Algselt postitas gizmoduck
Vaata postitust
Vivatbet
Collapse
320x50 ülemine bänner
Collapse
Teadaanne
Collapse
No announcement yet.
Päevapoliitika
Collapse
X
-
see artikkel samasugune kampaania ju, lihtsalt teises pooles. Alguses ilus suur pilt okastraadi taga lastest ning esimesed 2 lauset sisaldavad sõnu far-right ja neo-nazi sympathizers. Tõmbab igasugusele analüütilisele vettpidavusele kriipsu peale. Lisada veel siia juurde artiklis mainitud youtube paremäärmuslased, siis muutub see info seal veel vähem legitimaks. Sama hästi võiks ma siia linkida mingit vastuargumenti et kuidas globalistid seda põhimeedias läbi suruda üritasid.Algselt postitas LeeRomeno Vaata postitustSiin näiteks on hea kirjeldus kuidas sellised kampaaniad toimuvad.
Kommentaar
-
Eesti 200Algselt postitas telekavaataja Vaata postitustKes seda tegi?
Ma täitsa mõistan, mida saavutada püüti aga teostus on kehv, lausa kohutav.
Probleemile tähelepanu juhtimine, ilma lahenduseta jätab väga pentsiku mulje sellest kampaaniast, sest palju neid ikka on, kes uurida viitsivad (helistada), et millega tegu või mis selle reklaami sõnum.
Kommentaar
-
Algselt postitas Pints Vaata postitustEesti 200
Probleemile tähelepanu juhtimine, ilma lahendusetaveidrast reklaamist mitte aru saanud tarbija ei hakka pesupulbri reklaamijale kontorisse helistama,sest palju neid ikka on, kes uurida viitsivad (helistada), et millega tegu
et "mida te sellega mõtlesite", see oleks veel veidram
"lahendus" pildilkujutatud "rassieralduse" lõpetamiseks on segakoolide idee näol ju neil ammu välja pakutud
Kuidas seda teostada Ida-Virus, kus eestlasi napilt, E200 küll täpselt ei kirjelda
Algselt postitas Kr. KallasVenekeelsetes piirkondades ei tohi ühtses koolis käivatel eesti kodukeelega lastel olla vene õppekeelele ülemineku survet.GEORGE: No, no, no! Nothing happens /-/ RUSSELL: Well, why am I watching it?
GEORGE: Because it's on TV RUSSELL: Not yet..
(Seinfeld, The Pitch)
Kommentaar
-
Ma kirjutasin väga selgelt sellest konkreetsest kampaaniast, et samal plakatil pole lahendust märgitud/kujutatud/pakutud ja tean hästi, mis nende soovitud sõnum oli aga TEOSTUS on/oli siiski kohutav.Algselt postitas vaikiv mees Vaata postitust"lahendus" pildilkujutatud "rassieralduse" lõpetamiseks on segakoolide idee näol ju neil ammu välja pakutud
Kuidas seda teostada Ida-Virus, kus eestlasi napilt, E200 küll täpselt ei kirjelda
Näiteks kindlustust pakkuvad firmad on juba ammu mõistnud, et rääkides ohust/probleemist tuleb ka kohe puust ja punaselt tarbijale lahendus pakkuda (telefoninumber seda rolli ei täida), sest tänapäeval viitsivad vähesed reklaamist saadud sisendi põhjal ise edasi uurida, kui sõnum on poolik.
Muidugi on ajaloost ka edukaid näiteid, kus taotluslikult poolik sõnum saavutab oma eesmärgi: NO99, TransferWise, Rakett jne.
Kommentaar
-
Ma loodan tõesti tõsiselt, et see ei ole E200 reklaam. Või äärmisel juhul on mingeid kangemaid seeni söönud turundus''guru'' soolo. Sest kui sellise asjaga tuleb välja seltskond haritud inimesi, kellel on õnnestunud reaalselt luua erakond, mille toetust on osade uuringute järgi isegi üle 10%, siis on see asi meil siin palju rohkem persekursil kui ma seni oleks arvanud.
Kommentaar
-
Et mis sa oleks lootnud, kui väga natsivaadetega partei sellise kampaania teind oleks? See "aga oi kui see oleks nii teind" antud kontekstis on lamp ju.Algselt postitas Gallacher Vaata postitustHuvitav, milline olnuks reaktsioon, kui Jeesti200 asemel oleks sarnase kampaania teinud EKRE? Pole raske ette kujutada, mis kasvõi siin teemas oleks lahti läinud...
Eesti200 nagunii mingi okse performantsparteiAlgselt postitas IcemanHofnari maitse totside suhtes on ikka ülekõige.
Kommentaar
-
Viral kampaaniad ei koosne ju ühest osast, esimene osa, ehk siis tähelepanu saamine probleemile on väga hästi välja tulnud. Eks ole näha kuidas teine pool, ehk siis sõnum selle lahendamisest välja kukub.Algselt postitas Pints Vaata postitustMa kirjutasin väga selgelt sellest konkreetsest kampaaniast, et samal plakatil pole lahendust märgitud/kujutatud/pakutud ja tean hästi, mis nende soovitud sõnum oli aga TEOSTUS on/oli siiski kohutav.
Näiteks kindlustust pakkuvad firmad on juba ammu mõistnud, et rääkides ohust/probleemist tuleb ka kohe puust ja punaselt tarbijale lahendus pakkuda (telefoninumber seda rolli ei täida), sest tänapäeval viitsivad vähesed reklaamist saadud sisendi põhjal ise edasi uurida, kui sõnum on poolik.
Muidugi on ajaloost ka edukaid näiteid, kus taotluslikult poolik sõnum saavutab oma eesmärgi: NO99, TransferWise, Rakett jne.
Kommentaar
Bottom 300x250
Collapse
Vivatbet 1200x200 bottom
Collapse
Kommentaar