320x50 ülemine bänner
Collapse
Teadaanne
Collapse
No announcement yet.
Päevapoliitika
Collapse
X
-
we stand with israel.
delfi hakkab ka vaikselt ausalt asju avaldama, muidu oleks ju putinistide propaganda kui dlefi selliseid uudiseid ei kajastaks.
Palestiina siseministeeriumi sõnul sihtis Iisrael laupäeva varahommikul Põhja-Gazas toimunud rünnaku ajal meditsiinipersonali ja tsiviilkaitset.
homme kirikusse minnes saab jälle iisraelaste eest palvetatud, aga reaalne antikristus on see sama netanyahanuinjaa.. varsti saabub iisraeli tõeline jumalariik. Amen!
Kommentaar
-
Kui keegi tahab päriselt sügavalt süübida selle Iisraeli ja Palestiina konflikti ajalukku siis panen mõned lingid infoga, kust saad enamvähem aru milles üldse küsimus on.
In the last 48 hours, our understanding of what’s happening in Israel and Gaza has changed dramatically. But events are moving so fast that many have missed some key updates. Here are the ten biggest.
Kõike ei tasu võtta 100%, aga selleks et saada aru kust see probleem on tulnud ja miks on ehk meie eluaja üks raskemini lahendatavaid kriise.
Mulle meeldis väga täna hommikul kuuldud Rahva Teenrid kus Heidit Kajo ütles hästi, et "Iisraeli ja Palestiina kriis on jäänud meelde just Aarne Rannamäe igapäevase AK reportaažina" Ehk see olnud olemas nii kaua kui paljud vanemadki inimesed mäletavad ja koguaeg meie meedias ka.
Kommentaar
-
Oled kindel selles? Et ei peida? Kogu Hamasi strateegia on sellele üles ehitatud... neid rakette millega Iisraeli tulistatakse ei peideta kuskil põllu peal. Ikka tsiviilobjektide vahetus läheduses või all. Võttes veidigi maha juutide ülekaalu õhus, boonusena saab esitada haledaid kaadreid kus tsiviilid surma saavad. Täpselt sama nagu Donbabwe vatnikud. Vedasid kogu Donetski sõjavarustust täis ja siis karjusid genotsiid kui mõni tsiviil sai sellest tulenevalt sõjategevuse käigus surma.
Kommentaar
-
Algselt postitas vendetta Vaata postitustOled kindel selles? Et ei peida? Kogu Hamasi strateegia on sellele üles ehitatud... neid rakette millega Iisraeli tulistatakse ei peideta kuskil põllu peal. Ikka tsiviilobjektide vahetus läheduses või all. Võttes veidigi maha juutide ülekaalu õhus, boonusena saab esitada haledaid kaadreid kus tsiviilid surma saavad. Täpselt sama nagu Donbabwe vatnikud. Vedasid kogu Donetski sõjavarustust täis ja siis karjusid genotsiid kui mõni tsiviil sai sellest tulenevalt sõjategevuse käigus surma.
Seda isegi ei varjata“Just because you're offended, doesn't mean you're right.”
Kommentaar
-
Raskem auto lõhub rohkem teed. 2t on tõenäoliselt exceli põhjal.see ei ole minu süü, et sa okaspuu oled
"joon palju ma tahan, aga ikka ta ei saa minust aru"
"Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass. It is terribly simple."
Kommentaar
-
no aga ei lõhu ju.... see on suht lamp argument.
ma põhjendan ka veic. (Räägime ikkagi kergetest sõidukitest... sedaanid, luukpärad ja SUVid) - mingi 5 tonnised kastikad siia alla ei kuulu
auto on teepinnaga kontaktis läbi rehvide... sellest vist saavad kõik aru.
Oletame, et rehvirõhk, rehvide suurus ja koormusindeks on korrelatsioonis tootja soovitustega - ehk vastavuses auto suuruse, kaalujaotuse jms parameetritega.
Sellisel juhul on teatud tüüpi rehvi + auto kombinatsioonist tulenevalt kontaktpinnal oma ruutühikuga jalajälg.
Teekattele avalduv surve on mass/kontaktpindala. Suurematel pillidel on harilikult suurema koormusindeksiga ja suurema mõõduga rehvid. seeläbi surve erinevus on suht marginaalne ja on väga kaugel teekatte survetugevusest.
seeps see põhjus, miks see mulle jaburana tundub
aga vb on see kaitseks nende jobide eest kes Model S kruvivad alla 205/75/14E ja pumpavad need kiviks. Pole ise kohanud aga ilmselt umbes xxD laadi rokkarid.
Kommentaar
-
see on tore lihtsustus. Aga kahjuks teljed ei ole teepinnaga kontaktis. Ma julgeks päris rahuliku südamega väita, et olulisem kriteerium on kontaktpindala. Ja isegi - oletame, et majandame telgedega... siis vahe 1800 ja 2400 kg täismassiga auto puhul on väiksem, kui näiteks 120kg tüüp 44 nike tossudega vs samade sussidega 70 kg tüüp mööda kõnniteed patseerimas. Hence minumeelest ei ole eriti suurt pointi alla 3.5t M1 sõidukite diferentseerimiseks lähtuvalt massist.
edit: igaks juhuks selle wiki järgi peaks ühe linnaliinibussi (30t/2telge - ilma lõõtsata) kohta olema barlanksis umbes 50000 2t täismasiga sõiduautot. sounds like a bad deal to me... kui teede lõhkumine argumendiks tuua..
Kommentaar
-
Kui su see suure kondiga 120-ne kilone vend läheb 70-ne kg teravmäele külla grillpeole ja istub õuetoolile, mille kandevõime on 100 kg, siis on suur tõenäosus, et pärast on vaja uut tooli - ilmastik, mikropraod, suurusest ja massist tulenev (tootele) ebasobiv kasutus.
Ma arvan, et sul on ses suhtes õigus, et proportsioonid on paigast ära.see ei ole minu süü, et sa okaspuu oled
"joon palju ma tahan, aga ikka ta ei saa minust aru"
"Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass. It is terribly simple."
Kommentaar
-
Muinasjutt on antud maksuga kaasnev legend/kasutusjuhend.see ei ole minu süü, et sa okaspuu oled
"joon palju ma tahan, aga ikka ta ei saa minust aru"
"Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass. It is terribly simple."
Kommentaar
Bottom 300x250
Collapse
Kommentaar