No announcement yet.

Tennis

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Boulter ja Makarova tegid öösel ajalugu: üksikmängude esimene nn supertiebreak otsustavas setis kümne punktini. Inglanna võitis selle 10:6.
    With a pro-British crowd behind her, she raced into a 5-0 lead and, after celebrating when she went 7-4 ahead, regained focus to claim victory in two hours and 24 minutes.
    "I forgot it was first to 10," Boulter said.
    Kontaveit sai nähtavasti algatuseks üsna kerge võidu.
    the woman who hurt him must surely have trouble sleeping
    because belle of st mark is a beauty extraordinaire

Kommentaar

Kui hispaanlane arvas, et Andy tuleb niisama hüvasti jätma, siis ta eksis. Jube võitlus käib, setid 2:2 ja mängukell tiksunud üle kolme ja poole tunni. Selles on midagi väga murraylikku. Jään seda nii väga igatsema.

Kommentaar

Paras aeg meenutada, millest on naised nõus olnud loobuma selleks, et tõusta 10 aastat hiljem maailma parimaks tennisistiks.

The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
          Paras aeg meenutada, millest on naised nõus olnud loobuma selleks, et tõusta 10 aastat hiljem maailma parimaks tennisistiks.
          Silikoonidest?

Kommentaar

Algselt postitas j6u1uv4n4 Vaata postitust
            Silikoonidest?
            Mees, sa ei teeks ilmselt sulepadjal ja ränirahnul ka vahet.
            The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Sul on õigus. Sellele naisele on jumala poolt antud!

Edited footage first broadcast on the 19th of September 2007 from the T.V documentary: 'My Body Hell'. Lucy talks about the pros and cons of having big breasts.

Kommentaar

Algselt postitas j6u1uv4n4 Vaata postitust
                Sul on õigus. Sellele naisele on jumala poolt antud!

https://www.dailymotion.com/video/x6da2sx
                Lucy Pinder või Simona Halep. Keegi confirmiks või lükkaks ümber, kas bikiinides neiu on rumeenlane või mitte? Teatav sarnasus on, kuid sel juhul väga õnnestunud pilt noorest Halepist.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                  Lucy Pinder või Simona Halep. Keegi confirmiks või lükkaks ümber, kas bikiinides neiu on rumeenlane või mitte? Teatav sarnasus on, kuid sel juhul väga õnnestunud pilt noorest Halepist.
                  Bikiinides neiu on Pinder. Halepist kahjuks bikiini pilte ei ole..Suht tagasihoidlik, konservatiivne neiu. Loodetavasti ta paar pre-op selfiet ikka tegi oma tulevasele mehele.

Kommentaar

Algselt postitas telekavaataja Vaata postitust
                    Kanepi saab jälle võimalus Halepit võita.
                    Seekord jäi peale rumeenlanna.
                    Instagram

Twitter

Eesti Lokomotiv Moskva fännid

telekavaataja.blogabet.com

Kommentaar

2 prouat ei suutnud otsustada, kellele peaks Sabalenka suveniir kuuluma.

Instagram

Twitter

Kommentaar

4 setti, 4 tundi, 4 kiiret lõppmängu. Hull mäng ja Raonic edasi Wawrinka vastu.
                        Instagram

Twitter

Kommentaar

Täna on neid neljatunniseid maratone lausa hulgi. Chardy ja Zverev madistavad ka veel tüki aega.

Kommentaar

Melbourne'is hakkas kell 2.10 öösel vihma sadama, nii et staadioni katus pannakse kinni. Ööslämm.

Kommentaar

Nadali esimese servi õnnestumise protsent teises setis 86. See on ebanormaalne!

Kommentaar

Verdasco ja Cilic ei tahagi ära lõpetada. Hea mängida üks öösel.

Kommentaar

Working...
                                X