Vivatbet

Collapse

320x50 ülemine bänner

Collapse

Teadaanne

Collapse
No announcement yet.

Markko Märtin

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik
new posts

    Replying to Topic \'Markko Märtin\'

    Jah Markko kasutas varuratta kinnihoidmiseks kivi.Aga kuna ralliliidu poolt on kehtestatud reeglid mille kohaselt on igasuguse lisaraskuse kasutamine keelatud,siis ei jäänud muud üle kui Märtin diskvalifitseerida. Suur apsakas Markkolt Ja Beef´ilt.

    Kommentaar


      Replying to Topic \'Markko Märtin\'

      Originally posted by Vürst


      Jah Markko kasutas varuratta kinnihoidmiseks kivi.Aga kuna ralliliidu poolt on kehtestatud reeglid mille kohaselt on igasuguse lisaraskuse kasutamine keelatud,siis ei jäänud muud üle kui Märtin diskvalifitseerida. Suur apsakas Markkolt Ja Beef´ilt.
      MM tiitliga võib nüüd hüvasti jätta see aasta

      Burns\'i, Solberg\'i, Sainz\'i ning Loeb\'i vahel selgitatakse tänavune Maailmameister kuna ees on ootamas 2 asfaldirallit siis on Loeb\'il ka üllatuslikult hea seis kui ta nüüd koguaeg hakkab niimoodia kruusal sõitma nagu Austraalias saab selle mehe vastu küll väga raske olema.

      Kommentaar


        Replying to Topic \'Markko Märtin\'

        Originally posted by Epic


        MM tiitliga võib nüüd hüvasti jätta see aasta
        karta on jah et tiitlit see hooaeg ei tule aga kui nüüd järgmiste rallidega umbes 30-40 punni saada on kõik võimalik ja eespool olevad 15-30 vahele piirdux ,kuid ex näis mis järgmised 4 rallit näitavad
        karm värk on see jalgpall

        ja ega see elu ka parem pole

        Kommentaar


          Replying to Topic \'Markko Märtin\'

          Ee unustada ei tohi ka Grönholmi.Aga ega selle hooaja eesmärk vast mm-tiitel polnudki. Ja on olnud ka palju ebaõnne.

          Aga järgmine aasta - seal on juba Markko üks peafavoriitidest.

          Kommentaar


            Replying to Topic \'Markko Märtin\'

            Originally posted by Vürst


            Jah Markko kasutas varuratta kinnihoidmiseks kivi.Aga kuna ralliliidu poolt on kehtestatud reeglid mille kohaselt on igasuguse lisaraskuse kasutamine keelatud,siis ei jäänud muud üle kui Märtin diskvalifitseerida. Suur apsakas Markkolt Ja Beef´ilt.
            tegelt see nii ei olnud.see kivi pandi autosse selle pärast,et kardeti,et auto on liiga kerge.minu teada on auto miinimum kaal 1230 kg,markkol oli see koos 6kg kiviga 1253kg,kerge arvutus ja auto enda kaal oli siis 1447kg,ehk siis kõik oleks OK olnud ja sõit oleks saand jätkuda.ja see kivi-varuratta-kinnihoidmiseks teooria oli pmst kohtunike tüngamiseks.ja see,et turvarihm katki läks...see auto kaalumine oli peale tehnilst hooldust,nats raske uskuda,et Fordi tehasemeeskonnal ei ole varuratta kinnitamiseks midagi muud peale kivi,või mis
            kahju,et siis sel aastal nii läks

            edit:vahepeal on ralli siis ära lõppend ja punktid jagati toda viisi:
            1. P SOLBERG 3:32:07.1
            2. S LOEB +26.6
            3. R BURNS +1:53.0
            4. C MCRAE +2:30.7
            5. C SAINZ +2:37.2
            6. T MÄKINEN +3:01.5
            7. H ROVANPERÄ +4:03.9
            8. F LOIX +7:00.7

            esimesed punktid hooaja jooksul võttis Hyundai rooli keerav Freddy Loix ja järgnevalt kõik,kes senise hooaja jooksul punkte saand on:
            1. Richard BURNS 55 Pts
            2. Petter SOLBERG 48 Pts
            3. Carlos SAINZ 48 Pts
            4. Sébastien LOEB 45 Pts
            5. Marcus GRÖNHOLM 38 Pts
            6. Markko MÄRTIN 37 Pts
            7. Colin MCRAE 33 Pts
            8. Tommi MÄKINEN 21 Pts
            9. Harri ROVANPERÄ 18 Pts
            10. Francois DUVAL 11 Pts
            11. Toni GARDEMEISTER 9 Pts
            12. Gilles PANIZZI 6 Pts
            13. Didier AURIOL 4 Pts
            14. Mikko HIRVONEN 3 Pts
            15. Alister MCRAE 3 Pts
            16. Cédric ROBERT 3 Pts
            17. Armin SCHWARZ 3 Pts
            18. Janne TUOHINI 2 Pts
            19. Freddy LOIX 1 Pts
            20. Sebastian LINDHOLM 1 Pts
            21. Alistair GINLEY 1 Pts

            buy the ticket, take the ride.

            Kommentaar


              Replying to Topic \'Markko Märtin\'

              Noonii selle aasta vist üks kõige ootatuim uudis Citroen valis oma teise sõitja

              Kuna McRae on WRC\'s suurima palgaga sõitja siis vist ei tohiks olla probleemi omarahaga näiteks Subaru\'l sõita.Samas võib suurem palk ta NASCAR\'i meelitada

              Kommentaar


                Replying to Topic \'Markko Märtin\'

                Originally posted by Epic

                Kuna McRae on WRC\'s suurima palgaga sõitja siis vist ei tohiks olla probleemi omarahaga näiteks Subaru\'l sõita.Samas võib suurem palk ta NASCAR\'i meelitada
                nagu ma eile sportnetist lugesin oli mcrae ütelnd et ta jätkab WRC-is aga ex tulevik näitab kus McRae sõidab ,mis tiimis ja millises sarjas
                karm värk on see jalgpall

                ja ega see elu ka parem pole

                Kommentaar


                  Replying to Topic \'Markko Märtin\'

                  Suht masendavad uudised tulid enne San Remo rallit Fordi boss Malcolm Wilson ei ole kindel kas Fordi tiim ka järgmisel aastal WRC-s osaleb. link

                  San Remo rallist nii palju, et peale kahte kiiruskatset juhib Loeb Grönhlomi ees (vahe 16 sekundit) Suured üllatajad on Francois Duval positiivse poole pealt (kolmandal kohal) ning Gilles Panizzi negatiivse poole pealt (kuues, kaotust juba 33 sekundit ) Markko kruusib viiendal kohal

                  Junior WRC klassis on Urmo Aava alles 10-nes

                  Kommentaar


                    Replying to Topic \'Markko Märtin\'

                    Lisaks roolikeeramisele teeb Markko wrc.com\'i andmetel ka veidi tänuväärset tööd, koordineerides petitsiooni reeglite muutmiseks. Nimelt on FIA otsustanud, et tuleval aastal ei tohi tiimid kasutada rallidel levinud \"eelsõitjaid\", kellel võimaldati paar tundi enne kiiruskatsete tegelikku läbimist sõita need - ning teha muudatusi legendi (seda arvestades rajaolusid, rajale tekkinud kive vms). Selle asemel võimaldatakse sõitjatel endil tutvuda rajaolukorraga sõidupäeval, kuid objektiivselt ei ole lihtsalt aega ega võimalust kõikide katsetega rallisõitmise kõrvalt tutvuda - niisiis on väga paljud sõitjad, eesotsas Grönholmi, Mäkise, Sainzi jt. avaldanud arvamust, et uus reegel ei sobi ning ütlevad, et \"legendiparandajate\" kaotamine on selge oht turvalisusele. Ühesõnaga loodab Märtin koordineerijana korjata petitsioonile kõikide sõitjate allkirjad uskudes, et see paneb FIAt meelt muutma.

                    Kommentaar


                      Replying to Topic \'Markko Märtin\'

                      Märtin paneb III katse tõenäoliselt kinni ja on liidrist (Loeb) maas 22 sekiga-liigub tõusvas joones

                      Kommentaar


                        Replying to Topic \'Markko Märtin\'

                        ai,ai,ai,ai taas masendavad uudised Markko jäi service park\'ist väljumisega 3 minutit hiljaks ning sai 30 sekundit trahvi (kukkus 3-ndaks) Võidu lootused on nüüd vist kadunud kui Loeb midagi hullu ei tee Samas kohe ka head uudised Markko võitis Teglia 52km pikkuse mammut katse ning tõusis tagasi teisele kohale

                        Urmo Aava kahjuks katkestas eile mehaaniliste probleemide tõttu

                        Kommentaar


                          Replying to Topic \'Markko Märtin\'

                          Originally posted by cool004


                          Originally posted by Epic


                          Samas kohe ka head uudised Markko võitis Teglia 52km pikkuse mammut katse ning tõusis tagasi teisele kohale
                          märtin on siiski 2 mitte 3
                          loe korralikult lõpuni!

                          Loodame, et tuleb võit ikka ära, Loeb sõidab puusse

                          Kommentaar


                            Replying to Topic \'Markko Märtin\'

                            Märtin võitis ka tänase kolmanda katse, kuid vahe liidriga on ikka 50 sekundit, kui Loebil midagi ei juhtu siis on see 50 sekki vist liiga palju järele sõitmiseks

                            Kommentaar


                              Replying to Topic \'Markko Märtin\'

                              kurat nüüd ongi aeg seda 30 sekundi suurust karistust kahetseda Poleks seda tulnud oleks homme olnud täiesti reaalne võimalus esikoht endale saada (vahe oleks olnud 13! sekundit ) nüüd aga 43 oeh kahju

                              Igatahes tänane päev oli täielikult Markko oma kõik kiiruskatsed sai kotti pandud
                              Homme sõidedakse kaks korda 26.54km pikkust Vignai katset ning samuti kaks korda 21.52km pikkust Colle d\'Oggia , eks näib mis saab Grönholm väidab, et on oma 3.kohaga rahul ning homme kõvasti pingutama ei hakka

                              Loeb peale teist päeva : “Do you think it’s impossible to catch me?”

                              Kommentaar


                                Replying to Topic \'Markko Märtin\'

                                Tegin väikse arvutuse kui seis jäeks nii nagu praegu on olex tabel selline :

                                1 Loeb 55
                                2 Burns 55
                                3 Sainz 53
                                4 Solberg 48
                                5 Märtin 45
                                6 Grönholm 44
                                7 Mcrae 35
                                8 Mäkinen 21
                                9 Rovenperä 18
                                10 Duval 14

                                karm värk on see jalgpall

                                ja ega see elu ka parem pole

                                Kommentaar

                                Working...
                                X