Kui see on sinu esimene külastus, siis palun tutvu korduma kippuvate küsimustega. Selleks, et teha postitusi, tuleb Sul end kasutajaks registreerida. Postitusi saad lugeda ka ilma registreerimata.
Vaatasin ka üle pika aja läbi mingi perse kukkunud twitchi streami ja ikka väga väga kõva sõit oli.
Kimi ja Verstappen tegid ikka väga kõvad sõidud. Kahju, et Vettel jälle spini tegi esimesel ringil, aga tiitel on nvn läinud, see teoreetiline võimalus ei koti kedagi.
Red Bullil pole lihtsalt seda kiirust, et normaalsete mootoriseadetega Ferrari ja Mercedesega võidu sõita, keerataksegi mootoriseaded lakke ja loodetakse, et ehk veab.
See meeletu vingumine mis igalpool lahti läks kui Mersud jälle valgusaasta kaugusel Ferraridest olid - I am fucking loving it!
Lihtsalt huvi pärast, et mis selles nii lõbusat on? Viimasel viiel aastal on parima Mercedese sõitja ja mitte-Mercedese sõitja vahe ainult korra olnud alla 90 punkti (siis ka 46p, mis ikka jõhker vahe) ning kogu see karusell tundub aasta-aastal minevat tänu sellele ainult puisemaks, sest vaadates neid tänahommikusi aegu, siis võitja on enamvähem jälle selge ju.
Lihtsalt huvi pärast, et mis selles nii lõbusat on? Viimasel viiel aastal on parima Mercedese sõitja ja mitte-Mercedese sõitja vahe ainult korra olnud alla 90 punkti (siis ka 46p, mis ikka jõhker vahe) ning kogu see karusell tundub aasta-aastal minevat tänu sellele ainult puisemaks, sest vaadates neid tänahommikusi aegu, siis võitja on enamvähem jälle selge ju.
Nojah, mis teha, kahjuks Mersumehed on targemad kui Ferrari omal ajal. Kui ülekaal liiga suur hakkab tunduma, siis keeravad natukeseks ajaks mootoril võimsust maha vms, et tekiks tunne nagu asi oleks ikka sigavõrdne ja tegelikult võib-olla nad ei olegi parim tiim. Ja siis mingil hetkel lükatakse täisrežiim jälle natuke enne hooaja lõppu peale ning teistel pole enam midagi teha. Et noh, võib ju öelda, kuidas Vettel ise tiitli maha mängis, samas ka ilma tema eksimusteta oleks ta lõpuks tiitlist päris kaugele jäänud.
Lihtsalt huvi pärast, et mis selles nii lõbusat on? Viimasel viiel aastal on parima Mercedese sõitja ja mitte-Mercedese sõitja vahe ainult korra olnud alla 90 punkti (siis ka 46p, mis ikka jõhker vahe) ning kogu see karusell tundub aasta-aastal minevat tänu sellele ainult puisemaks, sest vaadates neid tänahommikusi aegu, siis võitja on enamvähem jälle selge ju.
Sellest aspektist muidugi kahju, et vahed suured. Minu lõbusus tugines puhtalt sellele meeletule vingumisele, mis kõikide Ferrari fännide poolt igalpool lahti lasti.
Lihtsalt huvi pärast, et mis selles nii lõbusat on? Viimasel viiel aastal on parima Mercedese sõitja ja mitte-Mercedese sõitja vahe ainult korra olnud alla 90 punkti (siis ka 46p, mis ikka jõhker vahe) ning kogu see karusell tundub aasta-aastal minevat tänu sellele ainult puisemaks, sest vaadates neid tänahommikusi aegu, siis võitja on enamvähem jälle selge ju.
No mõnele meeldib Juventuse iga-aastaseid võite ka vaadata.
Ma pole end eriti sel hooajal f1-ga kursis hoidnud (ka huvi eelmine hooaeg oli minul leige), kuid tänaseid aegu vaadates, siis tundub, et Red Bull on Honda mootoriga liikumas täitsa korralikult, mida McLaren ju absoluutselt teha ei suutnud teha. Nii et vast asi polnud ainult mootoris McIareni puhul. Kui Honda Red Bulliga koostööle keskendub, siis siit võib ju midagi head tulevikus tulla. Teine tähelepanek on see, et üks kunagisi tipptiime Williams on viimase kahe hooajaga täiesti auku kukkunud. Kindlad viimased. Renault kahjuks ka jätkuvalt eriti ei liigu. Ricciardost kahju. Minu jaoks üks sümpaatsemaid sõitjaid praeguses rivis. Äkki ajan end isegi homme varahommikul teleka ette. Sakslased veel näitavad?
Kurb, et Vettel ikkagi poodiumile minema sunniti tiimi poolt. Kohanumbrite vahetamine kohanumbrite vahetamiseks, aga täielikult boikoteerida oleks palju efektiivsem viis olnud näidata kui idiootne see karistus oli. Mis see halvim lahendus oleks olnud? Rahatrahv? Vaevalt see Vettelit või Ferrarit huvitanud oleks. Punktid? Tiitlivõitlus on niikuinii läbi juba.
Kommentaar