No announcement yet.

M: Jalgpallisärke

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Kaks särki, mida ma praegu ei saanud on kahjuks Rootsi koondise oma ja Chelsea kollane. Vabandan
    www.zargoz.com - Uued ja Outlet Dell sülearvutid väga hea hinnaga. Samuti asjalik nõu mudelite osas!

* Huvi korral maili argo.alaniit@gmail.com

Kommentaar

Algselt postitas sheva Vaata postitust
      Kaks särki, mida ma praegu ei saanud on kahjuks Rootsi koondise oma ja Chelsea kollane. Vabandan
      Jah, sest viimasel hetkel muudeti võõrsilsärk hoopis mustaks. Nii et kui saad selle kohta midagi teada, siis PM Igal juhul oleksin sellest mustast huvitatud.

Kommentaar

sheva, kuule. Sellist on?:

Või siis midagi sellist?:

Poola Rahvuskoondise Home särk oleks ka hea, kui teisi pole.
        Ahjaaa, ega ma seda see kuu ei tahaks ka. Kuu lõpust tööle alles, siis teenin natuke ja kui on, siis äkki ostaks.Nii et kui saaks, siis juuli lõpp/augusti algus.

Kommentaar

Algselt postitas Eliisekas Vaata postitust
          Poola Rahvuskoondise Home särk oleks ka hea, kui teisi pole.
          Las ma arvan, Su lemmik mängija on Boruc ?
          The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Oi, see oli küll raske
            slimm.ee

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
              Las ma arvan, Su lemmik mängija on Boruc ?
              Oioi. Ja kui ongi? Hea väravavaht ju. Ja üldse on Celtic-s hea klubi.

Kommentaar

Algselt postitas Eliisekas Vaata postitust
                Ja üldse on Celtic-s hea klubi.
                Sulle meeldib ka Bostoni Celtics?
                slimm.ee

Kommentaar

Algselt postitas JanK Vaata postitust
                  Sulle meeldib ka Bostoni Celtics?
                  Ei, ma mõtlesin Glasgow Celtic FC-d. Jalgpall on üle kõige

Kommentaar

Miks uued kasutajad nii prood alati on ? JanK, sa ruulid jätkuvalt .... nooot . Peace !
                    Algselt postitas Maekas
                    Ma pole kunagi jalgpallitrennis käinud... A mis sellest, virtuaalselt võin ju ikka äss olla

Kommentaar

Mul pole midagi Boruci vastu, hea gk on Ainult, et Poola fänne ei ole eriti palju siin riigis
                      The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Mul pole midagi Boruci vastu, hea gk on Ainult, et Poola fänne ei ole eriti palju siin riigis
                        No, ma ei ole siin riigis ainus. Rakveres on meid vähemalt kaks. Poolas ägedad mängijad ju siiski

Kommentaar

Sheva mis su e-mail on ?

Kommentaar

Ainult, et Poola fänne ei ole eriti palju siin riigis
                            Kas ainult siis võib mingit meeskonda toetada, kui neil on palju fänne?

Kommentaar

Algselt postitas RasmusR Vaata postitust
                              Sheva mis su e-mail on ?
                              Kohe teema alguses oli ju öeldud - argo.alaniit.001@mail.ee

Kommentaar

Algselt postitas ChelseaFC Vaata postitust
                                Kas ainult siis võib mingit meeskonda toetada, kui neil on palju fänne?
                                Olen ma öelnud, et ei tohi?

Kommentaar

Working...
                                X