320x50 ülemine bänner

Collapse

Teadaanne

Collapse
No announcement yet.

F1 karussell

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik
new posts

    Peab tunnistama, et pole see sari enam minu jaoks nii ligitõmbav ilma Schumita, siiski kui oled kellegi konkreetne fänn, siis nagu oleks midagi äravõetud.

    Kahju on sellest, et nüüd kus mersu vaikselt on ennast jooksma saamas,anti Schumile kinga, nagu ma arusaan mees tegelikkuses tahtis jätkata.

    Vaadates, kus oldi eelmine hooaja lõpp ja siis nüüd uue hooaja alguses, siis tundub, et samm edasi sõidukiiruses on astutud, või on lihtsalt teised tiimid millegiga ämbrisse astunud.Eelmise hooaja lõpus vaat, et oli probleeme Force India ja Toro Rossodega kiiruse hoidmises, Williamsist ja Sauberist rääkimata.
    sigpic

    Kommentaar


      Algselt postitas lenc Vaata postitust
      Kas see on ikka sportlikkus mõttes õige, et kui mõlemal on kästud säästvama mootorirežiimi peale üle minna ja võistkonnakaaslane seda ka teeb, siis mina ei tee ja sõidan tast niimoodi mööda?
      Ses mõttes küll, et vaatajane (vähemalt mina) ei soovi näha, kuidas 20 viimast ringi meeskonnad oma sõitjate kohad on külmutanud ja nii lõpuni veerevad. Vetteli käitumine ei olnud inimlikul tasandil õige, kuid ma arvan, et Sa ise ka nõustud, et nende kahe võitlus tõi lõppu põnevust juurde. Ja asi ju polnud ka päris nii, et Webber kohe käed alla lasi ja võitlusest loobus. Mõlemad pidasid korraliku lahingu 3-4 ringi maha.

      Kahju ainult, et Mercedeses kiirelt päised pähe pandi.


      Algselt postitas F.Totti Vaata postitust

      Vaadates, kus oldi eelmine hooaja lõpp ja siis nüüd uue hooaja alguses, siis tundub, et samm edasi sõidukiiruses on astutud, või on lihtsalt teised tiimid millegiga ämbrisse astunud.Eelmise hooaja lõpus vaat, et oli probleeme Force India ja Toro Rossodega kiiruse hoidmises, Williamsist ja Sauberist rääkimata.
      Eelmise hooaja algul oldi ka väga teravad. Hiinas võtsid Rosberg ja Schumacher kvalis kaksikvõidu ja oleksid ilmselt sama korranud ka võidusõidus, kui meeskond oleks boskis Schumacheri rattad korralikult kinnitanud. Hooaja teises pooles jäädi selgelt tugevamatele arendustöös alla.


      Hamiltoni McLareni boksi keeramine oli päris lõbus.

      Kommentaar


        No ruudulipuni võitlust ka meeskonnakaaslaste vahel tahavad ju ilmselgelt kõik näha, selle üle pole nagu vaja arutadagi. Lihtsalt mida lenc ütles: kui sõidueelne kokkulepe on tehtud ja sõidu käigus korraldused antud, siis pole spordimehelik teisele tala panna. Vettel vähemalt pärast vabandas, asi seegi. Aga noh sitt kaotaja on ta alati olnud, selles mõttes muidugi mitte midagi üllatavat.

        Ja meeskonnakorralduste olemasolu üle kurtmine on üsna mõttetu, need lihtsalt käivad selle alaga algusest peale kaasas. Arvestades McLarenite nõrka taset ja Ferrari tänast ebaõnnestumist on täiesti arusaadav, et kaks esimest tahtsid hooaja alguses riskivabalt võimalikult suure puhvri tekitada. Viiekümnendatel tõmmati sind eespool sõitva meeskonnakaaslase tehnikaprobleemide korral teinekord üldse boksi ja pidid oma auto talle üle andma, sellega võrreldes on väga väike asi, kui keegi peab kolmanda koha asemel neljandaga leppima.
        armastan ma headust üle kõige vihkan lolle

        Kommentaar


          Algselt postitas Mask Vaata postitust
          Ses mõttes küll, et vaatajane (vähemalt mina) ei soovi näha, kuidas 20 viimast ringi meeskonnad oma sõitjate kohad on külmutanud ja nii lõpuni veerevad. Vetteli käitumine ei olnud inimlikul tasandil õige, kuid ma arvan, et Sa ise ka nõustud, et nende kahe võitlus tõi lõppu põnevust juurde. Ja asi ju polnud ka päris nii, et Webber kohe käed alla lasi ja võitlusest loobus. Mõlemad pidasid korraliku lahingu 3-4 ringi maha.

          Kahju ainult, et Mercedeses kiirelt päised pähe pandi.




          Eelmise hooaja algul oldi ka väga teravad. Hiinas võtsid Rosberg ja Schumacher kvalis kaksikvõidu ja oleksid ilmselt sama korranud ka võidusõidus, kui meeskond oleks boskis Schumacheri rattad korralikult kinnitanud. Hooaja teises pooles jäädi selgelt tugevamatele arendustöös alla.


          Hamiltoni McLareni boksi keeramine oli päris lõbus.

          Hämilton jh vanast harjumusest ilmselt

          Boksiteel juhtus veel Caterham ja vist üks Toro Rossi panid ninad kokku.


          Eelmise hooaja algus tõesti oldi teravad, kuigi tglt see põhiteravus oli siiski kvalifikatsioonides, nimelt selle topelt DRS tiiva või miskine selle ehituses oli miski kammaiaa, mille vastu teised protestisid ja mis andis kõvasti juurde kvalis, sest seal võis ju tiib avali sõita pidevalt.
          sigpic

          Kommentaar


            Kuigi ma ei sooviks, et Vettel järjekordse tiitli võidaks on olukord ikka veider, kui tehakse kokkuleppeid, et enam mööda ei sõida. Tegemist on ju ikkagi võidusõiduga.

            Eriti veel, kui tiimi teine number Webber, kes tiitlini nagunii kunagi ei jõua, võtab Vettelilt lihtsalt 7 punkti maha, kuna nii on kokku lepitud. Loll lugu igatahes ja loodaks, et on teisigi, kes sellisele kokkuleppele gaasi andmisega reageerivad.

            Kui vanal heal ajal Barri oleks sarnasel juhul schumist möödunud, oleksid kõik peale ferrari ilmselt sillas.

            Kommentaar


              Algselt postitas urmar Vaata postitust
              Kui vanal heal ajal Barri oleks sarnasel juhul schumist möödunud, oleksid kõik peale ferrari ilmselt sillas.
              Ja järgmisel etapil oleks Barri asemel juba keegi teine sõitnud.

              Kommentaar


                Kaks sarnast olukorda: Mercedes ja Red-Bull. Ainukese vahega, et Rosberg pidas võistkonna korraldustest kinni, Vettel aga mitte. Vetteli suhtumine on küll veidi erinev ka, kui ma õigesti mäletan siis ta lausa nõudis meeskonnalt et webber laseks ta mööda. Rosberg küsis, kas võin võidu sõita.

                Kommentaar


                  Vettel on lihtsalt mölakas.
                  "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
                  These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

                  Kommentaar


                    http://www.youtube.com/watch?v=jbb3tYcyRvw

                    Kommentaar


                      Kimi jääb praeguse seisuga siis 10 punkti kaugusele, mis siis ikka. Jääme Hispaania GP´d ootama.
                      Sack AW

                      Kommentaar


                        Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                        Ja siis öeldakse, et Schumacher on oma oskused minetanud Auto on lihtsalt saast. (PS! Ei tea Hamiltoni väljasõidu põhjuseid).
                        Heh, vist mitte siiski
                        Tundub, et kvalifikatsioon näitab parima auto ära, võidusõit parima sõitja. Ei tea mitmes kvalifikatsiooni võit juba Mercedesele oli, samas põhisõidul on parimaks jäänud 2x 3.koht.

                        Kommentaar


                          Algselt postitas Meintz Vaata postitust
                          Heh, vist mitte siiski
                          Tundub, et kvalifikatsioon näitab parima auto ära, võidusõit parima sõitja. Ei tea mitmes kvalifikatsiooni võit juba Mercedesele oli, samas põhisõidul on parimaks jäänud 2x 3.koht.
                          Nu eelmisel hooajal oli Mersu kvalide võti see miskine topelt DRS ja f-duct vm. mis neile edu andsid, kuid sõidud olid saastad ja rehvid kulusid ja sealt ka need tulemused.Auto on paremaks-kiiremaks saadud võistlusseades kui eelmisel hooajal ja kui rehviprobleem lahendataks, siis usun, et Mersu oleks nii tiitli kui konstruktorite tiitli pretendent.

                          Kui mäletada nt Monaco GP kvalit eelmine hooaeg, siis Schumi pani selle kinni ja usun, et oleks ka sõidu kinnipannud, aga lollid +5 penalti kohta eelmiselt etapilt maksis talle phmt terve sõidu.

                          Usun, et Schumi oleks see hooaeg vähemalt sama edukas kui Nico ja Lewis kui mitte edukam.Eelmine hooaeg oli Schumil kõvasti ebaedu, ehk ebaõiglaselt paljugi sõitudes ja kvalides polnud ta teps mitte kehvem kui Nico.

                          Saatuse tahtel on muidugi mersu just nüüd jooksma saadud kui vanameister taandus, tglt vaevalt ta ise taandus vabatahtlikult, usun, et schum oleks pressinud oma 2-3 hooaega veel või kuni 8 tiitlini schumit teades-jälgides teda kogu karjääri
                          sigpic

                          Kommentaar


                            Aga asja võib ka niipidi vaadata, et Schumil on suur teene ka selles, et Mercedes on sel aastal hetkel nii hästi liikumas.

                            Kommentaar


                              Kvalifikatsioonis, kus vaja sõita üks kiire ring on Mercedes väga hea, aga võistluskiirus on ikka uskumatult kehv tänu Pirelli rehvidele, mis sööb Mercedese vormeli all olevaid rehve meeletult kiirelt võrreldes teiste tiimidega. Seda näitas äsja just lõppenud Hispaania GP, kus eilse kvalifikatsiooni võitnud Rosberg ja tema kõrvalt alustanud Hamilton said vastavalt 6 ja 12 koha. Kui Rosberg tõi meeskonnale vähemalt mõnegi punkti, siis Hamilton pudenes alates sõidu algusest järjest tahapoole ja jäi üldse punktidest ilma, mis on ikka suur pettumus.
                              "Quality without results is pointless. Results without quality is boring." - Johan Cruyff

                              Kommentaar


                                Kas Pirelli mitte ei parandanud oma rehvisegusi selleks etapiks? Paras porr on see praegune F1. Hamiltoni raadioside Mersuga, kui tal kästi rehve säästa, võttis seisu päris hästi kokku. "I can't go any slower".

                                Kommentaar

                                Working...
                                X