320x50 ülemine bänner

Collapse

Teadaanne

Collapse
No announcement yet.

FC Flora

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik
new posts

    Algselt postitas ROOTSI KUNN Vaata postitust
    Milleks krt. see Happel siis siia palgati ja mõned päevad tagasi just kuulutati ,kuidas ta klubidele turundust õpetas ,kui peale Kalju keegi sellest sittagi ei huvitu. ?
    Kunn, esiteks Happel on EJLis.

    Lõppeks on see, et koolita klubisid ja nende inimesi palju tahad, kui aga ikka reaalne soov ja tahe asjaga tegeleda puudub, siis ei saa ka tema midagi ära teha.

    Neid koolitusi peaks aga jätkama, kuna kui stabiilselt ja pidevalt klubidele asja selgitada, siis küll lõpuks hakkab asi ka kohale jõudma. See ei ole põmm ja kohe tulemus protsess, vaid võtab aega. Samas kui targalt vaikselt tegutseme hakata, siis usun, et esmased tulemused tulevad üpris kiirelt.

    Ei saa ka nii teha, et EJL hakkab nüüd ise kõiki klubisid turundama. Nemad saavad ainult abistada ja know-how'ga juures olla. Lõppeks peab iga klubi oma kogukonnaga ise tegelema ja jõudma oma sõnumiga kohalike inimesteni.

    Mõtle ise, mis klubidega juhtuks, kui EJL teeks nende eest töö ära.

    Kommentaar


      Algselt postitas meesmuiste Vaata postitust
      Mõtle ise, mis klubidega juhtuks, kui EJL teeks nende eest töö ära.
      Aga mõtle ise, kui näiteks EJL oma meistriliigat natukene rohkem turundaks, mis siis juhtuks?

      Nende eest keegi tööd ära ei tee ja hetkel tehtud töö on "keskpärane". Kohati tuleb eredamaid sähvatusi, aga järjepidevus puudub. Tundub nagu poleks mingisugust kindlat projektiplaani, millest lähtutakse. Võtame kasvõi Superkarika - selle olemusest ja toimumisest teadsid ainult need, kes tõsiselt viitsisid vaeva näha. Ma arvan, et ainult klubisid ei tasu süüdistada.. parema tuleviku nimel saaks tööd teha ka EJL.

      Kommentaar


        Algselt postitas Silver Vaata postitust
        Aga mõtle ise, kui näiteks EJL oma meistriliigat natukene rohkem turundaks, mis siis juhtuks?

        Nende eest keegi tööd ära ei tee ja hetkel tehtud töö on "keskpärane". Kohati tuleb eredamaid sähvatusi, aga järjepidevus puudub. Tundub nagu poleks mingisugust kindlat projektiplaani, millest lähtutakse. Võtame kasvõi Superkarika - selle olemusest ja toimumisest teadsid ainult need, kes tõsiselt viitsisid vaeva näha. Ma arvan, et ainult klubisid ei tasu süüdistada.. parema tuleviku nimel saaks tööd teha ka EJL.
        Ära tsiteeri, kui räägid esialgsest mõttest mööda.

        EJL peab tõesti tegelema Meistriliiga turundusega laiemalt. Tõsi. Minu teada ka väikesed plaanid selleks on. Küsimus on paljuski ilmselt olemasolevatest finantsidest.

        Ent eelnev jutt käis eraldi klubide turundamisest. Siin on oluline vahe. Kui EJL hakkaks ise klubisid otseselt turundama (korraldama neile meediasündmusi, tegema reklaame jms.), siis mis juhtuks? Juhtuks see, et klubid muutuksid nii mugavaks, et ainult nõuaksid EJL aita! AITA! See oleks ju absurdsus. Kusagil mujal maailmas ei tegele jalkaliit otseselt klubide turundamisega. Nende ülesanne on tuua tähelepanu jalgpallile laiemalt ja Meistriliigale.

        Selle näiteks olgu kasvõi see, et kui siin varasematel aastatel on EJList käidud abiks suuremate mängude korraldamisel (näiteks Narvas), siis igakord kui nägid Dimat tulemas loodeti/arvati, et ehk teeb ta kogu musta töö ära. Iseenesest pidi ta ainult jälgima, et kas kõik toimib ja nii, ent tahtis alul, et häste toimiks ja seetõttu ruttas appi. Hiljem oli jama majas.

        Kommentaar


          Algselt postitas meesmuiste Vaata postitust
          Ära tsiteeri, kui räägid esialgsest mõttest mööda.
          Minumeelest rääkis silver suht teemasse... Mitte küll klubide turunduskoolitustest vaid Meistriliiga kui sellise turnudamisest, mis ometigi on samuti eelduseks, et oleks üldse mida promoda ka klubidel.
          olgem kristlased, vabandused on esitatud

          Kommentaar


            Isegi press tunneb huvi selle situatsiooni vastu, Venekeelne AK võttis ühendust. Ei maksa ikka staadionile keeldu panna
            Parem georg otsas kui Paul keres.

            Kommentaar


              Algselt postitas zaz Vaata postitust
              Mitte küll klubide turunduskoolitustest vaid Meistriliiga kui sellise turnudamisest, mis ometigi on samuti eelduseks, et oleks üldse mida promoda ka klubidel.
              Justnimelt. Ja see ei haakunud otseselt mõttega. See ei olnud mõeldud absoluutselt pahatahtlikuna. Lihtsalt tsiteerimisel võiks olla mõtteliselt täpsem.

              Turundamise seisukohalt võib küsida ka tibake pööratud küsimuse - miks peab EJL hambad ristis pingutama turundamisel, kui sisuliselt 10st klubist vaid üks reaalselt ka asjale järgi tuleb (ok, nii Flora (see ülikooli värk jms.) kui ka Levadia (narkootikumide üritus ja sellega seoses telereklaam) on lisaks natukene teinud asju varem)?

              EJL peaks jah põhja looma ja seda hoidma, ent miks kulutada metsikult raha kui maja 10st seinast vaid kokku 1 sein vundamendile kerkib ja 2 teisega on vaid tibake tööd tehtud? Vundamenti peaks hooga hakkama valama siis, kui on teada, et paari aasta jooksul see hallitama ei läheks ega lagunema ei hakkaks. Teisisõnu peab olema arusaamine, et kõik klubid on valmis asjale ka järele tulema. See, et Kalju oma ehitusega selle maja ehitamisel teistest nii palju ees on, peaks ju olema teistele motivaator. EJL ju jagab omapoolseid teadmisi klubidele, et nad oleksid valmis sellesse majja ka investeerima.

              EJL on isegi ju varasematel aastatel andnud klubidele alust, läbi mille proovida publikut tuua. Üks aasta oli see autoloosi värk, eelmisel aastal Brasiilia mängu piletid.

              Ma olen kindel, et ka see aasta EJL üht-teist teeb ja seda ehk isegi laiemalt kui varasemalt, ent ei ole täislaksuga ehk mõtet peale lennata seni, kui kõik klubid järgi ei tule.

              Kusjuures Kalju on ju näidanud, et piisab laias laastus 1-2st inimesest klubi juures, et see turustamise pool käima tõmmata. Neil inimestel peab olema natukene teadmisi antud valdkonnas ja tegutsemistahet.

              Kommentaar


                See, et sa oled kuulnud tallinlasena selle linna klubide tegevusest oma meeskonna promomisel, ei tähenda, et teistes linnades mitte midagi ei tehta.

                Teiseks, meistriliiga on brand nagu iga teine. Nagu Adidase kaubamärk. Klubi on nagu toode. Promoma peab mõlemat. Nii brandi ennast, kui toodet.
                Karikasari on ellu kutsutud EJL poolt ja finaal toimub lõpuks neutraalsel pinnasel. Seda peaks EJL promoma kui kohalikku tippjalgpalli ja klubid omakorda kui kohta, kus oma meeskonnale pöialt hoida. Kokku tekib üks tervik. Hetkel pole kahte poolikut ka olemas.

                Kommentaar


                  Minuarust peaks Meistriliiga kui brandi turustamine-promomine käima üks samm klubide ehk toote turustamisest eespool. Esimese aktiivsem töö selles vallas lihtsustaks oluliselt ka klubide tööd (eeldades, et ikka tahetakse midagi muuta).
                  "Tolerance is the virtue of men who no longer believe in anything." -- G.K. Chesterton

                  Kommentaar


                    www.livescore.com väidab, et Flora on 23. minutil Sillamäe vastu juhtima läinud.
                    Nüüd näitavad vist nii Flora leht kui ka Flashscore, et 1-2 on seis ikkagi

                    Kommentaar


                      livescore.com näitab 1-0, fcflora.ee näitab 0-0, kuid Kagu-Aasia kihlveokontor teatab, et seis on juba 2-1 Flora kasuks. Võimas!

                      Kommentaar


                        Bobikule:
                        Põhimõtteliselt pean end pärnakas/põlvalaseks, kuigi elan Tlnas. aga see selleks.
                        Ses suhtes vabandan jah, et sinu sõnavõtust tuli meelde ka Tartu näide, kus asjad vaikselt paremuse poole liiguvad


                        Meistriliiga brändist:
                        See jah mitme otsaga küsimus. Tugevaim riigi jalkaliiga bränd maailmas on Premiership. Ent millel püsib Premiershipi bränd? Laias laastus klubide ülemaailmsel mainel ja turundusel. Et kumb siis peaks aluseks olema - klubi või liidu tegevus? See on hea küsimus ja tõde on ilmselt seal keskel kuskil.

                        Ma ei ole 100% kursis Inglismaal toimuvaga, ent minu teada on seal klubidel (ka madalamates profiliigades) FA poolt kohustus mingil määral teha tööd oma klubi kogukonnaga ehk inimestega kes selles piirkonnas elavad. See tähendab erinevaid sotsiaalseid projekte jms. Läbi mille siis klubi inimeste teadvuses püsib ja mis samal ajal aina töötab jalgpalli populariseerimise ja poulaarsuse hoidmise nimel. Oluline on läbi erinevate projektide luua kohalike inimestega side, mis päädib sellega, et nad tulevad statale mänge vaatama.

                        Laias laastus võib Nahkpeaga nõus olla. EJL võiks olla üks samm ees. Ent küsimus jääb, et kas kõik Meistriliiga klubid on valmis sellele järele tulema? Kui valmidust ei ole, siis kas on õige aeg väga laialt ette võtta? Kui inimene korra tuleb ja pettub, siis teda veelgi raskem tagasi saada. See siis tähendab klubidele ka korralikku mängukorraldust.

                        Võib tuua siia ka veel siis positiivseid näiteid:
                        FC Levadia - sotsiaalprojekt Ei narkootikumidele ja sellega kaasnev meediafuroor ja telereklaamid jne. Ent kas ühest korrast aastas piisab? Ehk peaks ressursid jagama aasta peale laiemalt, et pidevalt midagi toimuks?
                        Nõmme Kalju - võtame kasvõi viimati korraldatud pressika. Tore meediasündmus. Lisaks eelmine aasta kasvõi kohalik väike sotsiaalprojekt - Teeveri saatmine õpetajaks. Lisaks piletijagamised jms.
                        FC Flora - Lastekodude külastamine. Ülikoolides (eelkõige vist TTÜs) stendide üles panek, kus juures siis kutsed mängule.
                        Sillamäe Kalev - Täpselt ei tea mis on teinud. Ent mingi progress on olemas, vaadates eelmise hooaja publikunumbreid kodumängudel. Ainus suurem spordiala linnas ja seeläbi kuidagi ka esile tõusnud.
                        Tartu Tammeka - Eelmisel aastal plakatid linnas. Raadiosaated kohalikus raadios. Sel aastal ühikates kutsed mängule. Mõju vist ei ole hetkel kõige parem veel olnud, ilmselt hoidis seda tagasi ka hooaja alguse tulemused.
                        FC Kuressaare - eelmisel aastal piletihagamise aktsioonid. Toimis vist üpris hästi.
                        Narva Trans - Info puudub. Vist kah suht 0i lähedane tegevus. Üks suuremaid potensiaalseid linnu üldse, kui saaks põhimõtte kohalike jaoks ümber lükata, et tegemist ei ole gorod hokiga vaid gorod futballiga.
                        Viljandi Tulevik - kalendiraktsioon.
                        Paide Linnameeskond - Ei tea, et midagi suurt oleks tehtud. Rahvast paljuski nii palju vaid tänu sellele, et jalkaklubi ainsana riigi kõrgliigas. Seetõttu koss ja muu pole nagu pildis.
                        Kohtla-Järve - Info puudub, potensiaal tugev korraliku infra puhul.

                        Mis siit välja koorub? Kalju üldist tegevust ei jõudnud täiesti üles lugeda, ent laias laastus on küll midagi tehtud, ent üldpildis on seda mu meelest jäänud ikka väga napiks.


                        Karikafinaalist.
                        Eelmine aasta seda ju ikka promoti. Kesklinnas olid suured plakatid. Klipid jooksid. EJLi kõige suurem otsene turunduslik aur peabki jah minema karikafinaali ja koondise mängudele. Meistriliiga suhtes tuleb vaiksel luua üldiselt Meistriliiga mainet ja aidata klubidel areneda läbi omapoolse know how.

                        Kommentaar


                          Algselt postitas lenc Vaata postitust
                          livescore.com näitab 1-0, fcflora.ee näitab 0-0, kuid Kagu-Aasia kihlveokontor teatab, et seis on juba 2-1 Flora kasuks. Võimas!

                          livescores on Paide vastu hetkel mängimas Alutaguse Lootus!
                          RummaBastards!

                          Kommentaar


                            Pange ennast olukorda: teil ei ole raha (et ikka aru saaksite siis tooge rahakott minu kätte vältimaks kiusatust midagi osta selle jaoks)...aga peate reklaamima oma klubi. Mida te teete ilma rahata?

                            Kommentaar


                              Algselt postitas ballack Vaata postitust
                              Pange ennast olukorda: teil ei ole raha (et ikka aru saaksite siis tooge rahakott minu kätte vältimaks kiusatust midagi osta selle jaoks)...aga peate reklaamima oma klubi. Mida te teete ilma rahata?
                              Kuno väidab tihtilugu et turundust ja reklaami on võimalik ka tasuta teha!
                              RummaBastards!

                              Kommentaar


                                Algselt postitas ballack Vaata postitust
                                Pange ennast olukorda: teil ei ole raha (et ikka aru saaksite siis tooge rahakott minu kätte vältimaks kiusatust midagi osta selle jaoks)...aga peate reklaamima oma klubi. Mida te teete ilma rahata?
                                Kuno Tehva jalkas:

                                Nõmme Kalju välikampaaniad on maksma läinud null krooni./.../Meie rahaline maht on kolm miljonit krooni, aga me ei ole maksnud. Kui meie suudame seda teha, peaksid seda suutma teisedki. Kogu asi käibki vorsti vorsti vastu. Oleme teinud mitmesuguste partneritega kokkuleppeid. Selle asja nimi on bartertehingud. See on läbirääkimiste ja turunduse kunst. Või pigem: selle asja nimi on pealehakkamine. Astu sisse ja räägi läbi. Eestis on kuus välimeedia ettevõtet, meie ajame asja ühega. Teised võivad järgmisse sisse astuda.

                                Kommentaar

                                Working...
                                X