Kui see on sinu esimene külastus, siis palun tutvu korduma kippuvate küsimustega. Selleks, et teha postitusi, tuleb Sul end kasutajaks registreerida. Postitusi saad lugeda ka ilma registreerimata.
Keera värvid maha ja ongi sarnane sigrimigri. Minu arvates vähemalt.
Misasja? Too näide? Tavaliselt "maskeering" on ikka must (või valge) ja logodeta masin. Mina ei mäleta küll, et varem ühtegi sellist masinat oleks olnud.
Nu logod peavad juba sponsorite nõudel olema!
Audi näide sellest
Budu räägib tavaautodest, mille puhul siuke sigrimigri ja ka igasuguste papitükkide jms külgetoppimine on tavapraktika. Vormelil sa muidugi lainepappi ei seo küljekarbi külge, jääbki siis see. Pakuks ka, et mingi kaval aero nipp on välja mõeldud ja seda ei taheta teistele liiga lihtsalt nähtavaks teha.
Esimese testipäeva tulemused:
1. Sebastian Vettel, Ferrari, 1:22.620, 60 laps
2. Marcus Ericsson, Sauber, 1:22.777, 73 laps
3. Nico Rosberg, Mercedes, 1:23.106, 157 laps
4. Daniel Ricciardo, Red Bull, 1:23.338, 35 laps
5. Valtteri Bottas, Williams, 1:23.906, 73 laps
6. Carlos Sainz, Toro Rosso, 1:25.327, 46 laps
7. Fernando Alonso, McLaren, 1:40.738, 6 laps
Mercedes jätkab sealt, kus eelmine hooaeg lõpetati. Esimese päevaga kolme võistlusdistantsi jagu testikilomeetreid teistele meeskondadele väga lootust ei jäta.
Samamoodi jätkab ka Red Bull. Probleemid Renault jõuallikas aku ja mootoriga näitavad, et põhjust on endiselt muretsemiseks. Newey sõnul on parimal juhul Renault suutnud 10% defitsiidi võrreldes Mercedese eelmise aasta jõuallikaga kaotada, aga juba räägitakse, et hõbenooltel on sama 10% võimsust rohkem kui eelmine aasta.
McLarenil nagu arvata oli kõige raskem algus. Probleemid anduritega tähendas lühikest päeva Alonso jaoks, kes sai ainult 6 ringi oma uue võistlusautoga sõita. Ron Dennise sõnul on MP4-30 ekstreemselt kompaktne, mis tähedab, et nad on õigel kursil arvestades aerodünaamikat ja Dennis lubas Mercedesele uuel hooajal peavalu valmistada. McLaren kasutab terve testiperioodi Honda arendusmootoreid ning lõppprodukt läheb alles kasutusele Austraalias. Veel on teadmata, kas FIA lubab Hondal hooaja kestel jõuallikat arendada. Kui mitte, võib hooaja teine pool McLarenile raskeks kujuneda. Lisaks mainiti, et praegust värvilahendust võistlusautol ei näe. Lootus, et näeb legendaarset puna-valget McLarenit on endiselt olemas.
Lotus käivitas täna oma tehases esimest korda E23 vormeli ning lubasid ülejäänud testipäevadel kohal olla.
#2 McLaren-Honda puhul oleks oodanud seda klassikalist 90ndate aastate värvilahendust (valge-punane). See praegune on suhteliselt sama, mis eelmine aasta aga punast on pisut lisatud. Pettumus.
osta pakk marlborot, et seda puna-valget klassikat nautida.
Esimese testipäeva tulemused:
1. Sebastian Vettel, Ferrari, 1:22.620, 60 laps
2. Marcus Ericsson, Sauber, 1:22.777, 73 laps
3. Nico Rosberg, Mercedes, 1:23.106, 157 laps
4. Daniel Ricciardo, Red Bull, 1:23.338, 35 laps
5. Valtteri Bottas, Williams, 1:23.906, 73 laps
6. Carlos Sainz, Toro Rosso, 1:25.327, 46 laps
7. Fernando Alonso, McLaren, 1:40.738, 6 laps
Mercedes jätkab sealt, kus eelmine hooaeg lõpetati. Esimese päevaga kolme võistlusdistantsi jagu testikilomeetreid teistele meeskondadele väga lootust ei jäta.
Samamoodi jätkab ka Red Bull. Probleemid Renault jõuallikas aku ja mootoriga näitavad, et põhjust on endiselt muretsemiseks. Newey sõnul on parimal juhul Renault suutnud 10% defitsiidi võrreldes Mercedese eelmise aasta jõuallikaga kaotada, aga juba räägitakse, et hõbenooltel on sama 10% võimsust rohkem kui eelmine aasta.
McLarenil nagu arvata oli kõige raskem algus. Probleemid anduritega tähendas lühikest päeva Alonso jaoks, kes sai ainult 6 ringi oma uue võistlusautoga sõita. Ron Dennise sõnul on MP4-30 ekstreemselt kompaktne, mis tähedab, et nad on õigel kursil arvestades aerodünaamikat ja Dennis lubas Mercedesele uuel hooajal peavalu valmistada. McLaren kasutab terve testiperioodi Honda arendusmootoreid ning lõppprodukt läheb alles kasutusele Austraalias. Veel on teadmata, kas FIA lubab Hondal hooaja kestel jõuallikat arendada. Kui mitte, võib hooaja teine pool McLarenile raskeks kujuneda. Lisaks mainiti, et praegust värvilahendust võistlusautol ei näe. Lootus, et näeb legendaarset puna-valget McLarenit on endiselt olemas.
Lotus käivitas täna oma tehases esimest korda E23 vormeli ning lubasid ülejäänud testipäevadel kohal olla.
Tänud informatiivse postituse eest. Vanasti viitsin ka ise uurida ja pingsalt teste jälgida aga viimastel aastatel on enda huvi paraku aina väiksemaks jäänud. Sõite vast ikka vaatab, kui hooaeg pihta hakkab.
ega ma tobitamist mõelnudki. aga punavalged olid mclarenid ainult marlboro sponsorluse, mis kestis küll üle 20 aaasta (alates 70ndate keskpaigast kuni 96. aastani), tõttu. enne seda olid mclarenid aga kuldsed/kollased.
ega ma tobitamist mõelnudki. aga punavalged olid mclarenid ainult marlboro sponsorluse, mis kestis küll üle 20 aaasta (alates 70ndate keskpaigast kuni 96. aastani), tõttu. enne seda olid mclarenid aga kuldsed/kollased.
Olen kuulnud-näinud aga kuna olen 88nda aasta väljalase, siis minu jaoks need valgepunased McLarenid ongi "klassika".
Mulle millegipärast üldse meeldivad masinad, mille värvilahendust nö mõjutasid tubakafirmade logod. 00ndate McLaren Westi logodega oli kena masin. Ferrari Marlboro reklaamidega. jne. MotoGp üks vingemaid värvilahendusi ole näiteks Rossi kollane Yamaha Cameli logodega. Kahju, et enam ei lubata tubakafirmadel end reklaamida.
Edit: Samas, kui mõtlema hakata, siis ka ju Honda, kui Jaapani autotootja, värvid on punane ja valge. Ses mõttes loodaks ikka, et näeme valgepunast McLaren-Hondat hooaja algul rajal. Neid musti/halle masinaid on juba küll ja veel. Valgete seas on vaid Williams.
Samas, kui mõtlema hakata, siis ka ju Honda, kui Jaapani autotootja, värvid on punane ja valge. Ses mõttes loodaks ikka, et näeme valgepunast McLaren-Hondat hooaja algul rajal. Neid musti/halle masinaid on juba küll ja veel. Valgete seas on vaid Williams.
Kahjuks tundub, et punavalge McLaren jääb nägemata. Nostalgia ei maksa arveid, oli Ron Dennis vastanud spekulatsioonidele. McLaren olevat endale uue põhisponsori kindlustanud, mille värve hakatakse tänavusel hooajal kasutama.
Karta on, et ees on ootamas veelgi ühepoolsem hooaeg, kui eelmine. Mersud on veelgi kaugemal eest ära. Ferrarid ja Williamsid jagavad ilmselt viimase poodiumikoha. McLarenid on põhjas. Red Bullid üllatuslikult mitte väga kaugel neist. Naljakas siinjuures, et Toro Rosso on oma masinad paremini tööle saanud, kuigi kasutavad ka Renault' mootoreid. Ja siis hulk keskmikke pluss Manor, kes ei suutnudki oma kokku klopsitud masinaid esimeseks etapiks tööle saada.
Mersude omavahelises heitluses on väike kartus, et Rosbergi ego sai eelmise hooaja lõpul sellise hoobi, et temast sel hooajal enam Hamiltonile vastast ei ole. Nagu Massa puhul Ferrari aegadel.
See on lihtsalt nii faking irooniline, et Red Bull nõuab mingit võrdsustamist F1 sarjas.
Irooniline? Ma küll väga pole vormelit viimastel aastatel vaadanud (ja eilegi suutsin 20min vaadata enne kui kopa ette viskas), aga ma küll varasematest aastatest ei mäleta, et 2 Red Bulli kohe stardist koos eest ära panid ja ülejäänutega stabiilselt sekund per ring eest ära sõitsid. Lauspask ju.
Irooniline? Ma küll väga pole vormelit viimastel aastatel vaadanud (ja eilegi suutsin 20min vaadata enne kui kopa ette viskas), aga ma küll varasematest aastatest ei mäleta, et 2 Red Bulli kohe stardist koos eest ära panid ja ülejäänutega stabiilselt sekund per ring eest ära sõitsid. Lauspask ju.
Üldiselt ma ka justkui mäletan juttu, et Red Bulli valitsemisaegadel olevat F1 üle ootuste lahe olnud. Ise muidugi pole mingi kümme aastat vaadanud, aga justkui nii on meeles. Aga mõistagi ollakse nüüd pahased, kuna võitjaks on mustanahaline!
Irooniline? Ma küll väga pole vormelit viimastel aastatel vaadanud (ja eilegi suutsin 20min vaadata enne kui kopa ette viskas), aga ma küll varasematest aastatest ei mäleta, et 2 Red Bulli kohe stardist koos eest ära panid ja ülejäänutega stabiilselt sekund per ring eest ära sõitsid. Lauspask ju.
2013. hooaeg oli Red Bull - see mis peamiselt Vetteli istumise all oli - ikka teistest peajagu üle. Mitte päris nii hullusti nagu Mersu praegu aga ses mõttes oli seis isegi kehvem, et mitte keegi ei suutnud Vettelile konkurentsi pakkuda. Hetkel vähemalt Rosberg suudab natukenegi Hamiltoniga kaasa "jõlkuda". Vettel võitis tol hooajal 13 etappi 19nest. Kusjuures viimased üheksa kõik. Ja eks sealgi oli tihtipeale nii, et Vettel läks ja kadus teiste eest kohe stardis. Webberi puhul ma pakun, et asi oli tollal peas kinni. Noh, nagu Massal Ferrari aegadel Alonso kõrval.
Täiesti nõus, et Mersu üleolek on jama aga Red Bulli halinat on ka naljakas lugeda. Samas jällegi pole vist päris nende süü, et Renault nii lahja mootori on tootnud.
Kommentaar