320x50 ülemine bänner

Collapse

Teadaanne

Collapse
No announcement yet.

F1 karussell

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik
new posts

    Eks pealtvaatajale tundubki, et segab märkimisväärselt. Kuskilt nägin pilti ka kokpitist ning siis tundus see imeõhuke. Aga kogu selle jutuga tuleb meelde, kui mingitel hooaegadel ei tohtinud rehve vahetada, vist 2005. aasta hooaeg oli see ning David Coulthard ütles peale sõitu, et rattad olid nii kanti sõidetud (auto vibreeris tohutult) et pidi rada enam-vähem peast sõitma. Paraku hetkel ei saa ma aru sellest "uuest täiendusest," lihtsam oleks juba ehitada kuppel peale nagu Le Mansi võidusõidul kasutavatel autodel. Antud juhul ei hoia see ära ka selliseid vigastusi, kui Felipe Massale lendas üks aasta Barrichello auto küljest mingi jupp vastu kiivrit ja see peale teadvusetult vastu seina sõitis.

    Kommentaar


      Päris huvitav lahendus pea kaitsmiseks, mulje jääb küll, et sellest suurt abi ei ole aga ju kommentaatorid seletavad esimesel sõidul, kuidas see kasuks tuleb.
      Markiisid

      Kommentaar


        F1 astus esimese sammu LMP-ks saamise suunas. Ringleb pilt ka sellest, aga praegu ei leidnud.

        Kommentaar


          See uus kvalifikatsiooniformaat on küll üsna mõtetu.

          Kommentaar


            Huvi pärast löön tänavused tulemused kokku vanakooli punktisüsteemi järgi ehk esimesed kuus punktidega 10, 6, 4, 3, 2, 1.
            Kõige suurem käkk tänapäeva vormeli juures minu arvates ongi punktisüsteem.
            "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
            These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

            Kommentaar


              Iga mõistusega F1-ga kursis olev inimene teadis, et täpselt selline asi hakkab juhtuma. Reaalselt midagi muud ei saanudki juhtuda kuna rehvid on limiteeriv faktor, mis lubab ainult ühe kiire ringi teha ja rehvide arvu pole suurendatud. Ainuke olukord, kus praegune kvali mudel kaardid segi lööks, on vihm, mis võib nt Mersud ja Ferrarid rivi keskele tõsta, muud midagi. Q1 tõi veidi elevust, osalt seepärast, et elementaarne matemaatika unustati ära, ülejäänud ilusalt öeldes kohutav.

              Korralik surve on sellega juba sõitjate, pealike ja fännide poolt FOM ja FIA peale pandud, et järgmiseks etapiks on tõenäoliselt vana mudeli peale tagasi mindud. Kvali järgsetest intervjuudest oli küll sellist "told you so" mentaliteeti tunda.

              Mersu pealikega olid aga väga huvitavad intervjuud Sky Sports'is. Toto Wolff mainis, et kõik meeskonnajuhid pidid Bernile toetust avaldama selle uue ideega. Lauda kinnitas ning rääkis, et Ferrari mõistis viimasel hetkel asja tobedust ja otsustas viimasel hetkel ei öelda, kuid neile pandi üks kinni ja öeldi, et kuna kõik teised meeskonnad on nõus, peavad nemad ka olema.
              Niki Lauda oli ka sellele kohtumisele kutsutud, kus uut kvali formaati arutati ja ta tahtis oma vastumeelset arvamust avaldada, aga Bernie oli talle öelnud, et hoidku suu kinni.

              Ei imestaks, kui järgmistel päevadel/nädalatel ilmub Berniega mingi intervjuu, kus väidab, et oli algusest peale selle idee vastu.

              Positiivse pealt kvali aegasi vaadata, oli Hamiltoni 1:23.837 ikka väga võimas võrreldes eelmise hooaja 1:26.327 ja täna oli rada ka üsna roheline kuna eile sadas vihma. Need, kes ütlevad et praegused autod on aeglased peavad küll vait olema, eriti kui järgmiseks hooajaks oodatakse 4-5 sek kiiremaid aegasi. Rajarekordid hakkavad varsti kukkuma.

              Aga jah Mersu endiselt kiireim, näis kas sõidus suudab Ferrari vastupanu osutuda. Q2 oli suht mindblow, kui esimese jooksuga oli Mersu Ferrarist üle 1 sek kiirem, aga õnneks asi päris nii hull ei ole. Toro Rosso ka tubli, eelmise aasta Ferrari mootoriga nende enda kandadel. McLaren seekord viimane polnudki vaid koguni Renault ees täitsa kopsaka vahega ning rivi keskel. Annab lootust et mingi hetk ehk pääsevad tiitlimängu tagasi.

              Kommentaar


                Algselt postitas atleticomadrid Vaata postitust
                Huvi pärast löön tänavused tulemused kokku vanakooli punktisüsteemi järgi ehk esimesed kuus punktidega 10, 6, 4, 3, 2, 1.
                Kõige suurem käkk tänapäeva vormeli juures minu arvates ongi punktisüsteem.
                Punktisüsteemil pole midagi viga. Piisav, et võidu nimel riskida ekstra punktide pärast ning ka tagapool olijatel oleks millegi pärast võidelda. Kui praegusel hooajal saaksid punktid ainult esimesed 6, siis tõenäoliselt jääks Manor, Haas, Sauber, Renault ja McLaren hooaja lõpuks nulli peale.

                Kommentaar


                  Elbrel oli siis vale info, et Q3´ks pirelli mingeid lisarehve ei andnudki? Mingi jutt neil oli, et pirelli annab lisarehvid aga nendega ei pea sõitu minema. Et alustatakse nende rehvidega, mida kasutati Q2´s.

                  Ja kui kvalis kell kukub, aga kui enne seda jõudsid kiirele ringile minna, siis seda kiiret ringi ei arvestata? Et nt SPA´s, peaks siis juba 4 minutit varem nt boksist välja minema, et jõuda kiirele ringile?
                  Ela ja tunne, et elad
                  see on kõige lihtsam
                  filosoofia, mis toimib
                  sule silmad ära vaata
                  tagasi, hinga sügavalt ja
                  hüppa üle iseenda varju
                  tule koos minuga.

                  Kommentaar


                    Algselt postitas Iceman Vaata postitust
                    Elbrel oli siis vale info, et Q3´ks pirelli mingeid lisarehve ei andnudki? Mingi jutt neil oli, et pirelli annab lisarehvid aga nendega ei pea sõitu minema. Et alustatakse nende rehvidega, mida kasutati Q2´s.

                    Ja kui kvalis kell kukub, aga kui enne seda jõudsid kiirele ringile minna, siis seda kiiret ringi ei arvestata? Et nt SPA´s, peaks siis juba 4 minutit varem nt boksist välja minema, et jõuda kiirele ringile?
                    Kõik alustasid 3-supersoftiga ja Q3-s said ühe komplekti juurde mida ei pea/ei tohi sõidus kasutada. Ja sõitu alustatakse nende rehvidega, millega tehti kiireim ring Q2's nagu eelmine aasta.

                    Kui kell kukub oled väljas, va kui oled sessiooni viimane väljalangeja, sel juhul on võimalik oma kiire ring lõpuni sõita. SPA's tekib tõesti selline olukord, kus eksimusruumi pole. Kui isegi HAM/ROS peaks Q1's rehvid kandiliseks pidurdama ning adekvaatset aega ei saa, võivad nad kohe välja langeda, sest viimane ei jõua uute rehvidega teist ringi läbida. Aga nagu enne mainisin, ei usu et kaua seda kvali mudelit kasutatakse.

                    Kommentaar


                      Oleksin tänulik, kui keegi võimalikult lühidalt(paari lausega) ja kokkuvõtlikult kirjeldaks, milles see uus kvallimudel seisneb? Nagu ma telekast vilksamisi nägin, siis jooksevad nime juures punases alas sekundid nulli(varem sellist interface nagu ei mäletaks), kas ringiaja peab kirja saama ilmtingimata aja sees, nagu siin ülal mulje jääb, ja enam ei piisagi sellest, kui oma kiiret ringi antud aja sees lihtsalt alustada?

                      Jah, ma meeleldi ei viitsiks sellega esialgu ise süvitsi minna...
                      et temas tmingid man of the matchi küll ei tehta sellepärast,sest kui aus olla ega ta ju midagi väga erilist seal ei teinud,viis aint portugali poolfinaali

                      Kommentaar


                        Pole mõtet enam süvitsi minnagi. Järgmisest etapist on tagasi eelmise aasta süsteem. Täna hommikul oli koosolek kõikide tiimidega ja otsustasti kohe ära, et minnakse tagasi eelmise aasta süsteemile.

                        Igatahes suurepärane hooaja esimene GP....väga põnev oli. Williamsi taktikud Ferrarisse üle läinud? Niimoodi mängiti jälle võit maha...+ muidugi taas nu**iti Räikköneni...ta küll katkestas tehnilise probleemide tõttu, aga no see mis varem oli...miks hoiti teda nii kaua sees? Selles osas pole midagi muutnud, tundub, et taas Räikkönen on katsejänes seoses nende boksi stratreegiatega...

                        Aga debütant tiimi Haas poolt suurepärane hooaja algus...Grosjeani rõõm finishijoont ületades meenutas 2001 Mark Webberi rõõmu, kui esimesel etapil Minardiga lõpetas 5. kohal...
                        Ja muidugi Toro Rosso tekitas kenasti põnevust ka vahepeal...Verstappen tundub päris huvitav kuju olema. Täielik poisike ja selline raadioside...Väga põnev. Esimene etapp andis korraliku elamuse ja ootan vist isegi seekord huviga järgmist etappi...

                        Täna õhtul muidugi tõotab tulla ka väga põnev andmine Moto GP´s, mis kell 20 algab VSB´s.

                        Ela ja tunne, et elad
                        see on kõige lihtsam
                        filosoofia, mis toimib
                        sule silmad ära vaata
                        tagasi, hinga sügavalt ja
                        hüppa üle iseenda varju
                        tule koos minuga.

                        Kommentaar


                          Do you remember the crazy qualifying idea in 2016 that lasted only one race? - Martin Brundle 19.03.2016

                          Huvitav sõit ja üle pika aja võib põnevat hooaega oodata. Meeskondade vahed on üsna kokku tõmmatud, Mersu ja Ferrari mängivad tiitlile ning siis ülejäänud kümnendike haaval kuni viimaseni.

                          Rehvide valik hakkab suurt rolli mängima. Hamiltonil oli näiteks ainult 1 komplekt medium rehve kaasas, millega ta tegi suurema osa sõidust, kuid pärast tänast sõitu arvan et nii tema kui teised võtavad neid edaspidi rohkem kaasa. Kuni Barcelonani peaks rehvivalikud olema tehtud, et siis alates Monacost hakkatakse tõenäoliselt rohkem mediume kaasa võtma, kuna seal nii kui nii 1 boksipeatus ja möödumine pea võimatu.

                          Positiivne:
                          Ferrari suudab Mersuga võidusõidus kaasas püsida ja tänu heade startidega ei pea vast kaua nende võitu ootama.
                          RedBull, (sinna hulka võib ka lisada Renault), on ikka märkimisväärse arengu teinud ning oli rajal kiiruselt kolmas. Kuigi Renault on kõige vähem ˛etoone kulutanud, on nad ikka jõuallika arenduses sammu edasi teinud ja seda näitas ka Renault ise. Kanadaks lubasid suure uuenduse jõuallikasse tuua ning ennustaks ka sellest hetkest poodiumeid RB'le. Singapuris juba ootaks võitu, sest eelmine hooaeg võrdsete jõuallikatega oleks seda juba tehtud.
                          Haas näitas kuidas tuleb F1'te siseneda, tasa ja targu. Silmad tegi igastahes ette Manorile ning juba lahkunud Caterhamile ja HRT'le. Tänane "võit" tuli õnnega pooleks ja järeldusi veel ei saa teha, tuleb kõigepealt nende esimene boksipeatus ära oodata.

                          Negatiivne:
                          Williams, ei tea kas see oli raja spetsiifiline tulemus, aga meeskond mis kaks viimast hooaega on kindlalt kolmas olnud, on paraku langenud viiendaks RB ja TR järele.
                          Sauber täiesti ambitsioonitu meeskond. Nende tüüpiline taktika, näitame esimeste sõitudega häid tulemusi ning seejärel vajume ära, lubab võidusõitu Manoriga viimase koha pärast.

                          Pettumuseks loeks hooaja alguses ka autode aerodünaamilise disaini, mis ei luba kurvides üksteise kannul püsida ning on olnud juba pikemat aega probleemiks. Kahju vaadata, et olles isegi 1s kiirem, on mööduda pea võimatu. Hea, et vähemalt DRS eksisteerib, muidu oleks sama huvitav kui rongiliikluse jälgimine.
                          Loodetavasti tehakse järgmise hooaja reeglitega selle koha pealt midagi paremaks, kuigi kaheldav. Võiks üldse 2017 reeglid lükata 2018 aastasse, sest saabume juba aprilli kuusse ning reegleid pole paika pandud. Väiksemad meeskonnad jäävad kindlasti hätta auto arenudsega järgmiseks hooajaks.

                          Ja Verstappen võiks vähe rahulikumalt seda asja võtta. Pole ta veel mingi maailmanaba, et hakkab Sainzi eest ära käsutama. Ei mäleta, mis etapp see oli eelmine hooaeg, kui Sainz oli Verstappenist kiirem ja iseenesest oleks Sainzi võinud mööda lasta kuid seda ei tehtud ning hiljem oli Jos Verstappen öelnud, et tema poiss ei lase kedagi niisama mööda, sest see näitab nõrkust. Pole mõtet keema minna, kui ei saa meeskonnakaaslasest mööda, kes on sama strateegiaga ning võitleb samade punktide eest.

                          Algselt postitas Iceman Vaata postitust
                          Igatahes suurepärane hooaja esimene GP....väga põnev oli. Williamsi taktikud Ferrarisse üle läinud? Niimoodi mängiti jälle võit maha...+ muidugi taas nu**iti Räikköneni...ta küll katkestas tehnilise probleemide tõttu, aga no see mis varem oli...miks hoiti teda nii kaua sees? Selles osas pole midagi muutnud, tundub, et taas Räikkönen on katsejänes seoses nende boksi stratreegiatega...
                          No selleks, et Räiks hakkaks paremaid strateegiaid saama, peab ta lõpetama stabiilselt kotti saamise oma meeskonnakaaslastelt. Sama taktikaga poleks ta Vettelist eespool lõpetanud ning mindi üle teisele strateegiale nagu tehti ka Hamiltoniga. Oleks ta 2 ringi veel väljas püsinud, oleks ta pärast punast lippu esimene olnud.

                          Kommentaar


                            Algselt postitas Eff10 Vaata postitust
                            Punktisüsteemil pole midagi viga. Piisav, et võidu nimel riskida ekstra punktide pärast ning ka tagapool olijatel oleks millegi pärast võidelda. Kui praegusel hooajal saaksid punktid ainult esimesed 6, siis tõenäoliselt jääks Manor, Haas, Sauber, Renault ja McLaren hooaja lõpuks nulli peale.
                            Haasil esimene sang käes.

                            Alternatiivne punktitabel:
                            Rosberg 10p
                            Hamilton 6p
                            Vettel 4p
                            Ricciardo 3p
                            Massa 2p
                            Grosjean 1p

                            Konstruktorid:
                            Mercedes 16p
                            Ferrari 4p
                            Red Bull 3p
                            Williams 2p
                            Haas 1p

                            Quite a ride:

                            Üsna samasuguse intsidendi järel samas kurvis maksis aastal 2001 oma eluga üks Austraalia GP rajatöötajatest, tookord põrkasid kokku Jacques Villeneuve ja Ralf Schumacher.
                            "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
                            These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

                            Kommentaar


                              Ela ja tunne, et elad
                              see on kõige lihtsam
                              filosoofia, mis toimib
                              sule silmad ära vaata
                              tagasi, hinga sügavalt ja
                              hüppa üle iseenda varju
                              tule koos minuga.

                              Kommentaar


                                Ian Parkes
                                ‏@ianparkesf1

                                Oh you’re going to love this folks! New knockout qualifying to remain unaltered for Bahrain, with a further review to follow that race.


                                ----


                                ...

                                Kommentaar

                                Working...
                                X