Algselt postitas gizmoduck
Vaata postitust
Vivatbet
Collapse
320x50 ülemine bänner
Collapse
Teadaanne
Collapse
No announcement yet.
Päevapoliitika
Collapse
X
-
Algselt postitas LeeRomeno Vaata postitustSiin näiteks on hea kirjeldus kuidas sellised kampaaniad toimuvad.
Kommentaar
-
Algselt postitas telekavaataja Vaata postitustKes seda tegi?
Ma täitsa mõistan, mida saavutada püüti aga teostus on kehv, lausa kohutav.
Probleemile tähelepanu juhtimine, ilma lahenduseta jätab väga pentsiku mulje sellest kampaaniast, sest palju neid ikka on, kes uurida viitsivad (helistada), et millega tegu või mis selle reklaami sõnum.
Kommentaar
-
Algselt postitas Pints Vaata postitustEesti 200
Probleemile tähelepanu juhtimine, ilma lahendusetasest palju neid ikka on, kes uurida viitsivad (helistada), et millega tegu
et "mida te sellega mõtlesite", see oleks veel veidram
"lahendus" pildilkujutatud "rassieralduse" lõpetamiseks on segakoolide idee näol ju neil ammu välja pakutud
Kuidas seda teostada Ida-Virus, kus eestlasi napilt, E200 küll täpselt ei kirjelda
Algselt postitas Kr. KallasVenekeelsetes piirkondades ei tohi ühtses koolis käivatel eesti kodukeelega lastel olla vene õppekeelele ülemineku survet.GEORGE: No, no, no! Nothing happens /-/ RUSSELL: Well, why am I watching it?
GEORGE: Because it's on TV RUSSELL: Not yet..
(Seinfeld, The Pitch)
Kommentaar
-
Algselt postitas vaikiv mees Vaata postitust"lahendus" pildilkujutatud "rassieralduse" lõpetamiseks on segakoolide idee näol ju neil ammu välja pakutud
Kuidas seda teostada Ida-Virus, kus eestlasi napilt, E200 küll täpselt ei kirjelda
Näiteks kindlustust pakkuvad firmad on juba ammu mõistnud, et rääkides ohust/probleemist tuleb ka kohe puust ja punaselt tarbijale lahendus pakkuda (telefoninumber seda rolli ei täida), sest tänapäeval viitsivad vähesed reklaamist saadud sisendi põhjal ise edasi uurida, kui sõnum on poolik.
Muidugi on ajaloost ka edukaid näiteid, kus taotluslikult poolik sõnum saavutab oma eesmärgi: NO99, TransferWise, Rakett jne.
Kommentaar
-
Ma loodan tõesti tõsiselt, et see ei ole E200 reklaam. Või äärmisel juhul on mingeid kangemaid seeni söönud turundus''guru'' soolo. Sest kui sellise asjaga tuleb välja seltskond haritud inimesi, kellel on õnnestunud reaalselt luua erakond, mille toetust on osade uuringute järgi isegi üle 10%, siis on see asi meil siin palju rohkem persekursil kui ma seni oleks arvanud.
Kommentaar
-
Algselt postitas Gallacher Vaata postitustHuvitav, milline olnuks reaktsioon, kui Jeesti200 asemel oleks sarnase kampaania teinud EKRE? Pole raske ette kujutada, mis kasvõi siin teemas oleks lahti läinud...
Eesti200 nagunii mingi okse performantsparteiAlgselt postitas IcemanHofnari maitse totside suhtes on ikka ülekõige.
Kommentaar
-
Algselt postitas Pints Vaata postitustMa kirjutasin väga selgelt sellest konkreetsest kampaaniast, et samal plakatil pole lahendust märgitud/kujutatud/pakutud ja tean hästi, mis nende soovitud sõnum oli aga TEOSTUS on/oli siiski kohutav.
Näiteks kindlustust pakkuvad firmad on juba ammu mõistnud, et rääkides ohust/probleemist tuleb ka kohe puust ja punaselt tarbijale lahendus pakkuda (telefoninumber seda rolli ei täida), sest tänapäeval viitsivad vähesed reklaamist saadud sisendi põhjal ise edasi uurida, kui sõnum on poolik.
Muidugi on ajaloost ka edukaid näiteid, kus taotluslikult poolik sõnum saavutab oma eesmärgi: NO99, TransferWise, Rakett jne.
Kommentaar
Bottom 300x250
Collapse
Vivatbet 1200x200 bottom
Collapse
Kommentaar