Vivatbet

Collapse

320x50 ülemine bänner

Collapse

Teadaanne

Collapse
No announcement yet.

LIIKLUS

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik
new posts

    Mida rohkem on tekkinud teedele Bolt kirjadega autsid, seda hullemaks on liikluskultuur muutunud (arvamus autojuhina).
    Mida rohkem on tekkinud teedele tõukse, seda hullemaks on liikluskultuur muutunud (arvamus jalakäijana)

    Kommentaar


      Loogiline järeldus oleks sellest, et kolhoosi süsteem liikluses on väga kahjulik (liiklus)kultuurile. Aga meie eksperdid ei tundu sellest ööd ega mütsi taipavat ja on fokusseeritud ainult isikliku transpordivahendi demoniseerimisele kui see ei ole just kastiratas..

      Kommentaar


        Algselt postitas vendetta Vaata postitust
        Loogiline järeldus oleks sellest, et kolhoosi süsteem liikluses on väga kahjulik (liiklus)kultuurile. Aga meie eksperdid ei tundu sellest ööd ega mütsi taipavat ja on fokusseeritud ainult isikliku transpordivahendi demoniseerimisele kui see ei ole just kastiratas..
        Vale puu all haugud. Nagu isikliku auto asemel rendiauto kasutamine saaks autode liigset hulka linnaliikluses ja sellest tulenevaid probleeme lahendada.

        Kommentaar


          Algselt postitas orbitaaljaam Vaata postitust
          Mida rohkem on tekkinud teedele Bolt kirjadega autsid, seda hullemaks on liikluskultuur muutunud (arvamus autojuhina).
          Mida rohkem on tekkinud teedele tõukse, seda hullemaks on liikluskultuur muutunud (arvamus jalakäijana)
          Ma lisan täienduse, et Bolt kirjadega autode all pidasin silmas neid, kus oled klient ning kaassõitja. MItte neid, kus ise roolis.

          Kommentaar


            Algselt postitas orbitaaljaam Vaata postitust
            Mida rohkem on tekkinud teedele Bolt kirjadega autsid, seda hullemaks on liikluskultuur muutunud (arvamus autojuhina).
            Mida rohkem on tekkinud teedele tõukse, seda hullemaks on liikluskultuur muutunud (arvamus jalakäijana)
            No ülla ülla mida rohkem "uusi" liiklusvahendid lisandub, seda keerulisemaks see korraldus "iganenud" taristuga muutub. Kui sa ikka disainid tänavad nii, et ruumi on eraldatud kõnniteele, kergliiklusele ja autodele/ühistranspordile ning lisad vastava kiiruspiirangu, siis on kõik okei. Kui sa lubad 50-ga kihutada kesklinnas ja ütled, et "näe võta nüüd see mopeed ja sukeldu nende teiste liiklusvahendite keskele ILMA KIIVRITA", siis sorry aga asi ongi pekkis. Sellistel tänavatel muul liiklusel ka kiirus 30 peale ja kõik on tunduvamalt võrdsed ja ei hakka kuskil 2x kiiremini läbi suruma. Suurematel kesklinna tänavatel 40 ja ongi ok, ainult siis kui kergliikluse osa on täiesti eraldatud.

            Kommentaar


              Algselt postitas diver Vaata postitust

              Vale puu all haugud. Nagu isikliku auto asemel rendiauto kasutamine saaks autode liigset hulka linnaliikluses ja sellest tulenevaid probleeme lahendada.
              Pole inimest, pole probleemi?

              Vahet pole, palju ja millega liiklejaid on - liigelda on tore osata. Näiteks ühistranspordis võtad seljakoti seljast ennem sinna sisenemist ja paned selga tagasi väljudes. Kõik muidugi sõltub sellest palju kaasliiklejaid on - pole inimest, pole probleemi.
              see ei ole minu süü, et sa okaspuu oled

              "joon palju ma tahan, aga ikka ta ei saa minust aru"

              "Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass. It is terribly simple."

              Kommentaar


                Algselt postitas Daz Booob Vaata postitust

                Pole inimest, pole probleemi?

                Vahet pole, palju ja millega liiklejaid on - liigelda on tore osata. Näiteks ühistranspordis võtad seljakoti seljast ennem sinna sisenemist ja paned selga tagasi väljudes. Kõik muidugi sõltub sellest palju kaasliiklejaid on - pole inimest, pole probleemi.
                Misasja, seljakott läheb ju kõrvalistme kohapeale ja ei ole vaja lasta nt naisel lapsega lasta istuda seljaka träni asemel.

                Kommentaar


                  X's tõmbas Samost ja Ginter käima vurri politsei üle laulupeo ajal. Peamiselt sellele, et tehti trahvi kiiruseületajatele. Mind ajab kogu see teema täiega ketasse. Kui mõnel puhul saan nende võitlusest ja mõtetest aru, siis antud puhul on küll tegemist ajupeeruga. Jah, kui nii suur protsent inimesi saab trahvi, on probleem suurem, aga öelda, et politsei ei teinud oma tööd kuna tegi muu hulgas ka trahve, siis vajuvad käed rippu. Politsei pani teele märke, näitas käega selle peale (mille peale näidati fakki vastu), tegi ussi ja reguleeris ka allpool liiklust ja sa ikka ületad kõige suurema massiürituse ajal kiirust ja siis hädaldad, et elu on ebaõiglane. Sa oled tropp, mitte midagi muud. Seal on palju suuri gruppe ja lapsi, kes võib olla ei hinda liiklust sellel ajal kõige adekvaatsemalt. 30 on igati õigustatud ja see, et kõik ületavad kiirust ei ole õigustus.
                  Täna oli artikkel ka mingist pensionärist, kes ületas Tartus kiirust ja sai trahvi. Tema õigustus oli, et õnnetust ju ei juhtunud. Meenus kohe Seger, kes ütles, et täispeaga pole tal kunagi õnnetust juhtunud, sest on eriti hoolikas siis. Rohkem teiste mõistmist ja vähem enda masina sees kuningana tundmist!
                  Lootus sureb viimasena, ütles usk ja tappis armastuse.

                  My spell checking is second to nine!

                  Kommentaar


                    Ma lugesin ka seda teemat ja eks imbetsille leidub mõlemal pool kaevikut. Aga üks mõte, mis seal silma jäi, oli see, et kui 60% inimestest said trahvi, siis järelikult rakendatakse trahve liikluskorraldusvahendina. Kui see ei ole läbikukkumine, siis...

                    Kommentaar


                      Algselt postitas RealFan Vaata postitust
                      Ma lugesin ka seda teemat ja eks imbetsille leidub mõlemal pool kaevikut. Aga üks mõte, mis seal silma jäi, oli see, et kui 60% inimestest said trahvi, siis järelikult rakendatakse trahve liikluskorraldusvahendina. Kui see ei ole läbikukkumine, siis...
                      60% said trahvi, sest suur osa inimesi sõidab mälu või harjumuste järgi liikluses. Märke vaadatakse esimesed korrad ainult ja edaspidi neid märke ei vaadata. Sama ka kaubanduskeskuste tasuliste parkimistega. Need artiklid on tõesti retard, et "jah, ma ületasin kiirust või parkimise aega ei märkinud, aga see trahvi tegemine on vale".

                      Kommentaar


                        Eesmärk oli vist turvaline liiklemine. Kukkus aga välja trahvipidu.
                        see ei ole minu süü, et sa okaspuu oled

                        "joon palju ma tahan, aga ikka ta ei saa minust aru"

                        "Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass. It is terribly simple."

                        Kommentaar


                          Algselt postitas Rudy Vaata postitust

                          60% said trahvi, sest suur osa inimesi sõidab mälu või harjumuste järgi liikluses. Märke vaadatakse esimesed korrad ainult ja edaspidi neid märke ei vaadata. Sama ka kaubanduskeskuste tasuliste parkimistega. Need artiklid on tõesti retard, et "jah, ma ületasin kiirust või parkimise aega ei märkinud, aga see trahvi tegemine on vale".
                          Natuke teemast mööda minu arust (kahjuks üsna tavaline ka muidu minu hinngangul mõistlike inimeste puhul säutslas antud teema kontekstis). Nende 2600 inimese osas ma hinnangut anda ei tahaks, igal ühel omad kaalutlused ja põhjused (mitte tingimata õigustatud), miks seal piirangust kinni ei peetud.

                          Ka ei ole ma antud koha iseärasustega peensusteni kursis, ilmselt olen sealt millalgi läbi sõitnud aga pole otseselt sellele sügavat tähelepanu pööranud.

                          Igaks juhuks selgitan natuke lähemalt, mida ma silmas pean. Eespool futbolidipaul kirjutas, et politsei tegi muuhulgas trahve. Ma ütleksin, et objektiivne oleks väita, et politsei tegi muuhulgas oma tööd. Antud kontekstis siis korraldada liiklust. Tahaks loota, et see 30 märk pandi enne suurema rahvamassi liikumist aga kõige muu taustal ei oleks üllatunud, kui ka see tekkis alles pärast seda, kui oli näha, et inimesed ei saa ohutult üle tee. Aga no need šikaanid jms olid ju tükk maad tagapool trahvidest valitud vahendite nimekirjas. Pigem vist võiks olla vastupidi aga enamus ei paista nõustuvat.

                          Lisaks, paistab et üsna suureks probleemiks oli ka suvalises kohas teed ületavad tegelased. Ei tea, kaua läks aega ajutiste ülekäiguradade tekitamisega aga julgen väita, et oluliselt kauem kui oleks pidanud.

                          Lüüa politseile kulpi ja autojuhid risti ei tundu mulle päris õige

                          Kommentaar


                            Keegi ei löö politseile kulpi, lihtsalt see õigustamine, et ma ei peagi märke jälgima, kui teised keegi ei jälgi on probleem.

                            Geeniuse artiklis oli näiteks selline osa Ajutise kaamera eest hoiatava märki ega ka kaamerat ennast ta ei märganud ning arvab, et kindlasti tulnuks autojuhte nende eest paremini hoiatada. Kui tuhanded trahvi said, polnud asi selles, et kõik on huligaanid, vaid korralduses. “Oma teada jälgisin reegeld ja sõitsin hästi ettevaatlikult, sest liikluskorraldus oli uus ja tundus segane. Kui trahv postkasti potsatas, oli üllatus suur. Võib-olla jäid märgid inimeste ja busside varju,” kahtlustab ta.

                            Ehk siis mitte, et ei märganud kiirusepiirangut, vaid kaamera eest hoiatavat märki!
                            Lootus sureb viimasena, ütles usk ja tappis armastuse.

                            My spell checking is second to nine!

                            Kommentaar


                              Probleem on ikka madalas tähelepanelikkuses (keskendumises).
                              see ei ole minu süü, et sa okaspuu oled

                              "joon palju ma tahan, aga ikka ta ei saa minust aru"

                              "Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass. It is terribly simple."

                              Kommentaar


                                Algselt postitas futbolidipaul Vaata postitust
                                Keegi ei löö politseile kulpi, lihtsalt see õigustamine, et ma ei peagi märke jälgima, kui teised keegi ei jälgi on probleem.
                                Geeniuse artiklis oli näiteks selline osa Ajutise kaamera eest hoiatava märki ega ka kaamerat ennast ta ei märganud ning arvab, et kindlasti tulnuks autojuhte nende eest paremini hoiatada. Kui tuhanded trahvi said, polnud asi selles, et kõik on huligaanid, vaid korralduses. “Oma teada jälgisin reegeld ja sõitsin hästi ettevaatlikult, sest liikluskorraldus oli uus ja tundus segane. Kui trahv postkasti potsatas, oli üllatus suur. Võib-olla jäid märgid inimeste ja busside varju,” kahtlustab ta.

                                Ehk siis mitte, et ei märganud kiirusepiirangut, vaid kaamera eest hoiatavat märki!
                                Milleks need (minu hinnangul) alusetud üldistused ja mingi suvalise indiviidi jutu kontekstist välja rebimine? Kas tõesti ühtegi paremat argumenti selle "autojuhid on tropid" jutu toetuseks ei ole? (Mõlemad küsimused aktuaalsed ka säutsla sõjas)

                                Minu arust on teema (ehk siis üldine liikluskultuur jms) üsna keeruline ja tõsine ja isiklikult kõnetab ka aga näha on, et sisulist arutelu vist eriti kuskil tulemas ei ole (nagu ka paljude muude teemadega, eksju). See viimane pigem laiem tähelepanek, ei pea silmas seda foorumit.

                                Kommentaar

                                Working...
                                X