Algselt postitas Parlour
Vaata postitust
320x50 ülemine bänner
Collapse
Teadaanne
Collapse
No announcement yet.
LIIKLUS
Collapse
X
-
Kui piirkiirus on 90 ja tekib kolonn, siis probleem on teie arvates kus? Tuletaks meelde, et piirkiirus on üldjuhul max.kiirus, mitte min.kiirus. v.a juhtudel nagu kiirteedel, kus ka vastav märgistus.
Meie liikluses toimuva kohta oli ka sel nädalal Urmas Vaino saade ETV-s Suud puhtaks. Väga kurb seis on ikka meie ühiskonnas ja läbi selle meie liiklusesCatalunya is not Spain!
Kommentaar
-
Algselt postitas lorenzo Vaata postitustKui piirkiirus on 90 ja tekib kolonn, siis probleem on teie arvates kus? Tuletaks meelde, et piirkiirus on üldjuhul max.kiirus, mitte min.kiirus. v.a juhtudel nagu kiirteedel, kus ka vastav märgistus.
Meie liikluses toimuva kohta oli ka sel nädalal Urmas Vaino saade ETV-s Suud puhtaks. Väga kurb seis on ikka meie ühiskonnas ja läbi selle meie liikluses
Arvestades, mis liikluses toimub hetkel.
Kommentaar
-
Algselt postitas Parlour Vaata postitustOk siis kolonn on ilmselgelt ju normaalne liiklusvoog ja peakski jätkuma kogu tee ulatuses Tallinnani/Tartuni.. Millegipärast ei usu, et Sanderos oleks hakanud üksteisest nii 3-4 sekundit vahedega autodest korraga mööda sõitma. Või mis? Pigem need autod sõitsid kõik seal üksteisel perses, nii et ikka ees oleva auto peatoe-dvd-playerit vaadata saaks. Ei muidugi, Iceman, sina sõida ikka teistel perses kasvõi Tallinnast Firenzeni.
Loodan, et vanemaks ja kogenumaks saades tuleb sul mõistus pähe ikka, nagu minul.
Muidu mntl ohtlikult sõitmisest rääkides, pühapäeval pärnust tallinna sõites nägin olukorda, kus ka tagant üks auto hakkas järjest autodest mööda sõitma, tallinna poolt tulles oli mootorattur vastu tulemas. Mõtlesin, et see tagant tulev auto võtab minu taha aga oh ei, surus ikka edasi mulle kõrvale ja vastast tulev mootorattur võttis paremale äärde ja ma ise võtsin ka natuke tee äärde ja nii juhtuski siis, et tagant tulev auto sõitis täpselt joone keskel ja ma ise paremas ääres ja vastu tulev mootorattas teises ääres. Täiesti ihukarvad tuli püsti, kui idikas see volvo autojuht oliEla ja tunne, et elad
see on kõige lihtsam
filosoofia, mis toimib
sule silmad ära vaata
tagasi, hinga sügavalt ja
hüppa üle iseenda varju
tule koos minuga.
Kommentaar
-
Algselt postitas LaRaBla Vaata postitustAuto spidoka järgi 90ga tähendab pigem sellist 83-85 km/h, Poola politseil oli kunagi sama strateegia, kus nad tulid sulle ette napilt alla piirkiiruse sõitma ja siis mõõtsid sul möödasõidul sellise ca 95 km/h ära ja pakkusid, et teeme mitteametlikult mingi 50 zlotti, muidu saab ametlikult ja rohkem.
Miks postitasin oli mõttelõng sellest, et kuidas üks pisike asi viis järjest teiseni. Harjumused paar kilti kiiremini vurada viivad kolonnini ja sealt edasi korraliku trahvini. Olgugi, et tegelikult keskmiselt on max +5 lubatust rohkem rauas.sigpic
Kommentaar
-
kusjuures kõige kurvem on see, et pole vahet kas tegemist on mehe või naisega. Mul on töö juures pidevalt vaidlus sel teemal just naistega, kes ei saa nagu üldse aru mis asi on piirkiirus. nemad on aru saanud sellest, et liiklusvoogu ei tohi pidurdada, kasvõi piirkiirusega sõites...no tule appi vahest tuleb küll küsimus et kust sellised on load omale saanud.
teine asi on 120 piirkiirusega alad, et miks neid nii vähe on meil.. Ega paremat selgitust ei ole kui võrrelda muid riike. kes on sõitnud autoga näiteks Hispaanias-Portugalis, see teab, et seal on kiirteed ja alternatiivina maanteed. Kiirteedel on max kiirus seal 120 ja seal on vastasuunad eraldatud. Sealsetel maanteedel on kiiruspiirang aga 90 ja need on suht sarnased meie maanteedele. Tõsi, seal on maanteedel ehk tihedam asustatus ümberringi, külad järgnevad küladele, aga peamine põhjus on ikkagi selles, et kõrgem kiirus poleks turvaline. Kui sul kiire, siis mine kiirteele, kus turvalisuse jaoks on vastassuunad eraldatud üksteisest, et ei tekiks laupkokkupõrkeid. Eks meil tuleksid ka need 120 piirkiirusega teed kui tekivad kiirteed.
siis veel üks teema mis meenub Rail Baltica diskussioonist. seal on üks vastaste argumentideks et Rail Baltica nagu poolitaks riigi territooriumi. Kui me tahame kiirteed, siis mis moodi see ei poolita territooriumi? Meil tehakse hetkel Tallinn-Tartu maantee 4-realiseks. Ma loodan et see tehakse ikka turvaliseks, et mingid põdrad ja kitsed ei satuks kiirteele, vastasel juhul oleks see ju mõtetu üritusCatalunya is not Spain!
Kommentaar
-
Kolonnid kui sellised on juba illegaalsed nähtused seetõttu, et kui palju peab maanteel olema pikkivahe? 45m 90kmh sõites kui õigesti mäletan. Kui kolonnis kõik autod hoiaksid õiget pikkivahet, siis ei tekiks probleeme kolonnist mööda sõitmisega.
Teiseks, vabas vees on oluliselt ohutum sõita kui kolonnis pidur-gaas-pidur-gaas sõitu harrastada.
Jah, olen siga, kes normaalse võimaluse korral kolonnidest mööda sõidab.
Kommentaar
-
Algselt postitas Rudy Vaata postitustKolonnid kui sellised on juba illegaalsed nähtused seetõttu, et kui palju peab maanteel olema pikkivahe? 45m 90kmh sõites kui õigesti mäletan. Kui kolonnis kõik autod hoiaksid õiget pikkivahet, siis ei tekiks probleeme kolonnist mööda sõitmisega.
Teiseks, vabas vees on oluliselt ohutum sõita kui kolonnis pidur-gaas-pidur-gaas sõitu harrastada.
Jah, olen siga, kes normaalse võimaluse korral kolonnidest mööda sõidab.The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.
Kommentaar
-
Well ma siin mõned kuud tagasi sõitsin 1 "piduri" taga kuskil seal Vaida kandis kus 110 lubatud. Aint, et see "pidur" sõitis nii umbes 120'ga ja siis kui keegi tast kõrval reast mööda sõitis lükkas iga kord vilkurid peale, kuid mitte kedagi maha ei rebinud. Kuni mingi momendini, kus vend lihtsalt kiirendas, ilma sireenide ja vilkurite ja muude viledeta, arvan u 160+ peale ja lännud ta oligi. Peale seda oli kaos tagasi.
Ma olen proovinud siin suvi läbi kenasti piirkiirust hoida igal pool. Mitmeid kordi ohtlikum on kui "go with the flowga". Olen saanud sõimata, signaali, paaril korral isegi mõne härraga arutada kummal rohkem midagi viga on. Peaks dashcami hankima. Iga nädal saaks mingi lopsaka video kokku klopsida vist...
Kommentaar
-
Algselt postitas Tofoa Vaata postitust+ 1
Kommentaar
-
Algselt postitas plastic'99 Vaata postitustarvasin, et oled normaalne mees, aga eks liiklus tegelikult ongi tegelt üsna hea koht terasid selekteerida.The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.
Kommentaar
-
Algselt postitas Tofoa Vaata postitustMa ei tea, kas maanteel pikivahe mittehoidmine on normaalne tegevus?
Jah, olen siga, kes normaalse võimaluse korral kolonnidest mööda sõidab."
see ei ole normaalne tegevus põhjusel, et sina või Rudy ei pea saama kolonni osaks. Hoiategi oma pikivahet ning nii on. kui muidu üldiselt liiklust vaadata, siis seda "kolonn on ohtlik ja tuleb mööduda, sest vabas vees ohutum sõita" kelbast ajavad umbes 90% ajast inimesed, kes otsivad õigustust oma käitumisele. Kolonn tekitab liiklusohtliku olukorra pmst ainult sellepärast, et sellest üritatakse mõõduda. tavaline põhjus-tagajärg seos, millest tihtipeale aru ei saada ning aetakse oma mantrat edasi. Kui sina hoiad pikivahet, siis sul ei eksisteeri kolonni tõttu eriliselt ohtlikku olukorda ergo ei ole sul vajadust sellest ka mööduda. samuti on vildakas arusaam, et sellest kolonnist mõõdudes on olukord kuidagi parem, sest pärast kolonni ei jää tee sulle ainuisikuliselt.
Kommentaar
-
Algselt postitas plastic'99 Vaata postitust"Teiseks, vabas vees on oluliselt ohutum sõita kui kolonnis pidur-gaas-pidur-gaas sõitu harrastada.
Jah, olen siga, kes normaalse võimaluse korral kolonnidest mööda sõidab."
see ei ole normaalne tegevus põhjusel, et sina või Rudy ei pea saama kolonni osaks. Hoiategi oma pikivahet ning nii on. kui muidu üldiselt liiklust vaadata, siis seda "kolonn on ohtlik ja tuleb mööduda, sest vabas vees ohutum sõita" kelbast ajavad umbes 90% ajast inimesed, kes otsivad õigustust oma käitumisele. Kolonn tekitab liiklusohtliku olukorra pmst ainult sellepärast, et sellest üritatakse mõõduda. tavaline põhjus-tagajärg seos, millest tihtipeale aru ei saada ning aetakse oma mantrat edasi. Kui sina hoiad pikivahet, siis sul ei eksisteeri kolonni tõttu eriliselt ohtlikku olukorda ergo ei ole sul vajadust sellest ka mööduda. samuti on vildakas arusaam, et sellest kolonnist mõõdudes on olukord kuidagi parem, sest pärast kolonni ei jää tee sulle ainuisikuliselt.
Kujuta ette, et sõidad Tallinn-Tartu otsa, täpselt 90km/h nagu lubatud. Isegi sellel kiirusel jõuad sa paratamatult mõnele kolonnile järele, sest kui kolonni esimene sõidab 90km/h siis sõltuvalt kolonni pikkusest võib viimane sõita 60-70km/h või isegi aeglasemalt. (eeldan, et ei pea sulle seletama, miks see nii on)
Ja siis sa sõidad kolonni lõpus, hoiad oma pikivahet. Samal ajal mööduvad sinust kümned autod ja sa korrigeerid oma kiirust, et säilitada nendega pikivahet, samal ajal vähendes veelgi kogu kolonni kiirust.
See viimane väide, et kolonnist möödudes pole olukord parem on veel suurem BS. Kui kunagi näed olukorda kus kolonnis tehtud äkkpidurduse tagajärjel jääb sõiduauto kahe rekka vahele siis ehk hakkad mõistma, senikaua sõida oma "ideaalse maailma" nägemuse järgi ja ära teiste pärast muretse.
Kommentaar
Bottom 300x250
Collapse
Kommentaar