalingute kätte ära lämbuda.
PRAEGUSEL AJAL OLEKS MEGA ODAV REKLAAMIDA ÜKSKÕIK MILLISES REKLAAMKANALIS, MIKS MITTE SEDA ÄRA KASUTADA?
JA TSIRKA 70 000 TÖÖTU SEAS ON KINDLASTI MÕNI ASJALIK TURUNDUSINIMENE KEDA VÕIKS LIIDU PALGALE PANNA, ET OLEKS ÜKS KINDEL INIMENE KES VASTUTAKS ML TURUNDUSE EEST. POLE JU PAHA JA POLE KULUKAS!
NB! CAPSID POLE EBAVIISAKUSE PÄRAST KASUTUSEL, VAID TEKSTI ERISTUMISE EESMÄRGIL
Kommentaar
-
Mulle tundub, et moeväljenditega nagu turundus ja turundustegevus, on natuke liiale mindud. Paar aastat tagasi Kuno Tehva selle sõnaga välja tuli ja nüüd kõik kordavad nagu mantrat. Ma ei ütle, et sellega tegeleda ei tuleks aga maja ehitamist alustatakse siiski vundamendist, mitte korstnast- tuleb eeskätt tõsta taset, millega kaasneb nagunii suurem publihulk pluss paremad tulemused rahvusvahelisel tasandil, mis omakorda tõstab jalgpalli populaarsust jne jne. Kunstlikult ei tee midagi.
Teatud mõttes näitab seda ka seesama paljuräägitud Kalju näide: reklaame on linn täis aga keskmine publikuarv ju ikkagi neljasaja kandis, ehkki konkurentidest selgelt kõrgem. Jagatud olla viimati 15000 tasuta piletit aga kohale ilmunud neist ainult tuhatkond.
See näide ei tähenda, et mul Kalju vastu midagi on, vastupidi.
Lihtsalt ma arvan, et pikas perspektiivis inimesi ainult massiivse reklaami või flaierite ja tasuta piletite jagamisega "petta" ei saa. Kokkuvõttes vaadatakse-tarbitakse ikka seda, mille vastu huvi on, mis on atraktiivne ja kvaliteetne.
Kommentaar
-
Ma leian, et sportlik pool jalgpallis on tõusnud ja on tõusnud ka koondise tase. Eesti mängijate pääsemine välisliigadesse on suurenenud ja see kõik on õige. Turundus on nendele inimestele segane väljend kes ei tea sellest midagi... Oluline on arendada mõlemat koos, turundust ja jalgpalli.
Kes asjast midagi teab, siis see, et tsirka 1100 inimest tuli 15000 kutse peale on täiesti hea ja oodatud tulemus.
1. kordan, 15000 kutset ei jõudnud kindlasti täismahus kutsutavate inimesteni
2. rusikareegel on teada, et umbes 10% tuleb tagasi, seega 1500 oleks olnud norm number.
3. Tagasi tulek ei tähenda, et sama kutsega tullakse tagasi vaid et üritusele tullakse. Kutse kampaania võimendus ka reklaamikampaaniaks.
4. Paduvihm oli ka kindlasti faktor.
Minu arust olulisem selle arutelu juurs oleks rääkida sellest kui lahe atmosfäär valitses laupäeval Hiiu Staadionil!!!! Vaadake kas või ETV videoklippi kus oli lõik fännidest... SEE OLI JU NAGU PÄRIS JUBA!
Kommentaar
Bottom 300x250
Collapse
Kommentaar