320x50 ülemine bänner

Collapse

Teadaanne

Collapse
No announcement yet.

F1 karussell

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik
new posts

    Hamilton kolmas, kuna Trulli möödus turvaauto rajaloleku ajal Hamiltonist ja sai trahvi. Vettel sai Kubicaga toimunud avarii eest rahatrahvi ja +10 kohta järgmine etapp.

    Kommentaar


      Algselt postitas Mask Vaata postitust
      Pudru ja kapsad. Mina sellist sõitu küll ei soovinud.




      Kuule ole hea ja vaata eilset kvalifikattsiooni ja tänast sõitu. Kas KERS-i kasutajad olid ees või taga?
      Kuule ole hea ja õpi lugema. Ma ei ole kuskil väitnud, et KERS-i kasutajad võitma peaksid. Mida ma väitsin on see, et stardisirgel annab KERS eelise ehk siis stardis on rivis tagapool asuvatel meestel võimalus mööda süstida, mida nad osaliselt ka tegid - ja seega on võimalus näha madinat, mida samuti näha oli. Minu jutt kaalust ja kaalujaotusest on samuti 100% tõde, nii et ma ei tea, mida ma kvalifikatsioonist ja võistlusest sinu arvates siis järeldama peaksin?

      Kommentaar


        Algselt postitas MihkelK. Vaata postitust
        Kuule ole hea ja õpi lugema. Ma ei ole kuskil väitnud, et KERS-i kasutajad võitma peaksid. Mida ma väitsin on see, et stardisirgel annab KERS eelise ehk siis stardis on rivis tagapool asuvatel meestel võimalus mööda süstida, mida nad osaliselt ka tegid - ja seega on võimalus näha madinat, mida samuti näha oli. Minu jutt kaalust ja kaalujaotusest on samuti 100% tõde, nii et ma ei tea, mida ma kvalifikatsioonist ja võistlusest sinu arvates siis järeldama peaksin?
        No ma ei tea kumb meist siis loll on. Ma tunnistan ,et ei tea täpselt seda kaalu jaotust ja reegleid aga kuulasin huviga täna kommentaari ja seal räägiti sama asja ,et KERS LISAB KAALU, mis annab eelise neile ,kes seda ei kasuta.

        Kui sa nii tark oled siis seleta, miks KERS-i kasutajatel halvasti läheb? Mina mingit muud seletust peale kaalu leida ei suuda.

        Kommentaar


          Soomele täielik pettumus. Paras.

          Kommentaar


            Algselt postitas Mask Vaata postitust
            No ma ei tea kumb meist siis loll on. Ma tunnistan ,et ei tea täpselt seda kaalu jaotust ja reegleid aga kuulasin huviga täna kommentaari ja seal räägiti sama asja ,et KERS LISAB KAALU.
            Sellepärast et kommentaatorid, keda sa huviga kuulad on Kruus ja mingi teine tont, kes pole ka asjale päris täpselt pihta saanud. Tõde on see, et nii KERS-iga kui KERS-ita autode kaal koos juhtidega on umbes täpselt 605 kg. Ülejäänud kaal on kütus. Sellepärast ka too sodikorjamine rehvidele. Autod on väga lihtsalt võimalik ehitada kergemaks kui see 605 kg, aga too piirang on turvalisuse huvides just selline nagu ta on. KERS mitte ei lisa 30 kg kaalu vaid kaalub 30 kg. See tähendab, et KERS-iga autodel on üks 30 kilone kobakas seal, kus ta on ja keerab kaalujaotust perse, samas kui ülejäänud autodel on selle asemel 30 kg jaotatavat ballasti.

            Kui sa nii tark oled siis seleta, miks KERS-i kasutajatel halvasti läheb? Mina mingit muud seletust peale kaalu leida ei suuda.
            Siin on mitmeid põhjuseid. Esiteks eelpool mainitud kaalujaotus. Teiseks sinu endagi poolt mainitud ebasobiv rada taolise süsteemi kasutamiseks. Kolmandaks see, et KERS on kasutusel autodel, mis on komplektina hetkel suhteliselt ebaõnnestunud, ei kasuta topeltdifuuserit (wtf sõna, parandage palun, keelepeded) ja tõenäoliselt oleks ka KERS-ita suhtkoht seal kus praegugi.

            Ja pole ma väitnud, et mina olen tark ja sina oled loll. Lihtsalt vähem emotsioone ja rohkem tähelepanu poste lugedes palun.

            Kommentaar


              Algselt postitas MihkelK. Vaata postitust
              Sellepärast et kommentaatorid, keda sa huviga kuulad on Kruus ja mingi teine tont, kes pole ka asjale päris täpselt pihta saanud. Tõde on see, et nii KERS-iga kui KERS-ita autode kaal koos juhtidega on umbes täpselt 605 kg. Ülejäänud kaal on kütus. Sellepärast ka too sodikorjamine rehvidele. Autod on väga lihtsalt võimalik ehitada kergemaks kui see 605 kg, aga too piirang on turvalisuse huvides just selline nagu ta on. KERS mitte ei lisa 30 kg kaalu vaid kaalub 30 kg. See tähendab, et KERS-iga autodel on üks 30 kilone kobakas seal, kus ta on ja keerab kaalujaotust perse, samas kui ülejäänud autodel on selle asemel 30 kg jaotatavat ballasti.
              Selge, võibolla sain siis ise valesti aru.
              Tänud selgitamast.

              Kommentaar


                Algselt postitas Mikk4 Vaata postitust
                Huvitav, kas Top Geari vennad püstitavad Buttonile ausamba nüüd?
                Kusjuures mõtlesin sedasama. Igatahes kõva sõit oli, kahju oli Vettelist ja Kubicast ning muidugi ka Trullist, kes oma koha loovutama pidi. Samuti Kimi koht ei olnud see, millega peaks rahul olema, aga sõit ise oli põnev ja see korvas kõik.
                Futbol puro en mi corazon, sangre blanca en mis venas.
                Algselt postitas taku*
                Ega butsad ei mängi. Idioodid. Soeng mängib.

                Kommentaar


                  ferraaridelt selline esitus, mida olen 3 aastat oodanud.
                  väga hea.
                  sõit oli täitsa tore, savi, et pool ajast olid silmad kahjuks kinni. aga vähemalt ärkasin ülese. kahju vettelist.

                  Kommentaar


                    Algselt postitas jaamu
                    Tore muidugi et TV3 leidis, et finišit pole vaja näidata
                    TV3 on ka stardi ajal tsillitbängi näidanud, nii et ei midagi uut. Samas ei maksa viriseda, kuna siiani TASUTA nähtav f1.

                    Kubica ja Vetteli madistamine lõpus oli tõesti põnev, poolakas oli vaieldamatult üks kiiremaid sõidu lõppfaasis. Hamilton kehva autoga 18. kohalt kolmandaks oli ka muljetavaldav. Fiatidel ikka sama probleem, mis eelmine hooaeg - kehva töökindlus.
                    the absence of evidence is not the evidence of absence

                    Kommentaar


                      Mul ei ole midagi selle vastu, et endise Ferrari inseneri firma kaksikvõidu sai, kuigi Barrichellole tuli see koht ikka kingitusena kätte, erinevalt Buttonist. Seoses Buttoniga on ka mingi versioon, et miks esmakordne turvaauto pika viivitusega välja ilmus? Lasi Buttonil rahulikult rehvid vahetada ja alles siis ilmus. Oleks võinud kohe tulla ja siis oleks nööp hulga tahapoole langenud ja sõidu lõpp oleks hoopis põnevamaks võinud kujuneda. Kas keegi oskab välja otsida andmed, et kas turvaauto lasi sõita ühe ringi japsi vrakist mööda (st. et mõned sõitsid kaks korda vrakist mööda) ja ilmus alles teisel ringil, või ikka tuli koheselt?

                      Kommentaar


                        [QUOTE=cocoon;1006367]TV3 on ka stardi ajal tsillitbängi näidanud, nii et ei midagi uut. Samas ei maksa viriseda, kuna siiani TASUTA nähtav f1.

                        Jh Tõesti on tore, et meile siiski F1-e näidatakse, hetkel ju isegi ei tea kauaks seda lõbu on, majandussurutise ajal!Kunagi hakati isegi ka superbike sarja näitama Ma ei tea olen kuulnud jutte, et Soomes nagu mingite põhikanalite pealt ei näegi-aint mingite kallite lisakanalite pealt või siis näitab ainult mingit videokokkuvõtet põhikanalil.
                        Kui Asmeril ka joppaks millalgi ja kunagi f1 põhipiloodi koha saaks-siis oleks eriti kõva-
                        See hooaeg ta vist mingi testisõitja lepingu vist sai, kuid seal oli ka neid testipäevu näpuotsaga.Ja hooaja siseselt ju testid keelatud- kui olen õigesti aru saanud.Tuleb tuuletunnelite jm kavalate ja kummaliste vidinatega testida.
                        Kas keegi teab kus Asmar algaval hooajal sõitma hakkab veel?
                        Kuskil GP2 normaalses võistkonnas oleks pro.Väidetavalt ju GP2 võitja peab saama koha F1-s-bernie sõnad... Seda ehk peakski Asmer püüdma. Ja kui uuel hooajal pidavat mitu uut tiimi tulema siis ehk meie kodumaa poeg saab ka kunagi võimaluse- või siis vähemalt võimalused suurenevad.Või peaks ta siis Mario Theissenile külje alla ujuma, et Heidfeldile kinga antaks. Heidfeld tglt ikka suht varjus olnud võrreldes Kubicaga. Heidfeldil ehk rohkem kogemust aint.Kahtlen kas ta peale seda hooaega jätkab seal enam- kui tal just leping kauem ei kesta.
                        sigpic

                        Kommentaar


                          Algselt postitas F.Totti Vaata postitust
                          Kas keegi teab kus Asmar algaval hooajal sõitma hakkab veel?
                          Kimi asemele Ferrarisse järgmine etapp.
                          The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

                          Kommentaar


                            Algselt postitas urmar Vaata postitust
                            Mul ei ole midagi selle vastu, et endise Ferrari inseneri firma kaksikvõidu sai, kuigi Barrichellole tuli see koht ikka kingitusena kätte, erinevalt Buttonist. Seoses Buttoniga on ka mingi versioon, et miks esmakordne turvaauto pika viivitusega välja ilmus? Lasi Buttonil rahulikult rehvid vahetada ja alles siis ilmus. Oleks võinud kohe tulla ja siis oleks nööp hulga tahapoole langenud ja sõidu lõpp oleks hoopis põnevamaks võinud kujuneda. Kas keegi oskab välja otsida andmed, et kas turvaauto lasi sõita ühe ringi japsi vrakist mööda (st. et mõned sõitsid kaks korda vrakist mööda) ja ilmus alles teisel ringil, või ikka tuli koheselt?
                            no sel ajal kui japs seina pani siis oli ju button esimene ja kui turvaauto oleks ennem välja tulnud siis oleks ikkagi ju button esimesena turvamasina taga olnud.mis valemiga keegi tast mööda oleks saanud?
                            lootus on et Trulli saab kolmanda koha tagasi
                            Mis on ühist Tallinna jõulukuusel ja Cristiano Ronaldol? Mõlemad kipuvad ümber kukkuma, aga süüdi on alati teised!
                            Ott Järvela

                            Kommentaar


                              Algselt postitas budulojus Vaata postitust
                              no sel ajal kui japs seina pani siis oli ju button esimene ja kui turvaauto oleks ennem välja tulnud siis oleks ikkagi ju button esimesena turvamasina taga olnud.mis valemiga keegi tast mööda oleks saanud?
                              lootus on et Trulli saab kolmanda koha tagasi
                              siis oleks tal boxis käimata jäänud, muud midagi, aga nüüd justkui oodati, millalt ta ära käib. Ehk sain valesti aru?

                              Kommentaar


                                Algselt postitas urmar Vaata postitust
                                siis oleks tal boxis käimata jäänud, muud midagi, aga nüüd justkui oodati, millalt ta ära käib. Ehk sain valesti aru?
                                Kuda Buttonil siis boksis käimata oleks jäänud?

                                Kommentaar

                                Working...
                                X