320x50 ülemine bänner

Collapse

Teadaanne

Collapse
No announcement yet.

Kooselu, võrdsus, homo, tolerants, Eesti, kultuur jms seadusteemad (kooseluseadus)

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas maamesilane Vaata postitust
    Pede on see keda pannakse,see kes paneb on elumees!
    Kuidas siin lugu on? 18+. Päriselt ka. Alaealised ei ava. For riil. Te olete hoiatatud. See ei ole nali.

Kommentaar

Teemasse " Foorumi pede otsing " on siin küll kõvasti materjali.
      "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
      These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

Vasakult esimene on elumees, teine on pede ja kolmas on bi

Kommentaar

Algselt postitas atleticomadrid Vaata postitust
          Teemasse " Foorumi pede otsing " on siin küll kõvasti materjali.
          Kuidas see kõik foorumi otsingumootoriga seotud on?
          BVB - Vaprus

Kommentaar

kammi seda teemat "Foorumi pede otsing", siis näed mida otsiti ja keda leiti.

Kommentaar

Algselt postitas cannuman Vaata postitust
              kammi seda teemat "Foorumi pede otsing", siis näed mida otsiti ja keda leiti.
              Aa.. mul oli siis valesti meeles, hetkel ei viitsi seda pedet otsingut kasutada, et teemat leida.
              BVB - Vaprus

Kommentaar

Linnamees on homo,klubiinimene gey ja maamees pederast mis pederast!
                Invest In Africa

Kommentaar

Algselt postitas elx Vaata postitust
                  mul oli siis valesti meeles
                  ei ole valesti meeles, pedeotsijad võtsid cannu heauskse otsinguteema üle lihtsalt

näib, et ka teema algataja on käpad püsti tõstnud
                  GEORGE: No, no, no! Nothing happens /-/ RUSSELL: Well, why am I watching it?
                  GEORGE: Because it's on TV RUSSELL: Not yet..
                  (Seinfeld, The Pitch)

Kommentaar

Overtoni aknast http://www.vesti.ru/videos/show/vid/...Play%2Ftrue%2F

Kommentaar

Jälle üks linnuke heterofoobidel kirjas. Pole kaugel ajad , kus Eestis sellised pildid tavapäraseks saavad, sest homodel on vaja lapsi, palju lapsi on vaja!

FORZA ITALIA FORZA ROMA - "A Scudetto in Rome is worth a thousand elsewhere."
                      sigpic

Kommentaar

Algselt postitas count Vaata postitust
                        Jälle üks linnuke heterofoobidel kirjas. Pole kaugel ajad , kus Eestis sellised pildid tavapäraseks saavad, sest homodel on vaja lapsi, palju lapsi on vaja!

Narkaritelt tulebki lapsed ära võtta: http://www.liveleak.com/view?i=41f_1...k7zcF4y5AIa.99

Kommentaar

Algselt postitas Tembu Vaata postitust
                          Narkaritelt tulebki lapsed ära võtta
                          Apparantly, she used cocaine, pills, heroin/or amphetamine since they mentioned she used needles, but didn't specify what drug.

Ei, Tembu, see narko tuleks legaliseerida ja seda tuleks ka lastega jagada! Siis kasvavad neist tugevad heterod, kes juba varakult hakkavad pedesid kurikatega peksma.
                          The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Ei, Tembu, see narko tuleks legaliseerida ja seda tuleks ka lastega jagada! Siis kasvavad neist tugevad heterod, kes juba varakult hakkavad pedesid kurikatega peksma.

kus sa ta postituses irooniat nägid? ta ju juhtiski tähelepanu asjaolule, et tegu oli narkomaaniga

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                            Kus sa minu postituses torget just Tembu suunas nägid?
                            vb selles lauses:
                            Ei, Tembu, see narko tuleks legaliseerida

aga küllap ajasid eelneva postitajaga sassi
                            GEORGE: No, no, no! Nothing happens /-/ RUSSELL: Well, why am I watching it?
                            GEORGE: Because it's on TV RUSSELL: Not yet..
                            (Seinfeld, The Pitch)

Kommentaar

Algselt postitas vaikiv mees Vaata postitust
                              kus sa ta postituses irooniat nägid? ta ju juhtiski tähelepanu asjaolule, et tegu oli narkomaaniga
                              Kus sa minu postituses torget just Tembu suunas nägid?
                              The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Kanadas on jälle piiratud mõtlemisega ebatolerantsed inimesed tegutsemas:
                                Kanada keelab mitmenaisepidajaile sisserände

Kommentaar

Working...
                                X