320x50 ülemine bänner

Collapse

Teadaanne

Collapse
No announcement yet.

Publiku juurdekasv Eestikatel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik
new posts

    Mul on ka selline kurb tunne, et see turundus on kasutu. Kui jagati välja 15 000 pääset ja kohale tuli näiteks Vikarraadio hinnangul 6-700 inimest, siis kahjuks (siiralt) ei toimi see üldse. Kalju vs. Flora oleks ka niisama kolm-nelisada kohale toonud. Seega kasutas seda priipääset ütleme, et alla 500 inimese. Eks üheks põhjuseks võib olla ka see, et rahvas aimas, et seal on kitsas.

    Kui Flora ka sarnase kampaania teeks, huvitav palju siis kohale tuleks? Samas on rahvas harjunud, et Flora on võitjaklubi ja viimaste aastate ebaedu võrreldes Levadiaga on kindlasti paljud huvilised ooteasendisse pannud, st. et naasevad siis, kui Flora tippu kerkib?

    Sellest lähtudes peaks just Levadia midagi tegema, et püsipublikut juurde leida. Nemad on hetkel mänguliselt pea ideaalses seisus, kuid hoolimata aastaid kestnud triumfi Eestis napib neil nii fänne, kui ka tavalisi pealtvaatajaid.

    Loodan, et ma nüüd jälle kellegikäest sõimata ei saa, et miks sa ei ei tee.

    Kommentaar


      Kuna mulle tundus, et paljud ei tea mida TRUNDUS üldse tähendab ja see kui keegi arvab, et tegemist on trendilausega on nats kummaline. TURUNDUS:

      Turundus ehk marketing (inglise keeles marketing) on tegevus, mille eesmärgiks on viia kokku ostjad ja müüjad. Tihti peetakse turunduseks ekslikult vaid reklaami või müügitegevust.

      Turundust on erinevates allikates kirjeldatud ka kui erinevate tegevuste juhtimist, hõlmates (võimalike) tarbijate soovide ja vajaduste tuvastamist (või loomist!) ja rahuldamist ettevõttele kasumlikul viisil. Turunduse tuum on mõista, et tarbijad kasutavad mingit toodet või teenust sellepärast, et neil on seda vaja või nad arvavad seda, aga mitte lihtsalt soovist oma raha kulutada.

      Turunduse kaks põhiaspekti on uute klientide värbamine ja olemasolevate klientidega suhete kinnistamine ja laiendamine. Klassikalise turundusmeetmestiku (ing. Marketing Mix, vahel ka 4 P's ehk 4 P-d) vahendid on:

      * hind (Price)
      * müügitoetus (Promotion)
      * toode (Product)
      * turustus (Placement)

      Tänapäeval on klassikalist 4P turundusmeetmestikku täiendatud:

      * 7 P kontseptsioon, milles lisaks eelnevale loetakse meetmestiku olulisteks vahenditeks ka: personal (Personnel), protsesside juhtimine (Process Management) ja füüsiline keskkond (Physical Facilities)
      * Väites, et 4P meetmestik on pigem turundajakeskne, on kirjeldatud ka 4C turundusmeetmestikku, mis lähtub pigem tarbijast. Selles vastandatakse hind tarbija kulutusele (Cost to the customer), müügitoetus turundussuhtlusele (Communication), toode vajaduse lahendusele (Customer solution) ja turustus kättesaadavusele (Convenience).

      Konkreetse turundusmeetmestiku olemuse määravad otsused erinevate vahendite kasutusviiside osas. Turundusjuhi ülesanne on otsustada, millistele kliendigruppidele millist turundusmeetmestikku rakendada.

      Kommentaar


        Kui vaadata kui palju käiakse madalamate liigade mänge vaatamas siis võib öelda,et jalgpall on eesti inimestele meeldima hakanud ning küll see rahvas ka meistriliiga mängudel käima hakkab.
        Mis on ühist Tallinna jõulukuusel ja Cristiano Ronaldol? Mõlemad kipuvad ümber kukkuma, aga süüdi on alati teised!
        Ott Järvela

        Kommentaar


          sanzches, loe konteksti ja mõtet. aga puust ja punaseks - viimasel ajal (mitte ainult täna) postitad sa lihtsalt kohati nagu fanatt (mitte fänn, ära segi aja), kes lähtub ainult pimedast usust. rohkem sellel OT-l ei peatuks.

          palun tsiteeri korralikult, minu postitusse pole vaja mingit caps locki toppida.

          lõppeks, sinu viimane postitus capsidega räägib enda eest.

          paljud turndajad unistavad sellisest fenomeni staatusest nagu on AK-l, just see vana harjumus. ja nagu aru saan postitad ka sel teemal ikka usust mitte lähteandmetest.


          Gallacheriga ses suhtes nõus, et turundatud on kohati palju õhku, ent sisu pole piisavalt järgi tulnud. pikas perspektiivis ei ole viljakas turundada õhku, kuna lossid kipuvad kukkuma. siiralt loodan, et samasuurejoonelisele turundusele tuleb ka suurejooneline sisu järgi (mida see aasta ei paista olevat, kuigi viimane aktsioon Floraga oli küll igati õnnestunud ja õnnestumise all pean silmas publiku meelitamise aktsiooniga kaasnenud positiivset tulemit ka väljakul, esmakordsed tulijad said kindlasti positiivse emotsiooni) ja juba õige pea.

          Kommentaar


            Algselt postitas budulojus Vaata postitust
            Kui vaadata kui palju käiakse madalamate liigade mänge vaatamas siis võib öelda,et jalgpall on eesti inimestele meeldima hakanud ning küll see rahvas ka meistriliiga mängudel käima hakkab.
            Täiesti õige, käiakse ja mitte vähe!!! Jalgpalli hävitavad klubide, foormumlaste, fännide, ja juhtfiguuride omavahelised nääklemised. ON AEGA KOOS JALGPALLI ARENDADA MITE ÜKSTEISEL KODARAID VÄLJA LÜÜA!

            Kommentaar


              Algselt postitas sanchez Vaata postitust
              Kuna mulle tundus, et paljud ei tea mida TRUNDUS üldse tähendab ja see kui keegi arvab, et tegemist on trendilausega on nats kummaline.
              oled sa seda õppinud? kopi pastet teatmikest ei ole väga keeruline teha.

              Kommentaar


                Fanat paneb veel ühe lisa
                Ma arvan, et nii sinul kui minul või igal teisel siin on omamoodi õigus. Vahe on ainult selles, et need kes ei tea kipuvad turunduse peale reageerima nii, et tulemust oli vaja kohe... Ehk, siis sportliku sisu ootus on vahetu. Nii ei ole kahjuks elus võimalik, iga areng võtab oma aja. ja loss ei kuku kokku viie minuti, kahe aasta või sinu arvamuse peale. Tõeliseid "losse" ehitati sajandeid tagasi ja mõned seisavad isegi tänaäeval kuigi on ka selliseid mis ammu varemetes ja kokku lagunenud...

                ANDKE AEGA, AIDAKE KAASA, OLGE KANNATLIKUD



                Algselt postitas meesmuiste Vaata postitust
                sanzches, loe konteksti ja mõtet. aga puust ja punaseks - viimasel ajal (mitte ainult täna) postitad sa lihtsalt kohati nagu fanatt (mitte fänn, ära segi aja), kes lähtub ainult pimedast usust. rohkem sellel OT-l ei peatuks.

                palun tsiteeri korralikult, minu postitusse pole vaja mingit caps locki toppida.

                lõppeks, sinu viimane postitus capsidega räägib enda eest.

                paljud turndajad unistavad sellisest fenomeni staatusest nagu on AK-l, just see vana harjumus. ja nagu aru saan postitad ka sel teemal ikka usust mitte lähteandmetest.


                Gallacheriga ses suhtes nõus, et turundatud on kohati palju õhku, ent sisu pole piisavalt järgi tulnud. pikas perspektiivis ei ole viljakas turundada õhku, kuna lossid kipuvad kukkuma. siiralt loodan, et samasuurejoonelisele turundusele tuleb ka suurejooneline sisu järgi (mida see aasta ei paista olevat, kuigi viimane aktsioon Floraga oli küll igati õnnestunud ja õnnestumise all pean silmas publiku meelitamise aktsiooniga kaasnenud positiivset tulemit ka väljakul, esmakordsed tulijad said kindlasti positiivse emotsiooni) ja juba õige pea.

                Kommentaar


                  Algselt postitas meesmuiste Vaata postitust
                  oled sa seda õppinud? kopi pastet teatmikest ei ole väga keeruline teha.
                  Olen õppinud, aga kopi paste tegemine õigest kohast vahest aitab mõnel inimesel endale paar lihtsat tõde selgeks teha.

                  Kommentaar


                    Algselt postitas sanchez Vaata postitust
                    Olen õppinud, aga kopi paste tegemine õigest kohast vahest aitab mõnel inimesel endale paar lihtsat tõde selgeks teha.
                    ooooo, kuna ja kus? kas ma tunnen sind? samas ülikoolis käinult ootaks natukene avaramat vaadet maailmaasjadele (s.h. turundusasjadele)...

                    Kommentaar


                      Algselt postitas meesmuiste Vaata postitust
                      ooooo, kuna ja kus? kas ma tunnen sind? samas ülikoolis käinult ootaks natukene avaramat vaadet maailmaasjadele (s.h. turundusasjadele)...
                      Hmm... ei pea vajalikuks. Olen oma tegemiste ja väljaütlemistega sisemises tasakaalus. Tänaseks aitab, lähen raamatut lugema.
                      NB! Ülikooli turundus ja praktiline turundus on kahjuks kaks eri asja. On neid turundus haridusega tarkpäid küll ja küll kes on lõpetanud ülikoolid maksimum punktidega, aga elavad ikka peost suhu, ilma töö, raha ja sisemise tasakaaluta. Kallis sõber, kui sa oleks tegija, siis sa teeks ja muudaks ning oleks fanat oma arvamustes.

                      Kommentaar


                        Algselt postitas sanchez Vaata postitust
                        NB! Ülikooli turundus ja praktiline turundus on kahjuks kaks eri asja. On neid turundus haridusega tarkpäid küll ja küll kes on lõpetanud ülikoolid maksimum punktidega, aga elavad ikka peost suhu, ilma töö, raha ja sisemise tasakaaluta.
                        sellega olen nõus, usu või ära usu

                        ent veider on see, et sa end avada ei taha. üldjuhul vähegi tegijad julgevad ka oma pärisnime all kirjutada (või vähemalt laiem kasutajaskond teab kellega on otseselt tegu, võta või näiteks Kuno, keda kahjuks viimasel ajal pole siin üldse näha olnud...)

                        ülikoolil on mõned elemendid, mis aitavad ikka väga palju kaasa maailmas ja ma ei räägi siin praegu otseselt õpetatavast materjalist...

                        aga aitab vast küll OT-st

                        Kommentaar


                          Sanchez,
                          kui sa väidad, et tuhat kohaletulnut 15000 kutse peale oli OK ja oodatud tulemus, siis minu arust see tõestabki minu väidet, et ebaatraktiivset toodet ei saa müüa lihtsalt promo ja trummipõrina saatel. Äärmiselt lihtne oleks siin hakata tooma näiteid spordiüritustest või kontsertidest, kus 15000 pileti ärajagamisel vähemalt pool õnnelikest tasuta piletisaajatest ka reaalselt kohale tuleks...
                          Ja kui sa kirjutad, et kõik võtab aega ja losse ehitati sajandeid, siis põhimõtteliselt seda ma öelda tahtsingi. Tuleb lihtsalt kümme, ehk isegi 20 aastat oodata, meldib või mitte. Piltlikult öeldes on Eesti jalgpall (konkreetsel juhul üldine jalgpallikultuur) usina kolmanda klassi koolipoisi tasemel. Ükskõik kuidas nahast välja ka ei poeks, on ülikoolini jäänud veel palju aastaid. Ja ühegi turundus- ega muu imega seda aega ilmselt vähendada ei saa.

                          Muide, torkas praegu pähe küsimus, et kas keegi oskab välja tuua Läti liiga viimase kümne aasta hooaegade keskmised publikuarvud? Huvitav oleks näha, kuidas seda mõjutas 2004 EMile pääsemine aga ka praegune vägev tabeliseis.

                          Kommentaar


                            Algselt postitas Gallacher Vaata postitust
                            Muide, torkas praegu pähe küsimus, et kas keegi oskab välja tuua Läti liiga viimase kümne aasta hooaegade keskmised publikuarvud? Huvitav oleks näha, kuidas seda mõjutas 2004 EMile pääsemine aga ka praegune vägev tabeliseis.
                            Siit saab vist kõige adekvaatsemat informatsiooni

                            Eesti publik
                            Läti publik

                            Kommentaar


                              Algselt postitas rallikas Vaata postitust
                              Siit saab vist kõige adekvaatsemat informatsiooni

                              Eesti publik
                              Läti publik
                              Täiesti püütavad numbrid! Minu meelest võiks võtta eesmärgiks, et kuskil 3 aasta pärast on Meistriliiga tippklubidel keskmiselt 800 vaatajat, 4 aasta pärast 1200. See praegusest reaalsusest vaadatuna ehk tibake suurem number, ent sisuka tööga täiesti saavutatav.

                              Gallacheriga peab taas paljuski nõustuma. Minu meelest oleks ok, olnud kui 15000 oleks kohale tulnud 10%. See oleks siuke norm. Aga siin on ka jälle selline konks, et kuna pileteid pandi postkastidesse mitte ei jagatud käest kätte, siis tõmbas see pileti emotsionaalset väärtust ehk tiba alla ja sprst tuli ka vähem kohale. Ei tasu alahinnata inimlikku kontakti. Samas on Kalju ses suhtes küll õige laine peal, et otsepostitust peetakse siiski üheks efektiivseimaks turundusettevõtmiseks.

                              Levadia ilmselt lõikas tibake näppu telereklaamidega (diile muidugi ei tea, vbla saadi väga soodsalt), samas oleks ehk saanud raha kasutada efektiivsemalt. Teisest küljest jälle mainekampaaniana ja oma nime tutvustamisel oli see kindlasti väga omal kohal.

                              Lisaks. Minu meelest on see Kalju poolt absoluutselt õige suund oma kogukonnale aeg ajalt teha n.ö. Kaljuga tutvumise mänge. Viimane Flora vastu õnnestus ses suhtes 100%, kuigi pärast 20 minutit tundus küll, et asi kukub kolinal läbi, kuna mängu ei suudetud pakkuda. Samas pärast tõmmati pidu korralikult käima. Nendel 2publikumängudel" on alati ka väga tähtis see, et suudetaks pakkuda uudistajatele väga häid emotsioone. Sellised asjad võiksid olla pmst kõigil Meistriliiga klubidel omaette traditsiooniks, mida paar korda aastas teha.

                              Kommentaar


                                Tänud rallikas.
                                Mulle oli üllatus, et lätlaste ajalooline EMile jõudmine kohaliku liiga osas midagi ei muutnud: 2005 aasta publikuarv isegi langes võrreldes 2004-ga.Arvasin, et mingi väike buum ikka toimus.
                                Meesmuiste,
                                need arvud polegi ehk päris ebareaalsed aga eeldavad ilmselt paljude asjaolude kokkusattumist. Näiteks praegune tabeliseis on publikuhuvi seisukohalt kõige haigem variant mis olla saab: alles septembri keskpaik vaevalt käes aga juba kõik selge, mingit intriigi pole.

                                Kommentaar

                                Working...
                                X