Kui see on sinu esimene külastus, siis palun tutvu korduma kippuvate küsimustega. Selleks, et teha postitusi, tuleb Sul end kasutajaks registreerida. Postitusi saad lugeda ka ilma registreerimata.
tulevikus pole ühtegi viljandi poissi platsil , keda sõbrad,tuttavad,vanemad vaatama tuleks... käivad need kes jalgpalliga lähemalt seotud .. aga uusi inimesi pmt pidevalt juurde ei teki.
tuleviku-flora mängus oli juba sellepärast publikut rohkem , et platsil oli Joonas ja Sander (ka ilm oli ilus). koduklubi tulevikule hoian ikka pöialt , aga hea meel oli ju näha Joonast ja Sandrit väravaid tagumas - justkui pooldaks florat rohkem.
aga üleüldse on siin asi ppeppus vähe, ei too kuidagi ikka inimesi sinna staadionile , kes pole iial käinud seal varem.
loodetavasti tuuakse nyyd koondisemänge viljandisse , kui täiesti uued pesemisruumid valmis saavad sügisel. heameelega vaataks naisi, kui ka noori.
Koondisemängud Viljandis oleks päris kift. Staadion on kena, ümber on lossivaremed ning järv. Linn on ka ilus ja selline mõnus ning vaikne koht.
Koondise mängud PEAKASID olema igal aastal vähemalt korra mõnes Eesti linnas ,et inimesed saaksid natukenegi oma silmaga head jalgpalli vaadata.Näeksid fännide möllu , lõbusat olemist enne mänge ja tõelist kaasaelamist.Jalgpallifännide turism isegi Eesti mõistes tooksid mõnele väikelinna hotellile või kõrtsidele märgatavat tulu sisse. Mäletame ju neid Kuressaare aegu ,kui sadu koondise fänne linnas lõbutses ja laulis.
Kõige olulisem on aga jalgpallipisiku levitamine koos sellega , propaganda ,millest võib väga paljugi alguse saada. Mõni kohalik asjamees võib innustuda . Palju neid mujalt eestimaalt tegelasi ikka sinna Lillekülla jõuab !
Samuti hea mõte. Kuid samas võiks ka välja panna preemiad. Nt ML-i keskmise publikuarvude järgi satsid ritta panna nt 5 edukamat saaksid mingit nutsu, mille suurus oleneb tabelikohast. Raha pole MASU ajal ju kunagi klubidel liiga palju!?
"Ajakirjaniku eelis on see, et tema saab oma arvamuse avaldamise eest raha, tavainimene aga peksa."
Meil, huvilistel, puudub mõte ideid siin foorumis laotada, sest liidu inimesed, kes enamus aktiivselt seda foorumit loevad, vaatavad nvn suure kaarega nendest mööda. Ja kui klubid ei mõista ning liit ei soovi, siis ongi olukord selline, nagu ta paraku on.
Meil, huvilistel, puudub mõte ideid siin foorumis laotada, sest liidu inimesed, kes enamus aktiivselt seda foorumit loevad, vaatavad nvn suure kaarega nendest mööda. Ja kui klubid ei mõista ning liit ei soovi, siis ongi olukord selline, nagu ta paraku on.
Tabasin ennast eile seda teemat lugedes umbes samalt mõttelt. Seda enam paneb imetlema Borussia Dortmundi viimane uudis selle kohta, et on müüdud juba 51200 hooajapiletit.
Tabasin ennast eile seda teemat lugedes umbes samalt mõttelt. Seda enam paneb imetlema Borussia Dortmundi viimane uudis selle kohta, et on müüdud juba 51200 hooajapiletit.
Kui meil klubid ei suuda müüa, vbl. tasuks EJL-l koordineerida, pakkudes Meistriliiga (+ madalamad liigad ) hooaja pileteid.
Kõlaks ju päris uhkelt - "Eesti Meistriliiga hooajapilet".
* Jalgpalli liit võiks saada ju koodnise mängudel kah jagada mingeid pääsemeid ML mängudele.
See mõte tundub asjalik. Koondisemängu piletil võiks olla näiteks kirjas, et selle pileti ettenäitamisel saate ajavahemikus sellest-selleni ühte vabalt valitud liigamängu koos ühe kaaslasega tasuta külastada. Kirjas võiks sealsamas olla ka vastavad mängud koos kellaaegade ja toimumiskohtadega.
Kui isegi 10 või 20 protsenti koondisemängu publikumist sellele reageeriks, teeks see nt Fääridega mängu põhjal juba vastavalt üle viiesaja või üle tuhande inimese. Ehkki jah, osad neist käivad nagunii eestikaid vaatamas.
Mängime siin kolmandat liigat ning eelmise aasta keskmine publikuarv oli 50. Alevis meil natuke üle 1000 elaniku. Sel aastal ka üle 50 peaga mänge olnud. Mängudeks teeme kavad, vaheajal on võistlused pealtvaatajatele, lipp lehvib mastis ja mängujärgselt täname kodupublikut. Kava peal on ka järgmise mängu aeg. Lisaks on kavad nummerdatud ja koostöös jalkaliiduga loosime igal mängul välja neli piletit naistekoondise valikmängule. Reklaamime ka kuulutuste ning blogi kaudu. Eelmisel aastal olid ka kohalikud tantsurühmad kaasatud, et vaheajal silmailu pakkuda.
Viimase paari nädala suuremad uudised aga tulevad Koerust, kus on suudetud kahel viimasel mängul meelitada vastavalt 165 ja 125 inimest kohale ja seda ainult protokolli järgi, ilmselt oli neid rohkemgi. Nemadki kolmandas liigas. Edu valemit ei eta kahjuks.
Meil muidugi mingit piletihinda pole ja ka ranget alkoholipoliitikat pole ajama hakatud.
Ma ei tea kas läks teemasse, kuid igaljuhul võimalik on publikut meelitada küll. Kui igal pool iga 20. inimene vutti vaatama tuleb, siis peaks numbrid olema päris korralikud.
Igaljuhul edu teema arendamisel.
Viimase paari nädala suuremad uudised aga tulevad Koerust, kus on suudetud kahel viimasel mängul meelitada vastavalt 165 ja 125 inimest kohale ja seda ainult protokolli järgi, ilmselt oli neid rohkemgi. Nemadki kolmandas liigas. Edu valemit ei eta kahjuks.
Koerukad lihtsalt armastavad jalgpalli,kusjuures mitte mingit eelreklaami mängudele ei tehta,lihtsalt rahvas teab kui omad mängivad.see hooaeg on veel plussiks meeskonna hea esinemine kuigi isegi siis kui neil ei ole kõige paremini läinud ei ole fännid neid jätnud.
Kahjuks see hooaeg ei ole võimalik kaasaelada Koeru Sk ja Järva-jaani vahelistele mängudele.siis oli rahvast alati nagu murdu kohal aga mängud oli alati sõbralikud.
nüüd siis Koeru SK fännide jaoks tehtud ka Facebookis oma lehekülg.http://www.facebook.com/home.php?#!/...965260?ref=sgm
aga kui veel hakata reklaami ja mängukavasi tegema siis suudaks koeru veel rohkem fänne platsi äärde tuua.
aga edu kõigile igatahes!
Mis on ühist Tallinna jõulukuusel ja Cristiano Ronaldol? Mõlemad kipuvad ümber kukkuma, aga süüdi on alati teised!
Ott Järvela
Kusjuures Meistriliiga klubide Facebooki leheküljed või siis õigemini nende puudumised on taaskord hea näide sellest, kuidas (isegi tasuta) turundamisvõimalusi ära ei kasutata. Pagan võtaks, paned ühe inimese tööle (ja selleks ei pea võtma uut inimest tööle, sest tegu pole mingi tuumafüüsikaga), kes pidevalt uuendab fännilehte, korralda kampaaniaid (näiteks liitujate vahel loositakse välja tasuta piletid aastaks) ja lõppeks oleks mõningase vaevanägemisega klubil paarsada(/tuhat) netifänni, kes iga mängu eel saaks eelolevate mängude kohta uudiseid. Kaoks osaliselt ära ka probleem, et inimesed lihtsalt ei tea, et mäng toimub. Ja see kõik oleks TASUTA, ainult kättevõtmise asi, et 250 000 potensiaalse Eesti inimeseni jõuda.
Või noh, tegelikult võiks seda teha ka Meistriliiga ise. Mulje on küll selline, et reaalsuses on kõigil täiesti pohhuj, kas keegi käib kohal või mitte.
Kommentaar