Kalle Rovanperä teeb järgmine hooaeg ainult osad rallid kaasa. Ma lähen full Peep Pahv ja ütlen, et järgmise aasta MM tiitel on tärniga, kes iganes selle saab. Neuville vs Tänak vs Evans. Punkt. Hyundai peab oskama selle kaotada, sama ka meeskondlikus osas.
320x50 ülemine bänner
Collapse
Teadaanne
Collapse
No announcement yet.
WRC
Collapse
X
-
Algselt postitas Rudy Vaata postitustKalle Rovanperä teeb järgmine hooaeg ainult osad rallid kaasa. Ma lähen full Peep Pahv ja ütlen, et järgmise aasta MM tiitel on tärniga, kes iganes selle saab. Neuville vs Tänak vs Evans. Punkt. Hyundai peab oskama selle kaotada, sama ka meeskondlikus osas.
Kommentaar
-
Algselt postitas lenc Vaata postitust
Kas Ogier esimene tiitel oli ka tärniga kuna senine valitseja Loeb tegi tol aastal kaasa ainult mõned rallid? Ning Rovanperä enda esimene tiitel tärniga kuna senine valitseja Ogier ei teinud tol aastal enam täishooaega?
Kommentaar
-
Eile õhtul lükati uus hooaeg käima. Konkurentsi mõttes suht all-time low. Tuletan meelde, et vaid 6 meest teevad täis hooaja ja nendel on ainult 1MM tiitel praegu (meie mehed). Näiteks Montes on stardis 8 Rally1 autot.
Hyundai. Tänak ja Neuville lähevad kopsikut püüdma. Tiimijuht lubas hooaja esimesel poolel meestel täiega minna, siis hakatakse punkte vaatama. Kolmandat autot jagab noorsportlane Mikkelsen, Lappi ja Sordo (teeb ühe ralli). Hõredas konkurentsis on Korea tiimil hea võimalus tiimi ja sõitja tiitel võtta. Auto välimuses muudeti üks värv heledamaks ja jätkatakse suht sama autoga. Loodame, et meie poisid vormistavad tiitli ära.
Toyota. Evans on kandidaat tiitlile. Katsuta teeb ka kogu hooaja kaasa ja minu arust on tal aeg ennast tõestada. Varupingil jagavad autot Kalle ja Ogier. Tuleb tugev võitlus Toyotaga. Kolmas auto koos hea stardipossaga reedeti on hea trump.
Ford. Formoux ja Munster hoiavad lippu kõrgel. Eesmärkidest aimu pole. Isiklikult loodan, et Prantsuse poiss liiga palju mööda kraave ei sõida ja teeb soliidse hooaja.
Rally2 klassis on Toyota oma masina joonele ajanud. Konkurents on endiselt kõva seal kui põhimõtteliselt sõidetakse 6 erineva autoga.
Punktisüsteem on uueks tehtud. Mulle meeldib, põnev. Kas ka aus ja loogiline? Võibolla mitte. Laupäeva õhtul jagataks punkte 18, 15 jne (pead ralli lõpuni sõitma pühapäeval). Pühapäeval pannakse uus kell käima ja pühapäeva kiireim saab 7p . Punktikatse punktid jäävad samaks. Max punktid ralli eest ikka 30.
Eilsest üks raju video ka:
- Likes 1
Kommentaar
-
Neuville - täielik äss ja elu sõit. Hyundai on kiire.
Tänak/Järveoja - läksid vist auto sättimisega alt (ootasid lund, jääd ja muud paska, tegelikkuses oli puhas asfalt). Neljandal katsel said Hyundaiga Montes punktid kirja.
Mikkelsen - saan aru, et esimene ralli, aga aeglane. Ei suutnud Rally1 aerot ära kasutada.
Evans - tundub, et see MM tiitli tipu tase on temas puudu ikka.
Ogier - eks see võrdse heitluse pealt võidust ilma jäämine pani egole raju paugu.
Katsuta - kui vigu ei teeks, saaks asja poisist.
Formaux - küps
Munster - stabiilne kuni piirde alla kinni sõitis end
Rally2 tase - põnev.
Toyota Rally2 auto - mehh.
Uus punktisüsteem - põnevust rohkem kui ennem.
- Likes 1
Kommentaar
-
Algselt postitas Rudy Vaata postitust...
Kalle võidab, Ott ja Evans poodiumil, Lappi hakkab autot kuskil lumevallist välja kaevama.
Meie mehed... tglt on pahandus ikka. Reaalselt see nädal jälle ei konkureeritud tipus. Teist rallit järjest jäme sõiduviga. Oleme harjunud, et Tänak on rallimaailmas kuum nimi ja Kalle on temast ainult parem. Pagan, kui täna ma mängiks fantasyt, siis ma eelistaks Neuville juba. Keenias peab meie poistel tulemus tulema, muidu hakkame Neuvillele vett vedama ja kohti loovutama. Eks näha ole kuidas surve all toimetatakse.
Kahju, et Katsuta ära supsas oma hea tulemuse. Lappi üle hea meel ja Fourmaux samuti tubli (üldis kolmandal kohal). Linnamäe katsevõit läheb rallispordi ajalukku ja kolmas koht WRC2 klassis on ka hea koht kust edasi minna.
Punktisüsteem. Ma alustuseks ütlen ära, et mulle meeldib uus süsteem ja maailmameistriks tuleb see, kes kogub rohkem punkte mitte ei pea rallisid võitma.
Aga siiski, sõitja koht ja punktid rallilt:
1. Lappi 19p.
2. Evans 24p.
3. Fourmaux 18p.
4. Neuville 18p.
Ma juba kujutan ette mis rant Pahvi poolt tuleb podcastis.
Uue süsteemiga ongi see, et mehed kes tahavad tiitlit, peavad punkte koguma. Lappi teeb ainult osalist programmi ja teda punktid ei koti, seega ta pühapäeval kulges ja kindlustas ralli võitu, mis talle oluline oli. Evans kraapis iga hinna eest ja riskides endale punkte kokku. Neuville samamoodi.
Kommentaar
-
OT-l oli see bragging rights kui ta oli kiire ja konkurentsivõimeline. Hetkel natukene viskab seda vaibi, mis kadunud Colin McRae omal ajal, kes oli kahtlemata andekas ning ka "persoon", kuid kes sai ühel aastal tiitli... Ja siis tuli külm ilm, sitt vedrustus ja sada muud häda peale tema.
Nii tundub viimaste hyundai ja Fordi hooaegade osas tagasi vaadates.
Noh jalgpallis ka CR sai munni mängida niikaua kuniks 50 kolli hooajal. Aga kui see ära kukub, siis jääb alles... Tippsport selles osas karm. Meitel siin ka CL Varane ja Casemiro, aga läheb nagu läheb eksole!
- Likes 1
Kommentaar
-
Algselt postitas Rudy Vaata postitustSee uus punktisüsteem on meie meestele kõva boonus ikka. Tundub, et kruusal on kiirus ka olemas ning meie poiste Hyundai fataalselt ei lagunenud isegi.
Aga krt 30p rallit on vaja, et mängu tagasi saada, muidu ma hakkan Fourmaux fänniks.
punktide vahe ei ole see enam, mis ta oli varasemalt. 30 p ei ole maxina 1 ralli vaid on 2 rallit.
Tänak ei oska enam tipptasemel ja tiitlile sõita ja lets face it. Kui kaua seda sita auto ja sita süsteemi juttu ajame?
ja ma ei taha midagi ära võtta nagu legendid ütlevad. Uskumatu emotsiooni ta pea ainuisikuliselt meile kōigile kunagi vōimaldas. Naudimegi seda, et keegi veel meitest tipus. Aga ootused võiksid olla mitte tiitlile vaid suvalise ralli võidule.
Kommentaar
Bottom 300x250
Collapse
Kommentaar