320x50 ülemine bänner

Collapse

Teadaanne

Collapse
No announcement yet.

WRC

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik
new posts

  • Wingback
    replied
    Enne hooaega tegin maha mõtet, et milleks Tänak sinna tiimi läheb. Seal ei ole ju toimivat masinat. Sain rallipedede käest kohe peksa - krt sa ei tea midagi, ta teab mis teeb ja läheb aitab neil paremaks saada jne, aga nüüd justkui on reaalsus mingi logudikuga elada. Nojah, vähemalt palk jookseb ja tiimipäälikega on vist vähem tülisi siin tiimis, aga meistriks nii ei saa.
    Vabandust, aga minuarust see tiimivahetus on ebaõnnestunud.

    Leave a comment:


  • JuriM
    replied
    Müstiline kuidas see Ford nii õhkune ja vastuvõtlik igale paugule on.

    Leave a comment:


  • ZinedineZidane
    replied
    Kaks rallit, kus Tänak on väga hea ja siis sellised jamad.

    Leave a comment:


  • LaRaBla
    replied
    Kui ca 20 korda aastas vallutab Delfi, Postimehe ja Õhtulehe esikad uudis, et Ford on katki, siis kas Fordi läbimüük Eestis kasvab või kahaneb?

    Leave a comment:


  • Rudy
    replied
    Ood Ford Pumale ja MSpordile.

    Leave a comment:


  • grafix
    replied
    Päris ulme ikka see Ford, kui muidu keset rallit ei kestnud, siis nüüd juba enne rallit, ralli läbi. Nii ülevõlli keeratud jubinad vist, ainuke loogiline seletus, hoogu ju pole nagu Ott räägib iga ralli

    Leave a comment:


  • Rudy
    replied
    That went well: "Drama in shakedown means @OttTanak will start @RallyEstonia with a five-minute time penalty​".
    Mootoriga oli mingi suurem jama ja läkjs vahetusse

    Leave a comment:


  • Wingback
    replied
    WRC masinad peavad veidi ka ujukid olema?

    Leave a comment:


  • Rudy
    replied
    Põhimõtteliselt selle ülemise postituse võib selle hooaja stickyks teha, ei midagi uut. Konkurents lahja, pühapäevad igavad, Ford laguneb.

    Muidugi Ogieri katkestamine on ses mõttes halb, et tal kadus vist motivatsioon ära rohkem rallisid sõita ja MM tiitlit püüda.

    Leave a comment:


  • Rudy
    replied
    Nädalavahetusest jääb meelde ainult see, et WRC oma Rally1ga on päris madalseisus ikka. Vähe ekipaaže stardis ja kui mõni võssa paneb, siis on täiesti pekkis üldse. Pühapäeval lõpetas neli ja pool paari normaalse tulemusega. Kalle leidis oma mojo üles. Sarja teisel kohal on meie mehed, kes kulgevad katseid läbi ja korra nädalavahetusel teevad kiiret sõitu. Pole väga tihe konkurents.

    Pühapäeva osas peab FIA ja WRC muutma midagi.
    1. Enne punktikatset uued rehvid, mis antakse täiesti kvoodiväliselt.
    2. Pühapäeval igat katset premeerida ühe-kahe punktiga.
    3. Pühapäevane leg eraldi punktidega tasustada.
    4. Ralli laupäeval ära lõpetada.

    Tänak x Ford - same shit, different day. Oli ka Hyundai ajal seda pidevat nurinat. On teada, et Tänaku seaded on üsna unikaalsed ja keegi teine tema autoga sõita ei saa. Ütles ta ise ka, et see toimiv "aken" on üliväike. Kas ta on Toyota ajast ära hellitatud ülihea autoga või on tõesti järgmised autod olnud nii mööda, ei tea. Viimane aeg Fordil oma jokerid ära kasutada ja autot järgi aidata. Ja muidugi vastupidavust järgi aidata.

    Evans on väga kusises seisus ikka. Sordo üllatas hea tempoga. Loubet on ka mustas augus, Greensmith on Rally2 tulemustega ees temast üldarvestuses.

    Leave a comment:


  • Rudy
    replied
    Horvaatia tehtud ja Tänak/Järveojal vedas ning tasuks 2.koht. Kas auto ebakindlust võiks vedamiseks nimetada, on omaette küsimus. Pigem oli abiks meile Neuville bambus, Kalle ja Ogieri rehv. Muidu oleksid nad kolmekesi meie meeste ette jäänud. Korra sai Tänak öeldud, et auto on okei. Ühe korra siis.
    Üldseis on muidugi korralik:
    1. Sebastien Ogier 69 punkti

    2. Elfyn Evans 69

    3. Kalle Rovanperä 68

    4. Ott Tänak 65

    5. Thierry Neuville 58

    6. Esapekka Lappi 31

    Ogier Portugali ei tule, seega eestlased saavad kolmandana rajale reedel, mis on päris okei. Veel paremad võimalused on Lappil ja Neuvillel hea tulemus teha.

    Leave a comment:


  • dnb
    replied
    Algselt postitas futbolidipaul Vaata postitust
    Keegi teab, mis Tänaku ja Märtini vahel juhtus?
    See ei tule kunagi avalikuks. Küllap kuidagi Tänaku Hyundaist lahkumisega seotud on

    Leave a comment:


  • Daz Booob
    replied
    "Hyundai Motorsport driver Craig Breen has been killed in a testing accident ahead of next week’s Croatia Rally."

    Leave a comment:


  • futbolidipaul
    replied
    Keegi teab, mis Tänaku ja Märtini vahel juhtus?

    Leave a comment:


  • Rudy
    replied
    Algselt postitas Rudy Vaata postitust
    That went well...
    Selle pealt 6 sanga polegi väga katastroof.

    Fordile järjekordne "roomame lati alt läbi" ralli. Loubet tegi ka oma keskmise kaks katkestamist ralli jooksul ära ja ega kolmaski kaugel polnud pühapäeval. Tänak x Fordi combo vajab veel ilmselgelt kilomeetreid, et auto tunnetus kätte saada. PowerStage näitas, et kui kõvasti riskida, siis on ta lihtsurelikega konkurentsis, aga sellise riskimisega üle kuue katse ei sõida. Nüüd on kuu aega Horvaatia asfaldini aega. Tänak sõidab Belgias ühe Mesikäpa karika kaasa null-autona.

    Ogieri pensionil olek näeb välja nii, et koos tuleva Horvaatiaga on ta kaasa tegemas viimasest 7st rallist kuuel. Palju spekullitakse, et ta kavatseb see aasta kopsiku eesmärgiks võtta ikkagi, kuigi see ei pruugi tähendada oma Achilka rallidel osalemist (FIN, EST). Teine asi on see, et praegu ta lõikab kasu soodsast stardipossast.

    Võibolla see ainult tundub nii, aga Kalle on korraliku pinge all ja eelmise aasta chillist kiirest kulgemisest on asi kaugel. Eks järgmised rallid annavad selgema pildi tema vormist. Evans on viimaste katsete väristamises maailma parim. Viimaste hooaegade jooksul on neid episoode omajagu kogunenud juba. Natukene kahju hakkab temast. Katsuta tase on ka vist ikkagi neljanda autona sõita. See hooaeg jätab soovida tema poolelt.

    Hyundai tallis on Neuville jätkuvalt kõva võitleja ja omamoodi pitbull, kes jõuga võtab endale vajalikud kohad ära. Katselõpu intekates õhkab mõnusat ego ka autost välja. Lappi, Lappi, Lappi... ei tea mitmes kord juba liidrikohalt võssi keerata. Tempo oli hea, aga ilmselgelt mitte sobiv pika ralli lõpuni sõitmiseks. Kui sõitjad on vahepeal ikka töötud, siis see on teatud põhjusega. Lappi puhul on küsimus stabiilsuses, kuigi kiirust on.

    Rally2 arvestus võttis Greensmith kindla võidu. Solberg oli ka kiire, eriti pühapäevasel pikal katsel, see esitus läheb Rally2 kullafondi. Kahe eelneva mehe sõitu vaadates peaks eksisteerima Rally1,5 klass. Juhul kui WRC käib üle jõu, aga Rally2 tundub liiga lihtne.

    Leave a comment:

Working...
X