Vivatbet

Collapse

320x50 ülemine bänner

Collapse

Teadaanne

Collapse
No announcement yet.

LIIKLUS

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik
new posts

    Jah, kiiruspiirangute muutmisest teavitamine pole alati sujuv.
    Mu kodupiirkonnas muudeti kiiruspiirangut vist kaks aastat tagasi suvel. Varem oli kõikjal 50. Üleöö oli osadel tänavatel 30 ja osadel 40. Jah, kitsad tänavad ja õigustatud muudatus. Aga. Ma ise panin seda tähele täiesti juhuslikult, sest no see kolmekümne märk ei ole just suurima diameetriga ning ausalt ma ei jälgi iga jumala kord autosse istudes kas kuskil ristmikul on mõni uus märk. Nii ei jääks liikluse jälgimiseks aegagi. Aga ma ei mäleta ka ühtegi teavitust sellekohta, et kiirust oleks alla tõmmatud. Polnud ka kollaseid silmatorkavaid teavitustahvleid, mis äldiselt ikka jäävad silma. Ehkki tegu on üsna tiheda liiklusega piirkonnaga. Teavitused ajakirjanduses tulid mõned nädalad hiljem.

    Ma ise lauluväljaku juures tol nädalal ei liigelnud, et ei oska hinnata kui hästi oli seal muudatustele viitavaid märke näha, aga piltidelt on jäänud mulje nagu seal oleks ikka enda nähtavaks tegemisse panustatud. Et seal see undamine tundub natukene noh ... oma viga, et kiirust ületasid.

    Kommentaar


      Algselt postitas Daz Booob Vaata postitust
      Probleem on ikka madalas tähelepanelikkuses (keskendumises).
      Neid kaameraid ei ole üldjuhul lihtne märgata, eks sellele on enamasti tähelepanu pööratud nende paigaldamisel. Ilmselt kõigi 2600 kiirusületuse ajal ei seisnud märgi kõrval politseinik, tema mittenägemist peaksin küll juba madalaks tähelepanelikkuseks. Ma oletan, et valdav enamus märke nägid ja hindasid mõistlikuks (ohutaseme mõttes) kiiruseks rohkem kui 30 km/h ning vahelejäämise riski piisavalt madalaks.

      Kommentaar


        Algselt postitas RealFan Vaata postitust

        Neid kaameraid ei ole üldjuhul lihtne märgata, eks sellele on enamasti tähelepanu pööratud nende paigaldamisel. Ilmselt kõigi 2600 kiirusületuse ajal ei seisnud märgi kõrval politseinik, tema mittenägemist peaksin küll juba madalaks tähelepanelikkuseks. Ma oletan, et valdav enamus märke nägid ja hindasid mõistlikuks (ohutaseme mõttes) kiiruseks rohkem kui 30 km/h ning vahelejäämise riski piisavalt madalaks.
        Ma pidasin silmas üldist, mitte konkreetset juhtumit - suunatule kasutamine on hea indikaator.
        see ei ole minu süü, et sa okaspuu oled

        "joon palju ma tahan, aga ikka ta ei saa minust aru"

        "Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass. It is terribly simple."

        Kommentaar


          Algselt postitas orbitaaljaam Vaata postitust
          Ma ise lauluväljaku juures tol nädalal ei liigelnud, et ei oska hinnata kui hästi oli seal muudatustele viitavaid märke näha, aga piltidelt on jäänud mulje nagu seal oleks ikka enda nähtavaks tegemisse panustatud. Et seal see undamine tundub natukene noh ... oma viga, et kiirust ületasid.
          Muidugi on reeglite eiramine igaühe enda töö.

          Teema on rohkem selles, et kui eesmärk on/oli turvalisem liiklemine, siis on selleks tagamiseks näiteks (ajutine) valgusfoor.
          see ei ole minu süü, et sa okaspuu oled

          "joon palju ma tahan, aga ikka ta ei saa minust aru"

          "Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass. It is terribly simple."

          Kommentaar


            Algselt postitas Daz Booob Vaata postitust

            Ma pidasin silmas üldist, mitte konkreetset juhtumit - suunatule kasutamine on hea indikaator.
            Võib-olla kaldume teemast natuke välja aga võib-olla ka mitte. Julgen väita, et suunatulede mitte kasutamine (sama ka kiiruse ületamisega) toimub pea alati teadlikult. See on vast üks otsesemaid viise, kuidas liikluses väljendatakse austuse puudumist teiste suhtes.

            Kommentaar

            Working...
            X