320x50 ülemine bänner

Collapse

Teadaanne

Collapse
No announcement yet.

Publiku juurdekasv Eestikatel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik
new posts

    Telekast vaadates mingil hetkel võis isegi olla see 350..esimese poolaja jooksul tiksus koguaeg juurde neid seal.
    FC Flora

    Kommentaar


      Algselt postitas ROOTSI KUNN Vaata postitust
      Isegi ,kui mulgid FC Viljandit oma klubiks ei pea on 75 pealtvaatajat armetult vähe . Täiesti arusaamatu ,et Meistriliiga mäng ühes keskmise suurusega Eesti linnas mitte kedagi ei huvita. Huvitav palju Tuleviku mänge praegu vaatamas käib ?
      Viljandi JK Tulevik - Viljandi JK Kotkad 1:1 Pealtvaatajaid: 220

      Asi areneb Kohalik derbi ka muidugi.
      JK Liverpool Pub

      Kommentaar


        Võiks määrata minimaalse lubatud publikunumbri, vastasel juhul trahvid..

        Kommentaar


          Vaatasin oma meili, saadeta karikafinaali väike reklaam. Minu arust väga hea üritus publikut meelitada, saab varakult plaanid ära tehtud,et mängu vaatama minna, mitte nagu need mängu eelvaated, mis tulevad päev ennem mänge välja. Võiks iga vooru kohta saata meili, et kus miskit toimub(muidugi FBi vahendusel tehakse sellist kerget promomist) aga meil jätab ikka vähe tõsisemat soovi publikut meelitada statale aga see on muidugi minu arvamus

          Kommentaar


            No kuidas siis klubid ise oma publiku arvudega rahule on jäänud?tundub,et nii mõngi madalama liiga klubi teeb meistriliiga klubidele silmad korralikult ette.pean silmas hetkel just Viljandi Tuleviku fänne ja miks ka mitte Koeru sk poolehoidjad kuigi jah hooaja esimesel tõelisel kodumängul oli pealtvaatajaid "vaid" 110
            Mis on ühist Tallinna jõulukuusel ja Cristiano Ronaldol? Mõlemad kipuvad ümber kukkuma, aga süüdi on alati teised!
            Ott Järvela

            Kommentaar


              Repliigi korras üks huvitav fakt, mis jäi sel nädalal silma põhjanaabrite uudistest:

              Üle lahe Helsingis on tõsine mure, et saalihoki saalidesse ei mahu võistluste ajal publik ära (500-kohalised saalid) ja ei saa enam liigat reklaamida/turundada, sest pole kusagile inimesi panna.....
              tulevik on tunni aja pärast

              Kommentaar


                Ma ütlen veelkord oma arvamuse MEISTRILIIGAT ON VAJA PROFESIONAALSELT TURUNDADA ja seda peab tegema EJL!
                Hetkel raisatakse turundusväljudeid ja ressursse, see on fakt! TULEB MAKSIMAALSELT ÄRA KASUTADA NEID VÄLJUNDEID MIS ON OLEMAS ja lisaks leida uusi... ATRAKTIIVSUST ON VAJA JUURDE PANNA NII SISULE KUI PAKENDILE jA TURUNDAMA PEAB TERVET MEISTRILIIGAT KOOS KÕIKIDE KLUBIDEGA KES SINNA KUULUVAD!

                Huvitav kas EJL oma töötajatelt tulemust ei nõua? Kuidas ja millistel alustel makstakse siis nendele inimestele palka kes Meistriliiga turundamise eest vastutavad...? Kui mul ettevõttes keegi oma tööd ei suuda teha, siis ma leian uue inimese... NII LIHTNE SEE ONGI!!! Ma ei saaks lubada endale sellist sooja kohta isegi oma sugulasele, sest reaalsus kikib jalaga tagumikku ja raha tuleb panna sinna kust tuleb reaalne tulemus!

                Edasi on vaja klubidel jalad kõhu alt välja võtta, vähemalt 60% klubidest peaks tegema vähemalt sama mida teeb Kalju...
                Siis võibolla saame ka mingi tõusu numbrites... Kus on intriig, haip ja lihtlabane atraktiivne teavitustöö, et toimub mingi äge jalgpallilahing...????

                Kuni selle nädalani polnud olemas isegi Meistriliiga kohta tutvustavat teksti... Lihtlabane inimene tänavalt ju ei tea isegi seda MIS ON MEISTRILIIGA...!!!! Kui me seda infot EJL küsisime oma uue kodulehe jaoks, siis selgus, et sellist asja pole olemas, nüüd sai see eesti keeles valmis ja igati hästi suudeti see minu arust kokku kirjutada... Kui te täpselt veel ei tea mis on Meistriliiga, siis nüüd on teil võimalus (ma ei teaa mitme aasta möödudes) ennast harida: http://www.jalgpall.ee/mlintro.php?b=ML

                Kui me tänaseni ei suutnud kirjeldada MIS ON MEISTRILIIGA, siis kuidas me üldse seda toodet müüa suudaksime...
                See on umbes sama kui näed poeriiulil nimetust "Fumpelpukoluudovich" hind 5 EUR... WHAT THE FUCK IS Fumpelpukoluudovich?

                Avalikult on "Tabu" millegile tähelepanu juhtida, aga kuna siin on tegelikult karjuv vajadus midagi muuta ja meie ÜHINE huvi peaks olema EDUKAS EESTI JALGPALL, siis ma arvan, et mind ei ole vaja Persona non grataks tembeldada kui ma oma arvamust avaldan.

                Ärge võtke seda isiklikult, aga oleks aeg hakata tegusi tegema jutustamise asemel!
                Kõige rohkem tüütab mind ära aastast aastasse hala kui P****S kõik on... AEG ON MUUTUDA!

                Meie pingutame Kaljuga, tehke seda sama, sellega aitate ennast ja ka meid!
                www.jkkalju.ee
                www.facebook.com/jkkalju

                Kommentaar


                  Algselt postitas Kuno Vaata postitust
                  Ma ütlen veelkord oma arvamuse MEISTRILIIGAT ON VAJA PROFESIONAALSELT TURUNDADA ja seda peab tegema EJL!
                  Hetkel raisatakse turundusväljudeid ja ressursse, see on fakt! TULEB MAKSIMAALSELT ÄRA KASUTADA NEID VÄLJUNDEID MIS ON OLEMAS ja lisaks leida uusi... ATRAKTIIVSUST ON VAJA JUURDE PANNA NII SISULE KUI PAKENDILE jA TURUNDAMA PEAB TERVET MEISTRILIIGAT KOOS KÕIKIDE KLUBIDEGA KES SINNA KUULUVAD!

                  Huvitav kas EJL oma töötajatelt tulemust ei nõua? Kuidas ja millistel alustel makstakse siis nendele inimestele palka kes Meistriliiga turundamise eest vastutavad...? Kui mul ettevõttes keegi oma tööd ei suuda teha, siis ma leian uue inimese... NII LIHTNE SEE ONGI!!! Ma ei saaks lubada endale sellist sooja kohta isegi oma sugulasele, sest reaalsus kikib jalaga tagumikku ja raha tuleb panna sinna kust tuleb reaalne tulemus!

                  Edasi on vaja klubidel jalad kõhu alt välja võtta, vähemalt 60% klubidest peaks tegema vähemalt sama mida teeb Kalju...
                  Siis võibolla saame ka mingi tõusu numbrites... Kus on intriig, haip ja lihtlabane atraktiivne teavitustöö, et toimub mingi äge jalgpallilahing...????

                  Kuni selle nädalani polnud olemas isegi Meistriliiga kohta tutvustavat teksti... Lihtlabane inimene tänavalt ju ei tea isegi seda MIS ON MEISTRILIIGA...!!!! Kui me seda infot EJL küsisime oma uue kodulehe jaoks, siis selgus, et sellist asja pole olemas, nüüd sai see eesti keeles valmis ja igati hästi suudeti see minu arust kokku kirjutada... Kui te täpselt veel ei tea mis on Meistriliiga, siis nüüd on teil võimalus (ma ei teaa mitme aasta möödudes) ennast harida: http://www.jalgpall.ee/mlintro.php?b=ML

                  Kui me tänaseni ei suutnud kirjeldada MIS ON MEISTRILIIGA, siis kuidas me üldse seda toodet müüa suudaksime...
                  See on umbes sama kui näed poeriiulil nimetust "Fumpelpukoluudovich" hind 5 EUR... WHAT THE FUCK IS Fumpelpukoluudovich?

                  Avalikult on "Tabu" millegile tähelepanu juhtida, aga kuna siin on tegelikult karjuv vajadus midagi muuta ja meie ÜHINE huvi peaks olema EDUKAS EESTI JALGPALL, siis ma arvan, et mind ei ole vaja Persona non grataks tembeldada kui ma oma arvamust avaldan.

                  Ärge võtke seda isiklikult, aga oleks aeg hakata tegusi tegema jutustamise asemel!
                  Kõige rohkem tüütab mind ära aastast aastasse hala kui P****S kõik on... AEG ON MUUTUDA!

                  Meie pingutame Kaljuga, tehke seda sama, sellega aitate ennast ja ka meid!
                  Kuno tunneb biiti! loodame,et kunagi ikka see muutus toimub aga hetkel ikka väga kahtlane
                  Mis on ühist Tallinna jõulukuusel ja Cristiano Ronaldol? Mõlemad kipuvad ümber kukkuma, aga süüdi on alati teised!
                  Ott Järvela

                  Kommentaar


                    Algselt postitas Kuno Vaata postitust
                    Ma ütlen veelkord oma arvamuse MEISTRILIIGAT ON VAJA PROFESIONAALSELT TURUNDADA ja seda peab tegema EJL!
                    Hetkel raisatakse turundusväljudeid ja ressursse, see on fakt! TULEB MAKSIMAALSELT ÄRA KASUTADA NEID VÄLJUNDEID MIS ON OLEMAS ja lisaks leida uusi... ATRAKTIIVSUST ON VAJA JUURDE PANNA NII SISULE KUI PAKENDILE jA TURUNDAMA PEAB TERVET MEISTRILIIGAT KOOS KÕIKIDE KLUBIDEGA KES SINNA KUULUVAD!

                    Huvitav kas EJL oma töötajatelt tulemust ei nõua? Kuidas ja millistel alustel makstakse siis nendele inimestele palka kes Meistriliiga turundamise eest vastutavad...? Kui mul ettevõttes keegi oma tööd ei suuda teha, siis ma leian uue inimese... NII LIHTNE SEE ONGI!!! Ma ei saaks lubada endale sellist sooja kohta isegi oma sugulasele, sest reaalsus kikib jalaga tagumikku ja raha tuleb panna sinna kust tuleb reaalne tulemus!

                    Edasi on vaja klubidel jalad kõhu alt välja võtta, vähemalt 60% klubidest peaks tegema vähemalt sama mida teeb Kalju...
                    Siis võibolla saame ka mingi tõusu numbrites... Kus on intriig, haip ja lihtlabane atraktiivne teavitustöö, et toimub mingi äge jalgpallilahing...????

                    Kuni selle nädalani polnud olemas isegi Meistriliiga kohta tutvustavat teksti... Lihtlabane inimene tänavalt ju ei tea isegi seda MIS ON MEISTRILIIGA...!!!! Kui me seda infot EJL küsisime oma uue kodulehe jaoks, siis selgus, et sellist asja pole olemas, nüüd sai see eesti keeles valmis ja igati hästi suudeti see minu arust kokku kirjutada... Kui te täpselt veel ei tea mis on Meistriliiga, siis nüüd on teil võimalus (ma ei teaa mitme aasta möödudes) ennast harida: http://www.jalgpall.ee/mlintro.php?b=ML

                    Kui me tänaseni ei suutnud kirjeldada MIS ON MEISTRILIIGA, siis kuidas me üldse seda toodet müüa suudaksime...
                    See on umbes sama kui näed poeriiulil nimetust "Fumpelpukoluudovich" hind 5 EUR... WHAT THE FUCK IS Fumpelpukoluudovich?

                    Avalikult on "Tabu" millegile tähelepanu juhtida, aga kuna siin on tegelikult karjuv vajadus midagi muuta ja meie ÜHINE huvi peaks olema EDUKAS EESTI JALGPALL, siis ma arvan, et mind ei ole vaja Persona non grataks tembeldada kui ma oma arvamust avaldan.

                    Ärge võtke seda isiklikult, aga oleks aeg hakata tegusi tegema jutustamise asemel!
                    Kõige rohkem tüütab mind ära aastast aastasse hala kui P****S kõik on... AEG ON MUUTUDA!

                    Meie pingutame Kaljuga, tehke seda sama, sellega aitate ennast ja ka meid!
                    Mine räägi sellest ka eesti jalgpalli liidule.. Foorumist halamisest ei ole eriti kasu.

                    Kommentaar


                      Olen igasuguse halamise vastu ja usu mind ma olen nii palju igal pool nendest asjadest rääkinud... nii liidu sees, ees, väljas, taga, aga pointi nagu pole.
                      www.jkkalju.ee
                      www.facebook.com/jkkalju

                      Kommentaar


                        Mis on aga põhjuseks, et Nõmme Kalju turunduspoliitika vilja pole kandnud? 200 kuni 300 inimest on ju väike number, Floral on peaaegu sama palju, aga need ei turunda üldsegi. Samas asub Kalju väga soodsas asukohas, olles ülejäänud Tallinna klubidest kergestieristuva identiteediga, ikkagi Nõmme klubi, mitte suvaline Tallinn meeskond. Toimub igasuguseid üritusi, linnas aegajalt olemas värviline reklaam, aga rahvas ei tule? Äkki eestlane ei huvitu lihtsalt jalgpallist?

                        Kommentaar


                          Kalju on sellel aastal siiani panustanud kõvasti sotsiaalmeedia turundusse, usun, et seal oleme kõva tulemuse juba ära teinud...
                          Välimeediat pole veel tegema hakanud, kuna ajastus pole olnud õige, sest kõik kodumängud on olnud intriigivabade vastastega...
                          Plaanis on varsti käivitada esimene välimeediakampaania mis kindlasti tõstab numbreid....
                          Ma arvan, et meie potensiaali pole veel võimalik mõõta... Esimene kodumäng peeti meie jaoks Sportlandil (mitte kodus) korraliku vastasega lumehangede vahel ja kõik ülejäänud kodumängud on olnud meeskondadega kellega rahvas kaasa ei tule ja intriig kui selline puudub. Vaatamata sellele oleme ikka publikunumbritega esimesel kohal kuigi keskmine on meie eesmärkidest 50% madalam... Eesmärk oli hooajalõpuks saada 500 keskmiseks... Kui suurelt ei mõtle, siis väiksed asjad ka ei õnnestu
                          11 Juuni toimub meil esimene tõsine kodumäng Hiiul Levadiaga ja siis saame ehk näha kui palju rahvast Kalju kodumängudele tuleb...???
                          Kui siis ka 200 - 350 pealtvaatajat on, olen ma pettunud
                          Samas rõhutan, et üksi turundamine on nagu atmosfääri kütmine... efekt tuleks sellest kui kõik teeksid sama mis meie... See paisuks üle "haibiks" mis tooks kindlasti ka tulemuse ja kobedamad numbrid. Ja loomulikult oleks tähtis, et Meistriliiga ise ennast ka õieti turundaks... Praegu on linnukeste ja ristikeste kirja panemine mitte turundamine...

                          Algselt postitas peters Vaata postitust
                          Mis on aga põhjuseks, et Nõmme Kalju turunduspoliitika vilja pole kandnud? 200 kuni 300 inimest on ju väike number, Floral on peaaegu sama palju, aga need ei turunda üldsegi. Samas asub Kalju väga soodsas asukohas, olles ülejäänud Tallinna klubidest kergestieristuva identiteediga, ikkagi Nõmme klubi, mitte suvaline Tallinn meeskond. Toimub igasuguseid üritusi, linnas aegajalt olemas värviline reklaam, aga rahvas ei tule? Äkki eestlane ei huvitu lihtsalt jalgpallist?
                          www.jkkalju.ee
                          www.facebook.com/jkkalju

                          Kommentaar


                            Minu arvamuse kohaselt on klubide jaoks kõik juba tehtud kui korraldatakse kord aastajooksul üks selline kampaaniasündmus, olgu see siis kampaania "Ei narkootikumidele" või miski muu. Väga tore, et selliseid asju tehakse, aga see ei ole veel turundus, eksole.

                            Reklaami- ja turundusalane töö peaks käima aastaringselt, ideaalis kõikide poolte osalusel, nii klubide kui ka EJL. Ma pole päris nõus Kuno väitega, et mõne üksiku turundusalane pingutus päris atmosfääri kütmine on. Kindlasti pole ma aga nõus väitega, et äkki Eesti inimest ei huvitagi jalgpall. Teda pole pandud sellest lihtsalt huvituma. Kui poeriiulil seisab mingi toiduaine, millest keegi suurt midagi ei tea, siis on väär väita, et kellegile see ei maitse. Inimestes tuleb huvi tekitada ja pole see Eesti Meistriliiga kaugeltki mitte nii intriigide- ja konkurentsivaene.

                            Eesti Meistriliiga kui kaubamärk on suure potentsiaaliga ja võiks öelda, et seda on häbiväärselt vähe ära kasutatud. Kui siin mõni aasta tagasi sai ML omale ametliku logo, siis võis oodata järgmisi samme, aga need on tulemata jäänud. See ongi Eesti liigajalgpalli häda, midagi ära tehes jäädakse loorberitele puhkama. Pole küll hea võrdlus, aga Coca Cola investeerib igal aastal miljoneid ja miljoneid, et Coca Cola kui bränd seostuks automaatselt ja unepealt inimeste meeltes rõõmsa olemisega.

                            Me võiks alustada sellest, et iga eestlase teadvuses on liigajalgpall Maarjamaal üldse olemas ja selleks pole kaugeltki vaja miljoneid investeerida...

                            EJL-il ja klubidel puudub selline kaugeleulatuv visioon ja eesmärgid. Või kui nüüd üdini aus olla, siis visioon on nii mõnelgi isegi olemas, aga kui visiooni ei toeta selged eesmärgid, mis selle reaalsuseks muudavad, siis on see kõigest vaid märg unelm.
                            "Tolerance is the virtue of men who no longer believe in anything." -- G.K. Chesterton

                            Kommentaar


                              Kui EJL-u prioriteet on koondis ja muuks energiat napib, siis võiks ehk sarnaselt paljudele riikidele moodustada Jalkaliidust sõltumatum ja iseseisvamalt tegutsev, liigajalgpalli populariseerimist ning liiga taseme tõstmist prioriteediks pidav Meistriliiga, mille juhtkonda kuuluksid kõik Meistriliiga klubid ning mis otsustaks ML turunduse, mängugraafiku, liigareeglite, litsenseerimise, klubide arvu jm. üle peamiselt ise.
                              Ehk oleks selline organisatsioon vahendiks, mis annaks tõuke kõikidel klubidel turundusega tegeleda.
                              Esiliiga ja madalamate liigade juhtimine jääks ainult Jalkaliidu pädevusse.

                              Praegusel hetkel on suht kummaline seis, Meistriliigal on küll paberi peal tegevjuht aga kas keegi on kunagi kuulnud tema visioonist Meistriliiga arengu, turunduse jne. kohta, peale korra ilmunud intervjuu, millest jäi kõlama väide, et Eesti Meistriliiga on ainult hulludele.

                              Kommentaar


                                Aga äkki Meistriliiga tegevjuht võtaks kah siin foorumis sel teemal sõna, kui muidugi huvitub sellest, mida jalkafännid arvavad ja siin foorumis arutavad?

                                Kommentaar

                                Working...
                                X