320x50 ülemine bänner

Collapse

Teadaanne

Collapse
No announcement yet.

LIIKLUS

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik
new posts

    Algselt postitas orbitaaljaam Vaata postitust
    Ma küll väga tihti Viru Ringil ei viibi, aga erilist "trammide ummikteed" ma pole seal täheldanud. Et ma ei saa üldse aru, milles see probleem seisneb, mida lahendatakse. Või kui kunagi saja aasta pärast tehakse need liinid kuhugi Mustamäele/Õismäele/Peetrisse, siis need ajavad umbe?
    Peatänava projekt näeb ette, et kõik bussid ja trammid hakkavad peatuma Narva mnt algusest Viru hotelli eest kuni praeguse Hobujaama trammipeatuseni. Tehakse mingi 2-4 peatust järjest. Ehk pole vahet, kas tegemist bussi v trammiga, peatus on sama a la nagu Vineeri linna minev suund hetkel tehtud. See tõmbab jõhkralt suure koormuse sinna peale. Poliitikud ja simulatsioonid näitavad, et asi on ok ja toimiks. Teisest küljest kogenud ametnikud näevad selles Peatänava projekti ühte suurimat murekohta. Võimalik, et see trammide hajutamine oleks sellele üks lahendusi. Eks praegugi on seal trammide läbilaskevõime suhteliselt maksimumi peal, kuigi selgelt tipptundidel võiks juurde panna.

    Kommentaar


      Algselt postitas kyps Vaata postitust
      Visiooni mõttes metroo (kiirtrammi) plaani uuritakse. Keeruliseks teevad olukorra Tallinna mattunud ürgorud oma pehmete pinnastega ning kesklinna kõrghooned oma üle 30m sügavuste vaiadega. Eks see ole aja küsimus, kui see ära tehakse, aga hetkel on veel korralik samm minna poliitilise otsuseni, sealt uuringute ja projekteerimiseni ning lõpuks ehitamiseni. Pakuks puusalt et selline 20-30 aasta teema.
      Eks takistusi ole ja ega ma ju oletan ka, et see on ainult "natukene" kallim. Lihtsalt ühistransport, ilma oma trassita läbi kesklinna ei saa tavalisel liiklustasandil olema mitte kunagi piisavalt effektiivne. Minu jaoks hea näide on Majaka- Balti Jaama vaheline trammitee. Nagu oleks oma koridor, aga peatub vähem-rokem sama paljude fooride taga nagu autod. Sellisel kujul asi ei saa kunagi väga täpselt ja effektiivselt liikuda. Rääkimata, et kui kuski toimub väike kokkupõrge siis on kogu sõiduplaan pea peal.

      Kommentaar


        Ma ei suutnud leida eraldi jalgrataste teemat siit foorumist, aga kuna ratas on liikluse üks osa, siis küsin hoopis siit:

        Kas kellelgi teist on kogemusi elektrijalgratastega? Mis mudelid? Milline on rahulolu? Kuidas hinna-kvaliteedi-eluoluparandamise suhe? Kõik kirjutised teretulnud.

        Mind ennast ammu paelub mõte tööle regulaarselt ebike'iga käima hakata, nii et selga märjaks ei sõidaks ja vähendaks auto/bussi ökomõju ja ummikuid ka veel, sitaks hipilahe + moneysave.

        Kommentaar


          Algselt postitas Stok
          Moneysave unusta kohe ära. Isegi tavalise jalgrattaga pead mingi 10Kkm sõitma, et ära tasuks.

          OK - arvutasin, et 300€ eest saan autoga sõita 3500 km.
          Aga siis tuld! Tartu -Liverpool pea 3000 km. Jõuad kindlasti enne Fulhami mängu kohale.

          Kommentaar


            Algselt postitas Stok
            Sa ei pea igas teemas alati vastama.
            Valvekommentaator.

            Kommentaar


              Puhake jalga tibud.

              Kommentaar


                "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
                These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

                Kommentaar


                  Algselt postitas Wingback Vaata postitust
                  Ma ei suutnud leida eraldi jalgrataste teemat siit foorumist, aga kuna ratas on liikluse üks osa, siis küsin hoopis siit:

                  Kas kellelgi teist on kogemusi elektrijalgratastega? Mis mudelid? Milline on rahulolu? Kuidas hinna-kvaliteedi-eluoluparandamise suhe? Kõik kirjutised teretulnud.

                  Mind ennast ammu paelub mõte tööle regulaarselt ebike'iga käima hakata, nii et selga märjaks ei sõidaks ja vähendaks auto/bussi ökomõju ja ummikuid ka veel, sitaks hipilahe + moneysave.
                  Ostsin suvel endale elektrijalgratta. Elan mägede vahel ja poest minu maja juurde on tõusumeetreid 300 ringis. Tavalise jalgrattaga seda igapäevaselt väga ei suudaks. Pluss lastekäru on ka tihti taga ja sai tütart hommikuti lasteaeda sõidutatud (nüüd pimedas väga ei julge).

                  Valik langes White SC-E Comp kasuks ja olen väga rahul. Rattal on 3 abistavat käiku eco, medium ja high. Eco eeldab lagedal maal sõitmist ja annab väikese lisatõuke, max. reisipikkus ühe aku laadimisega oleks 160km. High on suurim abistaja ja temaga saab sõita 6 kraadisest mäest ülesse 40km, siis annab aku otsad. Mina ise sõitsin keskmiseselt 35km ja siis laadisin, aga sõitmine mäest üle, järelkäru taga, koos lapsega, siit tuleb lisakoormus akule. Rattal on ka 8 käiku, ning lagedal maal saad aku tagant välja lülitada ja liikuda kondimootoril. Aku abistab sind kuni 25km/h ja sealt edasi on sinu enda rida.

                  Mina kindlasti kiidan e-bike. Aitab väga kergesti üle mägedest, saad nautida värsket õhku ja selga märjaks ei aja. Win-win
                  Слава Україні! Героям слава!

                  Kommentaar


                    Algselt postitas EgoTrip Vaata postitust
                    .... Aku abistab sind kuni 25km/h ja sealt edasi on sinu enda rida....
                    Youtube ja "how to" siis näed, et see 25 kph ei ole lagi. Muidugi garantii kaob ka siis ära.

                    Kommentaar


                      Algselt postitas Stok
                      Moneysave unusta kohe ära.
                      Ei unusta. Pigem on moneysave autokulude võrdluses - bena, parkimine jms.

                      Kommentaar


                        Algselt postitas EgoTrip Vaata postitust
                        Mina kindlasti kiidan e-bike. Aitab väga kergesti üle mägedest, saad nautida värsket õhku ja selga märjaks ei aja. Win-win
                        Tänud kirjutise eest. Lootus teoorias sama selle win-win faktori osas. Küsiks niipalju juurde, et mis on aku mahutavus ja kaua sa ajaliselt seda nt 0% pealt 100% peale täis laed?

                        Kommentaar


                          Algselt postitas Wingback Vaata postitust
                          Tänud kirjutise eest. Lootus teoorias sama selle win-win faktori osas. Küsiks niipalju juurde, et mis on aku mahutavus ja kaua sa ajaliselt seda nt 0% pealt 100% peale täis laed?
                          Aku on 400Wh ja 2h laeb kuskil 80% täis.
                          Слава Україні! Героям слава!

                          Kommentaar


                            Leitud helkur on ilmselt halb enne. Igatahes, et kui eile läksin jalkat tegema, siis leidsin Pizza Americana juurest helkuri ja mõtlesin, et kuna mul seda külges pole, siis seon endale külge. Et nüüd on mul siis helkur ja nii. Täna tulin Solarisest ja liikusin Viru Keskuse juurde. Seal on see ilma foorita ülekäigurada, kus esmalt keeras buss kolm, siis mingi teine auto ja siis ma hakkasin liikuma, aga tuli ka mingi kuradi faking Volvo, kelle eest suutsin ära hüpata ja saada löögi ainult vastu arvutikotti ja jopet. Ütleme nii, et ma olen totaalpissed praegu ja tahaks sellele inimesele mingi kõva asjaga vastu pead koputada. Ühesõnaga hall Volvo S40 vist, numbriga 642 BKG. Kes ta üles leiab, saab mu poolt õlle või paar.

                            Kommentaar


                              SUUR VÕIT!!!
                              Lõpuks ometi võitsin ma PÖFFi publikuhääletusel auhinna! Ja igati väärt auhinna! EuroPark-i 2 kuu tasuta parkimiskaardi linna väliparklates (kehtib kuni veebruar 2019)!
                              Ehkki aastal 1995 võitsin Teet Margna ja Anneli Järveti juhitud bingosaatest auto, siis pole mul endiselt autot, mida kuhugi parkida. Seega, kui teil on auto, mida tahaksite parkida, siis oleks see suur võit võimalik omandada. Ostusumma pakkuge ise, kuna mul pole õrna aimugi palju see maksta võiks.

                              Kommentaar


                                Algselt postitas Mõnuagent 007 Vaata postitust
                                SUUR VÕIT!!!
                                Lõpuks ometi võitsin ma PÖFFi publikuhääletusel auhinna! Ja igati väärt auhinna! EuroPark-i 2 kuu tasuta parkimiskaardi linna väliparklates (kehtib kuni veebruar 2019)!
                                Ehkki aastal 1995 võitsin Teet Margna ja Anneli Järveti juhitud bingosaatest auto, siis pole mul endiselt autot, mida kuhugi parkida. Seega, kui teil on auto, mida tahaksite parkida, siis oleks see suur võit võimalik omandada. Ostusumma pakkuge ise, kuna mul pole õrna aimugi palju see maksta võiks.
                                Pakun 5€.
                                The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

                                Kommentaar

                                Working...
                                X